Bergkampboy Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Andrade er slettes ikke hva vi trenger nå! Midtstopperplassene er noen av de best besatte plassene i dagens Arsenalutgave! Vi har Campbell, Toure, og Senderos som alle tre er midtstoppere i mer eller mindre verdensklasse! Samtidig har vi Cygan! Vi trenger faktisk noe yngre her som kan spille seg god på å trene sammen med kjemper som Campbell og Toure, og ikke en som forventer å starte! Det vi trenger er en sentral midtbanespiller! Mye kunne blitt løst ved å kjøpe inne en stor sterk, og samtidig kreativ midtbanespiller eller direkte oversatt: Vieira! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 Andrade er slettes ikke hva vi trenger nå! Midtstopperplassene er noen av de best besatte plassene i dagens Arsenalutgave! Vi har Campbell, Toure, og Senderos som alle tre er midtstoppere i mer eller mindre verdensklasse! Samtidig har vi Cygan! Vi trenger faktisk noe yngre her som kan spille seg god på å trene sammen med kjemper som Campbell og Toure, og ikke en som forventer å starte! Det vi trenger er en sentral midtbanespiller! Mye kunne blitt løst ved å kjøpe inne en stor sterk, og samtidig kreativ midtbanespiller eller direkte oversatt: Vieira! 26171[/snapback] kanskje det, men da ville eg heller ha ein spiss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan-birger Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 jeg vet ikke om Andrade er god nokk for arsenal..har sett så lite til han men vi får se hva som skjer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Vi trenger ikke Andrade. Han har ikke imponert meg noe i de kampene jeg har sett ham spille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.