Jump to content

2005.10.25 Sunderland B


Rocky

Recommended Posts

Det ser ut som, som noen allerede har påpekt, at kveldens kamp er vanskelig å få med seg live på TV. Radio derimot! BBC Five Live Sports Extra sender kampen direkte og uavbrutt! :unsure:

 

Fotball på radio er undervurdert, det finnes ikke en kjedelig kamp hvis kommentatoren gjør en god jobb :P

 

Ellers skal det bli spennende å følge ungguttene i kveld, håper vi får noen positive overraskelser, og selvfølgelig at de klarer å vinne kampen. Ligacupen har en herlig sjarm ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg enormt til denne kampen. Håper vi bruker Cygan og Senderos sentralt bak, og IKKJE Campbell, har ikkje lyst at han skal bli skada av ein overivrig Sunderland spiller som vil vise seg, spesielt med tanke på spurs kampen på laurdag. Mulighet for spissane å vise seg her med tanke på helgas kamp, visst Bergkamp skulle bli benka. og eventuelt eit kant alternativ hvis Reyes ikkje skulle rekke kampen..

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen bør Arsenal vinne, hvis Henry er med.. Med en gang Henry kom tilbake, vant dem 2-0, og Henry scorte begge måla.. Dette sier litt om hvor mye Arsenal er avhengig av Henry, og hvor svekket de er når han ikke er på laget.

Spiller han neste kamp, vinner Arsenal, han putter    :D  :D

 

Mitt lag:

 

      Lehmanm

 

Lauren Kolo Senderos Clichy

 

Ljungberg Silva Fabregas Pires

 

          Henry Reyes (hvis han er tilbake innen den tid) :ph34r:  :D

24602[/snapback]

Tror neppe dette blir laget mot The Black Cats i CC!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kroken:D
Kan ikke bare Andain lage kamp-trådene heller...?? Ikke noe dumt ment asså, men han får så veldig mye informasjon og "veiledning" når han lager de. Pliis...

24579[/snapback]

Samma hvem som lager dem eller??

Dumt å lese sånt hver gang en annen prøver seg.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg som en unge til kveldens kamp. I likhet med Rocky er det et aldri så lite høydepunkt med tanke på de unge spillerne som får muligheten.

 

Til tross for høydepunktet, så blir ikke dette noen lett kamp. Vi kan fort ryke ut for et Sunderland-lag som stiller et sterkt mannskap. Skal vi ha noen muligheter i kveldens kamp, må Wenger sette sammen et lag med både unge og "gamle".

 

Håper at Van Persie og Senderos starter kampen, samt at Eboue, Song, Lupoli og Quincy får en mulighet til å nærme seg A-laget.

 

Tipper på 2-1 seier til Arsenal. Har fjorårets kamp mot Everton i bakhodet. Der imponerte mange av unguttene voldsomt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Chatrommet er åpent for "løpende talking" underveis i kampen :ph34r:

24721[/snapback]

Fungerer ikkje hos meg. Berre ein grå skjerm.

24724[/snapback]

hmm..er det samme hos meg, men tror den loader opp, så kan hende du bare må vente litt.

Link to comment
Share on other sites

Er inne på bbc five live..virker bra...radio..Synes eg så at noen nevnte at den ikkje virket for folk utenfor england, men virker her..linken ligger på side 2 i denne tråden

24722[/snapback]

 

Tok _heldigvis_ feil, er vel kun Premier League kampene som ikke blir sendt utenfor UK fra BBC Five Live

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Chatrommet er åpent for "løpende talking" underveis i kampen ;)

24721[/snapback]

Fungerer ikkje hos meg. Berre ein grå skjerm.

24724[/snapback]

 

Her også

24725[/snapback]

Hos meg også.

Når det gjelder laget er jeg spent angående Cygan på venstreback. Han er ikke akkurat blant de raskeste :unsure: .

 

Jeg har lurt på noe lenge: Er Sebastian Larsson høyre eller venstrebent?

 

To venstrebente spisser på topp i dag :) !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...