Jump to content

2005.11.19 Wigan Athletic B


Andain

Recommended Posts

wigan.gif

Wigan Athletic 2-3 Arsenal

JJB. Stadium, Lørdag 19 November klokken 13:45

 

Lagoppstilling:

Wigan Athletic: Filan, Chimbonda, De Zeeuw, Henchoz, Baines, Bullard, Kavanagh, Francis, McCulloch, Roberts, Camara. Innbyttere : Connolly, Mahon, Taylor, Jackson, Pollitt.

 

Arsenal: Lehmann, Lauren, Toure, Campbell, Cygan, Ljungberg, Fabregas, Gilberto, Pires, Henry, van Persie. Innbyttere : Bergkamp, Reyes, Flamini, Senderos, Almunia.

 

Dommer:

Graham Poll (Hertfordshire)

 

TV kanaler:

SuperSport 3 SA

TV8 Turkey

Diema 2

SKY Sports 1

C+ Deporte 1

Prem Sport Portal

Sport 1 HU

ART Sport 4

SKY Sport IT 1

SKY Calcio 1

TPS Foot

C+ Sport (D/F/N/S)

Kanal 5 (Den)

MegaSport

 

TV / Radio streams:

PPLive: Guangdong, Shangdong (sd-tv), Wuhan TV, World Sports (Soccer)

QQLive: Guangdong

SopCast: ESPN Asia

PPStream : ESPN Asia

Live Sports: Live Sports 4

 

Skader/suspendert:

Ashley Cole

Alexander Hleb

Gael Clichy

 

Tidligere møter:

 

Før avspark:

Premier League overraskelsen Wigan Athletic har uten tvil innledet sesongen på høyst respektabel måte. Etter å ha tapt de 2 første kampene har de kommet sterkt tilbake og har nå vunnet de 6 siste kampene. Men de går nå et hardt program i møte og innleder dette hjemme mot oss før lag som Tottenham, Liverpool, Chelsea og Manchester United venter i tur og orden.

Link to comment
Share on other sites

Guest jan-birger

jeg tror arsenal har god sjans til og vinne over wigan...wigan er langt oppe på tabellen i år så langt men jeg tror ikke det vil holde ut sesongen..så jeg tror arsenal vil vinne kampen :)

Link to comment
Share on other sites

Nå kommer forp**** landslagsfotball, og da er det typisk om vi taper første kampen etter den, når vi nå er inne i formen. Heldigvis er det ikke altfor mange av våre spillere som er i play-offkamper.

Link to comment
Share on other sites

Hælve**es landslagskamper... om noen viktige blir skada nå, da klikker jeg!

 

Se ikke bort i fra at van Persie gjør det.. har en dårlig følelse av det  :rolleyes:

26318[/snapback]

 

Jeg tror at vi vil tjene på at det er landslagspause denne gangen, i forhold til andre lag det er naturlig å sammenlikne seg med. Vi har mange som er skadet og som er uaktuelle for landskamper og som trenger pausen. Eksempelvis er vel også Ljungberg uaktuelle. Vet at Frankrike også spiller kun en kamp i denne perioden og det kan vel være at Henry tåler det.

Dette tror jeg kommer til å gå bra.

Kampem mot `Wigan gleder jeg meg veldig til. Tror ikke vi blir enkle for Wigan å hente poeng i mot. Vi er i siget. Med et skadefritt, tilnærmet, mannskap er vi ligaens beste, eller delt besteplass, lag. Det tror jeg det sympatiske Wigan skal få erfare.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Det er vel ingen Arsenal-supportere som gleder seg til denne kampen.

 

Tror vi skal være ganske fornøyd med uavgjort i denne kampen, men går selvfølgelig for seier.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen Arsenal-supportere gleder seg til denne kampen.

 

Tror vi skal være ganske fornøyd med uavgjort i denne kampen, men går selvfølgelig for seier.

