Jump to content

Three Lions


Guest Jon

Recommended Posts

Noen som kan gi meg sånn ca beskrivelse av hvor Three Lions ligger? Jeg var stamgjest hos Dougie på KC før jeg flyttet til Tromsø, og må innom og hilse på når jeg er i Trondheim på kurs om et par uker!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Oppfrordrer alle Arsenalsupportere som bor i Trondheim om å møte opp på Three Lions i kveld. Three Lions skal sende 7 kamper samtidig, så vi må møte opp i stort manntall, hvsi vi skal få beholde vårt faste rom i kveld.

 

Etter som de sender kamper med både United, Liverpool, City og Celtic, er det duket for et stort oppmøte.

Link to comment
Share on other sites

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116...Three%20Lions...

 

Ikke så veldig hyggelig tråd om Arsenal-supportere på 3L i kveld.

39228[/snapback]

 

Dette er rett og slett bullshit fra ende til annen.

 

Jeg var selv tilstede på Three Lions i kveld, og kjenner meg absolutt ikke igjen i det som blir skrevet. Å påstå at vi gledet oss mer over andre lags resultater enn å heie på eget lag, er bare pisspreik. Vi sang Arsenalsanger, selv da vi lå under 0-2 og 1-3.

 

Vi var de eneste supporterne i andre etasje som sang sanger om eget lag utenom når det ble scoret. Derfor sang vi "you're only singing when you're scoring" til Liverpool- og West Ham-supporterne.

 

Hvis de ikke tåler såpass, så har de ikke noe på en pub å gjøre...

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke begi meg ut på en diskusjon om hva som skjedde på TL i Trondheim i kveld, men bare en ting jeg av og til har lurt på.

 

Ett av utsagnene på VGD tråden var som følger:

 

"Verst er det at disse "Arsenal-supporterne" brukte all sin energi og tid på synge sanger om andre lag som spilte i kveld istedetfor å støtte sitt eget lag som kjempet for utligning."

 

Har flere ganger opplevd at folk på puber i Norge har klaget på andre i puben for at de ikke engasjerer seg nok i synging og roping siden laget de heier på trenger støtten for å vinne kampen. Hva er det som får normalt oppegående mennesker til å tro at syngingen på en pub i Norge har noen påvirkning på kampens gang i England?

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke begi meg ut på en diskusjon om hva som skjedde på TL i Trondheim i kveld, men bare en ting jeg av og til har lurt på.

 

Ett av utsagnene på VGD tråden var som følger:

 

"Verst er det at disse "Arsenal-supporterne" brukte all sin energi og tid på synge sanger om andre lag som spilte i kveld istedetfor å støtte sitt eget lag som kjempet for utligning."

 

Har flere ganger opplevd at folk på puber i Norge har klaget på andre i puben for at de ikke engasjerer seg nok i synging og roping siden laget de heier på trenger støtten for å vinne kampen. Hva er det som får normalt oppegående mennesker til å tro at syngingen på en pub i Norge har noen påvirkning på kampens gang i England?

39232[/snapback]

 

Selvfølgelig har ikke syngingen på en pub noen påvirkning på kampens utfall. Dette være seg om puben ligger i Norge, England eller lantvekkistan.

 

Men hvis du sitter på en pub i England, vil du merke at supporterne synger like mye som de ville gjort om de var tilstede på stadion. Man synger ikke for at det vil påvirke kampens utfall, man synger fordi man føler for det. Man synger for å skape stemning på puben. Man synger for å få en følelse av at man er tilstede på kampen, selv om man sitter på en pub langt borte.

 

At enkelte ikke liker at det synges på puber, er forsåvidt greit nok. Alle er forskjellige

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke begi meg ut på en diskusjon om hva som skjedde på TL i Trondheim i kveld, men bare en ting jeg av og til har lurt på.

 

Ett av utsagnene på VGD tråden var som følger:

 

"Verst er det at disse "Arsenal-supporterne" brukte all sin energi og tid på synge sanger om andre lag som spilte i kveld istedetfor å støtte sitt eget lag som kjempet for utligning."

 

Har flere ganger opplevd at folk på puber i Norge har klaget på andre i puben for at de ikke engasjerer seg nok i synging og roping siden laget de heier på trenger støtten for å vinne kampen. Hva er det som får normalt oppegående mennesker til å tro at syngingen på en pub i Norge har noen påvirkning på kampens gang i England?

