Jump to content

Three Lions


Guest Jon

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Oppfrodrere alle som har ett hjerte som banker for Arsenal og som er bosatt i Trondheimsområdet til å møte opp på Three Lions i morgen ettermiddag for å se gutta våre sende United hodestups ut av FA-cupen

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Da er sommeren snart ferdig og ny sesong venter på døren - i likhet med et nytt skoleår. Om noen uker skal jeg flytte opp til Trondheim og skal studere der i 5 år. Siden jeg flyter vekk fra de jeg vanligvis pleier å se kamp med, hadde det vært hyggelig å i alle fall få sett storkampene sammen med andre skikkelig fotballintereserte mennesker. Hvordan pleier stemningen å være på kampene og er det mange her på forumet som pleier å være på Three Lions?

Link to comment
Share on other sites

Da er sommeren snart ferdig og ny sesong venter på døren - i likhet med et nytt skoleår. Om noen uker skal jeg flytte opp til Trondheim og skal studere der i 5 år. Siden jeg flyter vekk fra de jeg vanligvis pleier å se kamp med, hadde det vært hyggelig å i alle fall få sett storkampene sammen med andre skikkelig fotballintereserte mennesker. Hvordan pleier stemningen å være på kampene og er det mange her på forumet som pleier å være på Three Lions?

 

Var en tur i Tr.heim i vinter og så kamper mot B'ham (med dobbelt tragisk utfall) og Milan. Knallbra fotballpub dette. Du kan til og med få servert OK mat der til fornuftige priser. Gooners holder til i 2 etg. Du kan se sesongen lyst i møte ;)

 

PS. Er det siv.ing du skal bli?

Link to comment
Share on other sites

Da er sommeren snart ferdig og ny sesong venter på døren - i likhet med et nytt skoleår. Om noen uker skal jeg flytte opp til Trondheim og skal studere der i 5 år. Siden jeg flyter vekk fra de jeg vanligvis pleier å se kamp med, hadde det vært hyggelig å i alle fall få sett storkampene sammen med andre skikkelig fotballintereserte mennesker. Hvordan pleier stemningen å være på kampene og er det mange her på forumet som pleier å være på Three Lions?

 

Three Lions er "the place to be" ja ;) En veldig bra fotballpub.

Vi har også en lokal supporterklubb (Trøndergooners) som ble startet i fjor høst som du sikkert kan bli medlem etterhvert.

 

Les mer om det her:

http://trondergooners.com

http://trondergooners.com/site/?page_id=2

 

Velkommen til Trondheim! ;)

Link to comment
Share on other sites

Da er sommeren snart ferdig og ny sesong venter på døren - i likhet med et nytt skoleår. Om noen uker skal jeg flytte opp til Trondheim og skal studere der i 5 år. Siden jeg flyter vekk fra de jeg vanligvis pleier å se kamp med, hadde det vært hyggelig å i alle fall få sett storkampene sammen med andre skikkelig fotballintereserte mennesker. Hvordan pleier stemningen å være på kampene og er det mange her på forumet som pleier å være på Three Lions?

 

Var en tur i Tr.heim i vinter og så kamper mot B'ham (med dobbelt tragisk utfall) og Milan. Knallbra fotballpub dette. Du kan til og med få servert OK mat der til fornuftige priser. Gooners holder til i 2 etg. Du kan se sesongen lyst i møte ;)

 

PS. Er det siv.ing du skal bli?

Jepp, kom inn på Energi og Miljø, men håper på å kunne hoppe over til Industriell Økonomi og Teknologiledelse etter hvert. Det skal nok ikke bli noe problem å få se kamper med andre medgoonere ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg skal begynne på befalsskolen på Værnes i august, noen som vet om de har canal plus :D

Er det noen andre bra steder å se Arsenal kamper i Trondheim, ser det har vært noe snakk om Three Lions.. :)

Hei. Ble ferdig med førstegangstjeneste på Værnes i januar i år. Dem viser det meste av fotballkamper i helgene, ja. Ca. Kino-size (prosjektor). Husker ikke helt om dem har canal+, men det blir en del fotball å se. Om dere maser nok på befalet får dere storskjerm på øvelser i felt også :lol: HV vet du ;)

Link to comment
Share on other sites

Da er sommeren snart ferdig og ny sesong venter på døren - i likhet med et nytt skoleår. Om noen uker skal jeg flytte opp til Trondheim og skal studere der i 5 år. Siden jeg flyter vekk fra de jeg vanligvis pleier å se kamp med, hadde det vært hyggelig å i alle fall få sett storkampene sammen med andre skikkelig fotballintereserte mennesker. Hvordan pleier stemningen å være på kampene og er det mange her på forumet som pleier å være på Three Lions?

