Jump to content

Bedreviterne...


Egemannen

Recommended Posts

Ok, nå begynner jeg å se meg drittlei på alle de "bedreviterne" som operer på forumet her. Det går ikke en dag uten at en eller annen som tyrer dete forumet, eller har holdt på her i lengre tid ser seg nødt til å hakke på folk som starter en ny tråd: "stenger denne...den skal ligge der...vi har allerede en som omhandler dette" osv.

Er det ikke på tide at man da finner ut hvorfor dette blir gjort? Er det noen som har hørt ordet brukervennlighet før? Kanskje det er derfor det skjer så mange feil?

 

Uansett, prøv nå for all del å spar dere for den usaklig krasse tilbakemldingen dere gir til de som gjør en liten feil...for alt jeg vet er vel denne også lagt feil.

Link to comment
Share on other sites

Hakke på? Krass tilbakemelding?

 

For all del - dersom det oppfattes slik, så kom gjerne med forslag til hvordan dette skal gjøres.

26324[/snapback]

Tipper dette går på dei som IKKJE er ansatt som moderator på forumet, men som gjerne gir beskjed om at dette innlegget ligg feil plassert. Ironisk nok er det dei samme som hadde ein haug med slike innlegg i sine debutveker på forumet.

 

Moderatorane gjer ein fin jobb, tykkjer eg. Til alle andre: la det vere moderatorane sin jobb, og ingen andre. La heller innlegga stå ukommentert!

Link to comment
Share on other sites

Ok, nå begynner jeg å se meg drittlei på alle de "bedreviterne" som operer på forumet her. Det går ikke en dag uten at en eller annen som tyrer dete forumet, eller har holdt på her i lengre tid ser seg nødt til å hakke på folk som starter en ny tråd: "stenger denne...den skal ligge der...vi har allerede en som omhandler dette" osv.

Er det ikke på tide at man da finner ut hvorfor dette blir gjort? Er det noen som har hørt ordet brukervennlighet før? Kanskje det er derfor det skjer så mange feil?

 

Uansett, prøv nå for all del å spar dere for den usaklig krasse tilbakemldingen dere gir til de som gjør en liten feil...for alt jeg vet er vel denne også lagt feil.

26321[/snapback]

 

:rolleyes: :)

Link to comment
Share on other sites

Problemet er vel først og fremst at noen lager nye tråder på emner som allerede finnes. Tar man seg et par minutter, vil man fort få en oversikt over trådene. Videre hender det fra tid til annen at noen plasserer trådene feil. I går var det for eksempel en som plasserte Man U-Chelsea tråd under kategorien rykter. Med andre ord må man lese forklaringene under hver kategori.

 

Vil igjen takke moderator som gjør en fin innsats.

Link to comment
Share on other sites

kan ikke heller de som finner feilen si ifra til moderator om at det finnes en annen tråd om akkurat det samme, istedenfor å si det ut over hele forumet at han har gjort en "så stoooor" feil. men hvis dette da gjentar seg av samme bruker flere ganger kan man for eks. krive det eller sende en PM.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hakke på? Krass tilbakemelding?

 

For all del - dersom det oppfattes slik, så kom gjerne med forslag til hvordan dette skal gjøres.

26324[/snapback]

Tipper dette går på dei som IKKJE er ansatt som moderator på forumet, men som gjerne gir beskjed om at dette innlegget ligg feil plassert. Ironisk nok er det dei samme som hadde ein haug med slike innlegg i sine debutveker på forumet.

 

Moderatorane gjer ein fin jobb, tykkjer eg. Til alle andre: la det vere moderatorane sin jobb, og ingen andre. La heller innlegga stå ukommentert!

26327[/snapback]

 

 

Endelig går det an å være enig med deg om noe :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Faktisk enig med Egemannen på noe. Er det noen som legger noe feil så er

det moderatorene som skal gi beskjed om dette. Ikke andre.

Moderatorene gjør en meget bra jobb her inne derfor er det unødvendig å

gjøre moderatorene sin jobb.

Det gjør de på en utmerket måte sjøl.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...