Jump to content

Daniel Braathen


gooner6

Recommended Posts

Etter å ha sett ham snurre Carlos rundt i går håper jeg Wenger ikke har glemt ham! En spiller med den fysikken og farten kunne vi trengt i enkelte kamper. Han har hatt en veldig fin utvikling denne høsten etter en trøblete start og blir nok en joker mot Tsjekkia i kvaliken.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Han er for ustabil ennå til å være et alternativ for Arsenal. Potensialet er der, men da bør han snart vise det frem over en lengre periode, han må bli mer stabil. Og han er heller ingen unggutt og "lovende" lenger.

25828[/snapback]

 

er enig med deg i det meste der men viss arsenal hadde hentet han nå kunne ha formet han sånn som de vil.

Link to comment
Share on other sites

For lat, for dårlig. Enkelte glimt av storhet gjer dessverre ikkje at han er god nok.

25839[/snapback]

Ja, nettop enkelte glimter av storhet. Synes han er jevnt utover en dårlig fotballspiller. Som i kampen mot Rosenborg i går, hvor han til tider spilte elendig

Link to comment
Share on other sites

Med de fysiske og tekniske foutsetningene Braaten har, vil jeg nødig avskrive ham som en potensiell signing for Arsenal. Det er riktig at han er for mye "av", men jeg mener allikevel at dette er en del av læringsprosessen hans som lett kan endres. Jeg vil påstå at han er den norske fotballspilleren med størst potensiale. Den vendingen med påfølgende skudd han gjorde i går for eksempel er det meget høy internasjonal klasse over!

Link to comment
Share on other sites

Mulig at Daniel Braaten er en man for fremtiden, men i skrivende stund synes jeg at gutten er altfor ustabil. Og selv om han til tider kjørte rundt med Carlos i gårdagens kamp, så viste han også spill som ikke imponert meg nevneverdig.

 

Det er snart på tide at Braaten slår igjennom for alvor. Synes han lenge har vært sett på som en lovende spiller. Må ta et steg videre.

Link to comment
Share on other sites

Braaten har hatt en veldig bra utvikling etter Høgmo kom til RBK.

Derfor er han også mer stabil nå i høst.Tror ny-trener'n har tatt tak i hans potensiale og terpet på hva han er god på, og ikke minst fått han til å yte enda mer i kampene.

Dette kan også Wenger gjøre, så jeg syns han bør være en høyaktuell spiller for Arsenal.

Tror ikke det er så veldig mye igjen før han når et svært høyt internasjonalt nivå.

Selv sier Braaten at han vil være i RBK til 2007, men jeg tror kanskje han blir solgt før. Derimot så tror jeg RBK skal ha ganske mye for han. 20-40 mill. blir det nok.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Braaten har hatt en veldig bra utvikling etter Høgmo kom til RBK.

Derfor er han også mer stabil nå i høst.Tror ny-trener'n har tatt tak i hans potensiale og terpet på hva han er god på, og ikke minst fått han til å yte enda mer i kampene.

Dette kan også Wenger gjøre, så jeg syns han bør være en høyaktuell spiller for Arsenal.

Tror ikke det er så veldig mye igjen før han når et svært høyt internasjonalt nivå.

Selv sier Braaten at han vil være i RBK til 2007, men jeg tror kanskje han blir solgt før. Derimot så tror jeg RBK skal ha ganske mye for han. 20-40 mill. blir det nok.

25851[/snapback]

 

det er masse for ein sånn spiller. men viss wenger klarer å få han til å vere "på" ganske masse så kan han vere ein mann for fremtiden

Link to comment
Share on other sites

For lat, for dårlig. Enkelte glimt av storhet gjer dessverre ikkje at han er god nok.

25839[/snapback]

 

Paddy, du er så herlig negativ til norske spillere... :ph34r:

Veit du kommer til å svare REALIST!!!

 

 

Braaten har hatt en veldig bra utvikling etter Høgmo kom til RBK.

Derfor er han også mer stabil nå i høst.Tror ny-trener'n har tatt tak i hans potensiale og terpet på hva han er god på, og ikke minst fått han til å yte enda mer i kampene.

Dette kan også Wenger gjøre, så jeg syns han bør være en høyaktuell spiller for Arsenal.

Tror ikke det er så veldig mye igjen før han når et svært høyt internasjonalt nivå.

Selv sier Braaten at han vil være i RBK til 2007, men jeg tror kanskje han blir solgt før. Derimot så tror jeg RBK skal ha ganske mye for han. 20-40 mill. blir det nok.