 

Var en tur i Tr.heim i vinter og så kamper mot B'ham (med dobbelt tragisk utfall) og Milan. Knallbra fotballpub dette. Du kan til og med få servert OK mat der til fornuftige priser. Gooners holder til i 2 etg. Du kan se sesongen lyst i møte :D

 

PS. Er det siv.ing du skal bli?

Jepp, kom inn på Energi og Miljø, men håper på å kunne hoppe over til Industriell Økonomi og Teknologiledelse etter hvert. Det skal nok ikke bli noe problem å få se kamper med andre medgoonere :lol:

 

Jøss, så mange rare retninger det fins nå da. Energi høres fornuftig ut. Retninger med marin og offshore vil gjøre deg til en ettertraktet kar i framtida. De andre retningene du nevner høres litt blåruss-aktig ut :)

Link to comment
Share on other sites

Hei. Ble ferdig med førstegangstjeneste på Værnes i januar i år. Dem viser det meste av fotballkamper i helgene, ja. Ca. Kino-size (prosjektor). Husker ikke helt om dem har canal+, men det blir en del fotball å se. Om dere maser nok på befalet får dere storskjerm på øvelser i felt også :D HV vet du :lol:

 

Hmm det hørtes ikke så galt ut. Jeg er bare helt nødt til å få sett Arsenal, er blitt bortskjemt av og se så og si alle kampene og nå vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart meg uten :)

Link to comment
Share on other sites

Hei. Ble ferdig med førstegangstjeneste på Værnes i januar i år. Dem viser det meste av fotballkamper i helgene, ja. Ca. Kino-size (prosjektor). Husker ikke helt om dem har canal+, men det blir en del fotball å se. Om dere maser nok på befalet får dere storskjerm på øvelser i felt også :) HV vet du ;)

 

Hmm det hørtes ikke så galt ut. Jeg er bare helt nødt til å få sett Arsenal, er blitt bortskjemt av og se så og si alle kampene og nå vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart meg uten ;)

har du bærbar kan du jo evt. ta med den til "soldatheimen", der er det trådløst nett. De fleste gaymer wow der, så du blir sikkert populær om du setter på stream. Men nettet er for alle, er det ikke? B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Three Lions er stedet ja ;) Siden puben åpnet for snart tre år siden har det utviklet seg til å bli et kjempebra Arsenal-miljø. Puben har blant annet hatt mye å si for oppstarten av supporterklubben vår, Trøndergooners, og blir brukt som base av oss. Vi arrangerer blant annet julebord for alle Gooners hvert år, ordner med fellesturer, prøver å få igang et fotballag (ikke helt suksess enda :P ) og vi arrangerer i tillegg fotballturnering for Three Lions.

 

Litt praktisk info: For å bli medlem må man også være medlem i Arsenal Norway. Vi er altså ikke en konkurrent til AN og ønsker ikke ta fra dem medlemmer. Vi er med andre ord et ekstra alternativ for alle Gooners som i hovedsak som befinner seg i Trønderlag. Sjekk hjemmesidene det har bitt referert til for nærmere info ;)

 

Men for all del, medlem av Arsenal Norway, Trøndergooners eller ikke, Three Lions er stedet for alle som vil se Arsenal. Eller annen fotball for den del. De har nemlig et utrolig tilbud når det gjelder fotball, og også annen sport.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

I morgen kommer jeg innom for å se min første Arsenal-kamp på Three Lions. Gleder meg!

 

Hva var ditt førsteinntrykk av Three Lions da?

Det var så fullt at jeg måtte være på et annet rom enn det de fleste arsenal-supporterne var på. Ganske leit, for der var det ikke så mange andre Goonere. Men mange folk var det i alle fall, noe jeg setter pris på. Kampens utfall ødela nok litt for inntrykket, så jeg håper det rettet opp mot Chelsea om en liten stund :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Regner med at TL sender Newcastle kampen i morra! Har hatt kjempe inntrykk av puben de andre gangene jeg har vært der, i forbindelse med både Arsenal og Stabæk kamper :)

 

Kampen mot Newcastle blir selvfølgelig vist på Three Lions

 

Ser for meg at jeg kommer til å rusle ned til TL for å se 2. kamp i CL-kvartfinalen. Hvor tidlig må jeg være ute for å få plass på Qoutes-room?

 

Det er vanskelig å si, men du bør nok være der mellom 19:00 og 19:30

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Er det stor sannsynlighet for at Arse-Stoke vises her på lørdag?

 

Sannsynligheten for at kampen mot Stoke vises på lørdag, er lik null, med tanke på at kampen spilles på søndag :D

 

Sannsynligheten for at kampen vises på søndag, er nok liten. Det er foreløbig ikke satt opp noen PL-kamper på sendeskjemaet for søndag.

 

Du kan følge med på følgende link: http://www.threelions.no/livefotball.shtml

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...