39232[/snapback]

 

Selvfølgelig har ikke syngingen på en pub noen påvirkning på kampens utfall. Dette være seg om puben ligger i Norge, England eller lantvekkistan.

 

Men hvis du sitter på en pub i England, vil du merke at supporterne synger like mye som de ville gjort om de var tilstede på stadion. Man synger ikke for at det vil påvirke kampens utfall, man synger fordi man føler for det. Man synger for å skape stemning på puben. Man synger for å få en følelse av at man er tilstede på kampen, selv om man sitter på en pub langt borte.

 

At enkelte ikke liker at det synges på puber, er forsåvidt greit nok. Alle er forskjellige

39233[/snapback]

 

Er selvfølgelig helt enig med deg og har ikke noe imot at det synges, og at det er stemningskapende er jeg helt enig i.

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke begi meg ut på en diskusjon om hva som skjedde på TL i Trondheim i kveld, men bare en ting jeg av og til har lurt på.

 

Ett av utsagnene på VGD tråden var som følger:

 

"Verst er det at disse "Arsenal-supporterne" brukte all sin energi og tid på synge sanger om andre lag som spilte i kveld istedetfor å støtte sitt eget lag som kjempet for utligning."

 

Har flere ganger opplevd at folk på puber i Norge har klaget på andre i puben for at de ikke engasjerer seg nok i synging og roping siden laget de heier på trenger støtten for å vinne kampen. Hva er det som får normalt oppegående mennesker til å tro at syngingen på en pub i Norge har noen påvirkning på kampens gang i England?

39232[/snapback]

 

Selvfølgelig har ikke syngingen på en pub noen påvirkning på kampens utfall. Dette være seg om puben ligger i Norge, England eller lantvekkistan.

 

Men hvis du sitter på en pub i England, vil du merke at supporterne synger like mye som de ville gjort om de var tilstede på stadion. Man synger ikke for at det vil påvirke kampens utfall, man synger fordi man føler for det. Man synger for å skape stemning på puben. Man synger for å få en følelse av at man er tilstede på kampen, selv om man sitter på en pub langt borte.

 

At enkelte ikke liker at det synges på puber, er forsåvidt greit nok. Alle er forskjellige

39233[/snapback]

 

Er selvfølgelig helt enig med deg og har ikke noe imot at det synges, og at det er stemningskapende er jeg helt enig i.

39234[/snapback]

 

Men ifølge enkelte i den tråden, virker det som korrekt oppførsel på en pub er å sitte rolig med hendene i fanget og klappe pent når eget lag scorer

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Vil benytte anledningen til å takke alle goonere som møtte opp på Three Lions i kveld. Vi lagde en sinnsyk bra stemning :-|

43023[/snapback]

 

Var Olav tilstede?

 

Kjenner ikke noen der som heter Olav, men det var en der som skulle hilse fra deg, så det kan jo hende det var han :D

 

Er sikkertt Olav det er snakk om. Høy, lyshåret fyr med Opplandsdialekt hvis favorittspiller er Bergkamp?

 

Høres ut som han det ja

Link to comment
Share on other sites

Guest TorkAFC

Var forøvrig helt fantastisk stemning på Three Lions under og etter Real-kampen på onsdag. Har aldri vært i nærheten av noe lignende på pub. Helt rått!

 

Mindre volum, forståelig nok, på andre sida av veggen. Scouserne hadde vel lite og juble for.

 

Grei stemning også på LFC-kampen i går. Mot Juve er det på'n igjen..

Link to comment
Share on other sites

Var forøvrig helt fantastisk stemning på Three Lions under og etter Real-kampen på onsdag. Har aldri vært i nærheten av noe lignende på pub. Helt rått!

 

Mindre volum, forståelig nok, på andre sida av veggen. Scouserne hadde vel lite og juble for.

 

Grei stemning også på LFC-kampen i går. Mot Juve er det på'n igjen..

 

Apropos stemningen sist onsdag kan vi jo lese litt hva Will skrev i nyhetsbrevet i dag (13.03.06):

 

"What a week it has been in the pub! Disappointment for the Chelsea and

Liverpool fans in the Champions league, bad luck lads. Although much joy and

celebration in Arsenals win over the so called "Galacticos", more like the galactigones from Europe!