25851[/snapback]

 

Enig, han har vært god etter at Høgmo kom til klubben. Fortsetter han å spille som han har gjort i det siste er ikke veien lang til en god klubb. Og Arsenal er en god klubb. Gjør han det mot Real kan han gjøre det mot de fleste...

Link to comment
Share on other sites

No skal vi også huske på at Real Madrid ikkje er dei sterkaste defensivt, som også viste seg gong på gong i kampen mot RBK. Store opningar som er lette å utnytte. Vil sei det er lettare å dominere mot Real Madrid, enn meir defensivt orienterte lag.

 

Når det er sagt syns eg heller ikkje han var så god. Irriterte meg meir over all den tida han brukte i gå/jogge-tempo.

 

I tillegg skal vi huske på at han har (eller hadde i alle fall), kondisjon som en gjennomsnittlig norsk mosjonist. Er neppe profesjonell nok for Arsenal. Som vi alle veit, ser Wenger på typer, og finsiktar alle han kjøper. Tviler på han ser Braaten som dyktig nok på det som skjer av bana.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
For lat, for dårlig. Enkelte glimt av storhet gjer dessverre ikkje at han er god nok.

25839[/snapback]

Ja, nettop enkelte glimter av storhet. Synes han er jevnt utover en dårlig fotballspiller. Som i kampen mot Rosenborg i går, hvor han til tider spilte elendig

25847[/snapback]

Ehh...spilte elendig? Mente du at Braaten spilte elendig i kampen Rosenborg-Real Madrid i går?????? :ph34r: .

Unnskyld meg, men Braaten var best på Rosenborg i går. Han jobbet hele tiden, også defensivt.

Link to comment
Share on other sites

For lat, for dårlig. Enkelte glimt av storhet gjer dessverre ikkje at han er god nok.

25839[/snapback]

Ja, nettop enkelte glimter av storhet. Synes han er jevnt utover en dårlig fotballspiller. Som i kampen mot Rosenborg i går, hvor han til tider spilte elendig

25847[/snapback]

Han jobbet hele tiden, også defensivt.

25916[/snapback]

Det er i alle fall tull. Han var ikkje elendig, men første omgang bidra han med ingenting. Ikkje defensivt og nesten ikkje offensivt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
No skal vi også huske på at Real Madrid ikkje er dei sterkaste defensivt, som også viste seg gong på gong i kampen mot RBK. Store opningar som er lette å utnytte. Vil sei det er lettare å dominere mot Real Madrid, enn meir defensivt orienterte lag.

 

Når det er sagt syns eg heller ikkje han var så god. Irriterte meg meir over all den tida han brukte i gå/jogge-tempo.

 

I tillegg skal vi huske på at han har (eller hadde i alle fall), kondisjon som en gjennomsnittlig norsk mosjonist. Er neppe profesjonell nok for Arsenal. Som vi alle veit, ser Wenger på typer, og finsiktar alle han kjøper. Tviler på han ser Braaten som dyktig nok på det som skjer av bana.

25910[/snapback]

Uansett hvor dårlig Real er bakover så er de i Europa-toppen og Carlos er jo en av verdens beste backer og da skal det gode ferdigheter til for å herje såpass med han som braathen gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Han er for ustabil ennå til å være et alternativ for Arsenal. Potensialet er der, men da bør han snart vise det frem over en lengre periode, han må bli mer stabil. Og han er heller ingen unggutt og "lovende" lenger.

25828[/snapback]

 

er enig med deg i det meste der men viss arsenal hadde hentet han nå kunne ha formet han sånn som de vil.

25834[/snapback]

 

Helt enig her ass:D:P

Link to comment
Share on other sites

For lat, for dårlig. Enkelte glimt av storhet gjer dessverre ikkje at han er god nok.

25839[/snapback]

 

For lat? For dårlig?

Det er litt rart at han var en av banens beste i går da, både bakover og forover.. også er det litt rart at RBK henta en spiller fra drittlaget Skeid, når RBK var på topp.. De hadde ikke henta han om han var lat og for dårlig. Men hvis du mente han er for dårlig for Arsenal er jeg kanskje litt enig.. Ville blitt en av de beste B-Spillerne hvertfall :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sjølvsagt meiner eg for dårlig for Arsenal. Er det ikkje det vi diskuterer? Hadde nok gjort ein fin profil på reservelaget, men det gjer Arturo Lupoli, og fleire med han, meir enn godt nok allerede.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...