26336[/snapback]

 

Det er som oftest et lag som overrasker og ypper seg, men fornøyd med uavgjort? Greit at Wigan er i "flytsonen" så langt, men det er altså ikke et fantastisk fotballag. De jobber fantastisk og har nok en fantastisk selvtillit, men dette er et lag Arsenal skal slå i 9 av 10 tilfeller. Vi skal ha respekt for alle motstandere, men derfra til å frykte et lag som Wigan er et stykke vei å gå synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Sesongens viktigste kamp så langt, en kamp vi rett og slett må vinne for å ha noen som helst mulighet for ligagull.

 

Vi må vise at vi kan vinne borte

 

Vi må vise at vi er i stand til å vinne når Chelsea taper poeng (de tapte igår og har nå en kamp mer spillt enn oss).

 

Dette blir garantert en "cup kamp" der Wigan vil gi alt og kaste seg inn i taklingene. Vi må vise at vi ikke brekker under slike forhold (OT 2003, 2004, WBA 2005 og Bolton 2004). Vi må stå oppreist og gi juling tilbake.

 

Vinner vi her kan vi få heng på Chelsea, begrave bortespøkelse og vise at vi kan vise engelske muskler "uten" engelskmenn på laget..

 

 

Dette laget vil gi oss fysikken vi trenger i Wigan:

 

 

Lehmann

Lauren- Toure- Campbell- Clichy

 

Ljungberg/Pires- Flamini- Gilberto- Reyes

 

RVP- Henry

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen Arsenal-supportere gleder seg til denne kampen.

 

Tror vi skal være ganske fornøyd med uavgjort i denne kampen, men går selvfølgelig for seier.

26336[/snapback]

Jeg gleder meg ihvertfall ikke! Wigan har vist hva de kan og klarer og vil nok som andre sier: Kaste seg inn i tacklingene og gi ALT! Og da mener jeg ALT! De kommer trolig til å gå tøft inn i duellene og presse forsvaret vårt til det ytterste! De kommer til å angripe og aldri legge seg bakpå! Her må Arsenal også være tøffe ellers taper vi!

 

Og til Thomaz1989: Fyll ut innleggene dine mer er du snill!

 

Noen som vet hva JJB står for forresten?

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Det er vel ingen Arsenal-supportere gleder seg til denne kampen.

 

Tror vi skal være ganske fornøyd med uavgjort i denne kampen, men går selvfølgelig for seier.

26336[/snapback]

Jeg gleder meg ihvertfall ikke! Wigan har vist hva de kan og klarer og vil nok som andre sier: Kaste seg inn i tacklingene og gi ALT! Og da mener jeg ALT! De kommer trolig til å gå tøft inn i duellene og presse forsvaret vårt til det ytterste! De kommer til å angripe og aldri legge seg bakpå! Her må Arsenal også være tøffe ellers taper vi!

 

Og til Thomaz1989: Fyll ut innleggene dine mer er du snill!

 

Noen som vet hva JJB står for forresten?

26456[/snapback]

 

greit nok at eg kan skrive lenger innlegg og at dette ikkje har noko med topic og gjera men til Imerslundinho. Bør ikkje helle du passe på lengden på dine innlegg istaden for alle andre sine?

har sjekka litt og du har ikkje alltid så lange innlegg du heller så eg syns at du bør passe på deg sjølv og ikkje late som om du er politi. eg skriver det eg føler for og du skriver det du føler for.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Skal ikke Frankrike spille to kamper da? Mot Costa Rica og Tyskland? ;)

Håper Thierry får hvile mest mulig da, ettersom dette kun er treningskamper.

Ang Wigan; Søtt lag som har gjort det bra så langt, men hvis vi skal kunne håpe på sølv+ i år, må vi ta oss av denne typen lag.

Tror vi vinner med like mye som på Lørdag... ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen Arsenal-supportere gleder seg til denne kampen.

 

Tror vi skal være ganske fornøyd med uavgjort i denne kampen, men går selvfølgelig for seier.

26336[/snapback]

Jeg gleder meg ihvertfall ikke! Wigan har vist hva de kan og klarer og vil nok som andre sier: Kaste seg inn i tacklingene og gi ALT! Og da mener jeg ALT! De kommer trolig til å gå tøft inn i duellene og presse forsvaret vårt til det ytterste! De kommer til å angripe og aldri legge seg bakpå! Her må Arsenal også være tøffe ellers taper vi!