Could this be their year in Europe, if you heard the singing in the quotes room you would think so!!"

 

Ingen tvil om at kjempestemningen i Quotes-room ble lagt merke til.

Jeg var der også og som TorkAFC sa: Det var helt rått!! :wub:

 

Var også hyggelig at et par LFC-supportere kom bort å gratulerte etter kampen. Ikke verst. :-"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest TorkAFC

Var forøvrig helt fantastisk stemning på Three Lions under og etter Real-kampen på onsdag. Har aldri vært i nærheten av noe lignende på pub. Helt rått!

 

Mindre volum, forståelig nok, på andre sida av veggen. Scouserne hadde vel lite og juble for.

 

Grei stemning også på LFC-kampen i går. Mot Juve er det på'n igjen..

 

Apropos stemningen sist onsdag kan vi jo lese litt hva Will skrev i nyhetsbrevet i dag (13.03.06):

 

"What a week it has been in the pub! Disappointment for the Chelsea and

Liverpool fans in the Champions league, bad luck lads. Although much joy and

celebration in Arsenals win over the so called "Galacticos", more like the galactigones from Europe!

Could this be their year in Europe, if you heard the singing in the quotes room you would think so!!"

 

Ingen tvil om at kjempestemningen i Quotes-room ble lagt merke til.

Jeg var der også og som TorkAFC sa: Det var helt rått!! B)

 

Var også hyggelig at et par LFC-supportere kom bort å gratulerte etter kampen. Ikke verst. :lol:

 

Det måtte jo bli lagt merke til. Var helt utrolig på Real-kampen. Er dog ikke samme stemningen, fotståelig nok, på lørdagskampene.

 

Jeg oppfordrer alle Goonere i Trondheimsområdet til å møte opp på Three Lions på tirsdag mot Juve. Selv om kampen går på TV3 bør flest mulig møte opp. Da skal vi jaggu lage liv igjen!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest TorkAFC

Da oppfordrer jeg alle goonere i Trondheim nok en gang til å møte opp på Three Lions for årets viktigste kamp så langt. Vi skal skape stemning så det holder, og vinner vi, har Doogie lovet oss billig-billig øl etter kampen.

 

Møt opp!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer iallefall :lol:

 

Man kan rett og slett ikke gå glipp av dette. Billig øl og fantastisk stemning bør være ett must for alle goonere i Trondheim som er gamle nok til å kunne gå på en pub

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest TorkAFC

Idag er det ny storkamp, og TL er et opplagt valg.

 

Noen av oss goonere møtes på Mormors cirka 18.30 for noen billige pils, før veien går til TL ca 19.30.

 

Møt opp!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Det var bare for trist at tråden skulle slutte sånn med oppladning til

CL-finalen (som jeg selv så fra tribunen på Stade de France :P ).

 

Så jeg poster denne bare for å gjenopplive den. Ingen grunn til å

fortvile - vi skal langt og lenger enn langt i CL i år igjen! Og det

blir forhåpentligvis mange som skal se kampene på Three Lions i

høst også.

 

Sånn. Disappointment over :)

Link to comment
Share on other sites

Det var bare for trist at tråden skulle slutte sånn med oppladning til

CL-finalen (som jeg selv så fra tribunen på Stade de France ;) ).

 

Så jeg poster denne bare for å gjenopplive den. Ingen grunn til å

fortvile - vi skal langt og lenger enn langt i CL i år igjen! Og det

blir forhåpentligvis mange som skal se kampene på Three Lions i

høst også.

 

Sånn. Disappointment over :P

 

Yes! La oss se fremover :)

 

Skal innrømme at jeg ikke var så mange ganger på Three Lions sist sesong (har Canal+ da vettu), men måtte jo såklart se CL-finalen der. Herlig stemning der selv om det ble tap til slutt.

 

Begynner å krible nå når den nye sesongen nærmer seg.

Får vel prøve å ta turen til puben litt oftere kommende sesong :-)

 

Forresten, noen som skal dit å se Bergkamp Testimonial på lørdag?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Håper på bra oppmøte mot Boro på lørdag. Laget trenger støtte for å få ting på gli! Jeg er klar til å synge arsenalsanger på Three Lions igjen :P Dette blir spennende i og med at vi sikkert får se nygutta Baptista og Gallas, i tillegg til super-Theo Walcott :lol:

 

Come on you GOONERS!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...