piscator Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Bra intervju med Rami Shaaban i nettavisen: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle537501.ece utvilsomt en sympatisk og reflektert mann som dessverre fikk ødelagt sin Arsenal-karriere pga den alvorlige skaden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 En bra artikkel om Rami Shaaban. Riktig som Piscator sier, han fremstyr som en sympatisk type. Jeg hadde sansen for Rami. Han gjorde en god figur i de kampene jeg så han i aksjon. Det var synd med skadene. Det skal bli artig å se hva han får til i FFK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Er rbk supporter, men håper uansett at ffk gjør det bra, og spesielt rami. sørlie er en svært dårlig keeper. holder kanskje 2 divisjonsnivå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Er rbk supporter, men håper uansett at ffk gjør det bra, og spesielt rami. sørlie er en svært dårlig keeper. holder kanskje 2 divisjonsnivå! Du som er RBK supporter har vel erfart at Sørlie ikke er noen dårlig keeper? Så vidt jeg husker var han banens beste mot RBK på Lerkendal ifjor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Blir spennende å følge Rami i år. Får håpe han lykkes og får en god sesong, slik at han kan komme seg tilbake på det beste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Koselig at Rami skal spille for FFK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Det var artig å se Rami Shaaban i aksjon for FFK i dagens kamp mot Brann. Strafferedningen var av høy klasse, selv om straffen ikke var den beste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Rami banens beste i VG i dag. Håper og tror han lykkes i plankebyen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Jeg ønsker Rami alt godt. Han er en knall keeper når han har dagen. Rart ikke andre klubber i europa har snappa han.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 -Shaaban til Hammarby Lykke til videre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.