 

Og til Thomaz1989: Fyll ut innleggene dine mer er du snill!

 

Noen som vet hva JJB står for forresten?

26456[/snapback]

 

greit nok at eg kan skrive lenger innlegg og at dette ikkje har noko med topic og gjera men til Imerslundinho. Bør ikkje helle du passe på lengden på dine innlegg istaden for alle andre sine?

har sjekka litt og du har ikkje alltid så lange innlegg du heller så eg syns at du bør passe på deg sjølv og ikkje late som om du er politi. eg skriver det eg føler for og du skriver det du føler for.

26473[/snapback]

Har jeg latet som om jeg er politi nå? Kan ikke jeg huske ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen Arsenal-supportere gleder seg til denne kampen.

 

Tror vi skal være ganske fornøyd med uavgjort i denne kampen, men går selvfølgelig for seier.

26336[/snapback]

Jeg gleder meg ihvertfall ikke! Wigan har vist hva de kan og klarer og vil nok som andre sier: Kaste seg inn i tacklingene og gi ALT! Og da mener jeg ALT! De kommer trolig til å gå tøft inn i duellene og presse forsvaret vårt til det ytterste! De kommer til å angripe og aldri legge seg bakpå! Her må Arsenal også være tøffe ellers taper vi!

 

Og til Thomaz1989: Fyll ut innleggene dine mer er du snill!

 

Noen som vet hva JJB står for forresten?

26456[/snapback]

 

greit nok at eg kan skrive lenger innlegg og at dette ikkje har noko med topic og gjera men til Imerslundinho. Bør ikkje helle du passe på lengden på dine innlegg istaden for alle andre sine?

har sjekka litt og du har ikkje alltid så lange innlegg du heller så eg syns at du bør passe på deg sjølv og ikkje late som om du er politi. eg skriver det eg føler for og du skriver det du føler for.

26473[/snapback]

Har jeg latet som om jeg er politi nå? Kan ikke jeg huske ihvertfall!

26914[/snapback]

Synes du klager og syter over andre som har korte innlegg jeg. Overlat den jobben til moderatorer!!!

Dessuten er ikke dine innlegg det granne bedre!

 

Skal du fortsette å rekke ned på non får du ta det på PM istedet for å spore av tråder som dette!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen Arsenal-supportere gleder seg til denne kampen.

 

Tror vi skal være ganske fornøyd med uavgjort i denne kampen, men går selvfølgelig for seier.

26336[/snapback]

Jeg gleder meg ihvertfall ikke! Wigan har vist hva de kan og klarer og vil nok som andre sier: Kaste seg inn i tacklingene og gi ALT! Og da mener jeg ALT! De kommer trolig til å gå tøft inn i duellene og presse forsvaret vårt til det ytterste! De kommer til å angripe og aldri legge seg bakpå! Her må Arsenal også være tøffe ellers taper vi!

 

Og til Thomaz1989: Fyll ut innleggene dine mer er du snill!

 

Noen som vet hva JJB står for forresten?

26456[/snapback]

 

 

 

Jeg forstår ikke at noen av dere klarer å grue dere til Arsenal kamper. :)

Personlig har jeg alltid gledet meg til å se laget jeg elsker - og det uansett motstander.

At jeg kan være mere nervøs for en kamp enn en annen, ja det er annen skål.

 

Uansett, Wigan er ikke noe å være redd. Respekt skal vi ha for alle motstandere på dette nivået men for Arsenal og den kvaliteten vårt lag representerer så er ikke Wigan i nærheten.

 

Jeg kan faktisk nesten ikke vente til lørdag. Gleder meg helt utrolig til å se vårt "in form" Arsenal knuse Wigan. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Og ingen av våre gutter kommer skadd hjem fra landslagsopphold?

Et toppet, skadefritt Arsenal skal kunne slå Wigan, men med M'boro og WBA kampene liggende i bakhodet blir det uansett spennede.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...