Jump to content

1999 - and never again!!!


Chaz

Recommended Posts

Sist vi tapte for Spurs var tilbake i forrige tusenår. Jeg tror jaggu ikke det skjer mer, heller jeg! :rolleyes:

 

Min anbefaling til alle yids; konsentrer dere om Leyton Orient og Barnet, da har dere muligens en mulighet til å slå et Nord-London lag. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Sist vi tapte for Spurs var tilbake i forrige tusenår. Jeg tror jaggu ikke det skjer mer, heller jeg! ;)

 

Min anbefaling til alle yids; konsentrer dere om Leyton Orient og Barnet, da har dere muligens en mulighet til å slå et Nord-London lag. :D

25184[/snapback]

 

Å sammenligne dem med Barnet synes jeg blir litt for respektløst... for Barnet !

Link to comment
Share on other sites

Sist vi tapte for Spurs var tilbake i forrige tusenår. Jeg tror jaggu ikke det skjer mer, heller jeg! ;)

 

Min anbefaling til alle yids; konsentrer dere om Leyton Orient og Barnet, da har dere muligens en mulighet til å slå et Nord-London lag. :D

25184[/snapback]

 

Å sammenligne dem med Barnet synes jeg blir litt for respektløst... for Barnet !

25214[/snapback]

hehe

Link to comment
Share on other sites

det skjer ikke at tottenham slår arsenal tottenham kommer alltid til å være nr. 2 i nord-london

25218[/snapback]

Det er ikke jeg så sikker på........................................................Det kan komme fler lag i Nord-London etter hvert.............

Link to comment
Share on other sites

Artig tråd!

 

Det som er mest imponerende, er optimismen som råder i Spudz-leiren før kampene. Når kampen er unnagjort, råder det nærmest en dommedagsstemning (den høye temperaturen på TV-forumet) i den samme leiren.

25347[/snapback]

 

hehe, ja, jeg skrev litt om det under kamptråden i dag.

 

Makan til klaging og syting på dommer og våre spillere skal man lete lenge etter :lol:

Tror de biter seg selv i halen her altså..hehe.

Det er jo lokalderby!! Det skal være sånn!

 

btw. dette laget slår vi på Highbury! Henry kommer til å leke seg med Spudz-forsvaret igjen :)

Link to comment
Share on other sites

Sist vi tapte for Spurs var tilbake i forrige tusenår. Jeg tror jaggu ikke det skjer mer, heller jeg! :(

 

Min anbefaling til alle yids; konsentrer dere om Leyton Orient og Barnet, da har dere muligens en mulighet til å slå et Nord-London lag. :)

25184[/snapback]

 

Å sammenligne dem med Barnet synes jeg blir litt for respektløst... for Barnet !

25214[/snapback]

Ja, enig. Barnet klarer jo å slå Manu til og med

Link to comment
Share on other sites

Sutring og vås fra Jol:

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=32...nel=premiership

 

 

Skal Sol straffes fordi han er mye sterkere i duellene og har mye bedre spenst enn de puslete spillerne fra Spudz?? De nådde han jo ikke opp til hofta engang!

 

Dummeste jeg har hørt!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...