Jump to content

2005.10.25 Sunderland B


Rocky

Recommended Posts

Edit. Live radiodekning - BBC Five Live

_______________________________

Kampene i liga-cupen er for meg en av høydepunktene i sesongen. Her får vi anledning til å se unge talenter som er på vei frem, og i denne turneringen er ikke pengene et fokus (hvilken ufattelig deilig situasjon). Fotball er med andre ord fokuset! Arsenal satser igjen på å stille et sterkt lag, et lag med unge spillere og spillere som har lite kamptrening.

Kunne tenke meg at spillere som Almunia, Eboue, Campbell, Senderos, Quincy, Lupoli, Song, Larsson og muligens Clichy og van Persie starter kampen i sammen med noen av de urutinerte spillerne. Håper også å få sett litt av Connolly, Bendtner, Stokes og/eller Muamba (og muligens en overraskelse). Sunderland gjør i følge ryktene enkelte endringer på laget, men vår man Hoyte er involvert.

 

Tipper lagoppstillingen blir (den som klarer 16 av 16 spillere her på forumet er AW):

Almunia

Eboue, Senderos, Campbell, Clichy

Larsson, Song, Cregg, Quincy

van Persie, Lupoli

Sub: Poom, Connolly, Stokes, Muamba, Bendtner

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply
her bør Wenger fylle på med spillere som Gilberto, Van Persie, Senderos og Toure.

De trenger kamper........

Skulle derimot Wenger foretrekke rene B-lagsspillere blir det exit.

24534[/snapback]

 

 

Vet ikke helt om det er så lurt. Vi spiller mot Tottenham på lørdag, og det siste vi trenger er skader på f.eks Toure og Gilberto.

Link to comment
Share on other sites

her bør Wenger fylle på med spillere som Gilberto, Van Persie, Senderos og Toure.

De trenger kamper........

Skulle derimot Wenger foretrekke rene B-lagsspillere blir det exit.

24534[/snapback]

 

Kvifor vil du ha med spelarar som er faste på førstelaget, slik som toure og gilberto?

Link to comment
Share on other sites

Et spørsmål jeg har stilt meg er hvor en spiller som Johan Djourou har blitt av? Skadet?

I tillegg er det synd at Ryan Garry er ute med en liten skade. Jeg hadde unnet ham et vellykket comeback.

 

Rockys lag er nok ikke veldig langt unna tilfelle. Verken Gilbert, Connolly, Bendtner, Lupoli, Muamba eller Stokes spilte for U18-laget på lørdag, til tross for at det ikke er reservelagskamp denne uka.

 

Det betyr nok at endel av dem blir å få se i troppen i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Big guns rested for cup tie

 

Da ble det ikke som jeg helt hadde håpet...

24559[/snapback]

 

Carling Cup har aldri vært noen prioritert under Arsene Wenger eller for den saks skyld for andre topplag i Premier League. Men utvilsomt en stor sjanse for våre reserve- og juniorlagsspillere. Med et hardt nok program fra før og med tanke på skadesituasjonen vår ville det vært bortkastet å riskere flere skader på våre etablerte spillere.

Link to comment
Share on other sites

Til tross for at dette er en Carling Cup-match, er det allerede nå utsolgt til i morgen. Årsaken er rett og slett at Sunderland har slashet billettprisene kraftig (£5 for voksne, og £1 for junior/senior).

 

Det betyr med andre ord 48.000 mennesker på Stadium of Light i morgen. Et veldig bra tiltak av Sunderland som de skal ha all mulig credit for. Rammen rundt kampen vil bli langt bedre med fulle tribuner enn med 15-20.000 til stede. Forhåpentligvis tar unggutta utfordringen på strak arm og gir Sunderland en skikkelig kamp.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen bør Arsenal vinne, hvis Henry er med.. Med en gang Henry kom tilbake, vant dem 2-0, og Henry scorte begge måla.. Dette sier litt om hvor mye Arsenal er avhengig av Henry, og hvor svekket de er når han ikke er på laget.

Spiller han neste kamp, vinner Arsenal, han putter :P ;)

 

Mitt lag:

 

Lehmanm

 

Lauren Kolo Senderos Clichy

 

Ljungberg Silva Fabregas Pires

 

Henry Reyes (hvis han er tilbake innen den tid) ;) B)

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen bør Arsenal vinne, hvis Henry er med.. Med en gang Henry kom tilbake, vant dem 2-0, og Henry scorte begge måla.. Dette sier litt om hvor mye Arsenal er avhengig av Henry, og hvor svekket de er når han ikke er på laget.

Spiller han neste kamp, vinner Arsenal, han putter    :P  ;)

 

Mitt lag:

 

      Lehmanm

 

Lauren Kolo Senderos Clichy

 

Ljungberg Silva Fabregas Pires

 

          Henry Reyes (hvis han er tilbake innen den tid) ;)  B)

24602[/snapback]

 

 

Mener du kampen på lørdag, eller Carling Cup? Ganske unødvendig å benytte A-lagsspillere til den kampen.

Link to comment
Share on other sites

Troppen til kampen er klar:

 

Keepere:

Almunia, Poom

 

Forsvar:

Connolly, Campbell, Cygan, Senderos, Eboue

 

Midtbane:

Song, Larsson, Muamba, Cregg, Stokes

 

Angrep:

Van Persie, Bendtner, Lupoli, Quincy

 

 

Bare én høyreback, ingen naturlig venstreback og fire stoppere. Cygan har jo vikariert på venstreback før?

 

I tillegg vil jeg tro at Quincy fort vil bekle venstrevingen med Song og Cregg sentralt og Larsson på høyre. Van Persie og Lupoli på topp.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke bare Andain lage kamp-trådene heller...?? Ikke noe dumt ment asså, men han får så veldig mye informasjon og "veiledning" når han lager de. Pliis...

24579[/snapback]

Helt enig med deg. Det er litt stil over de. Det tror jeg alle synes, men han har noen ganger vært litt treg. Tror mange mener det er på tide å komme igang, om du skjønner hva jeg mener. Synes trådene skulle starte minst to dager før.

Link to comment
Share on other sites

Larsson har vel også spelt venstreback.

 

Personlig trur eg han spelar der, med Quincy og Stokes på vingane. Det er i alle fall det eg håpar. Song spelar heilt garantert, også blir det nok Robin og Lupoli på topp.

Link to comment
Share on other sites

Et interessant poeng er at vi kan komme til å se både Mart Poom og Justin Hoyte i aksjon i dag, mot moderklubbene sine.

I PL sammenheng er det som kjent ikke tillatt å benytte utlånte spillere mot moderklubben.

 

Selv er jeg mest spent på Lupoli. Hvis han har lagt på seg noen kilo muskler fra i fjor er nok ikke veien til førstelaget veldig lang...

Link to comment
Share on other sites

Sunderland spilte en tøff derby-kamp mot Newcastle for 48 timer siden og har kamp mot Pompey igjen til lørdag, en kamp som i følge Sunderland-manager Mick McCarthy er veldig viktig - fordi det er en av de kampene man skal vinne dersom man skal holde seg i Premier League. Han vil derfor spare enkelte faste spillere.

 

Sunderlands lag blir sannsynligvis en mellomting mellom en førsteellever og et lag bestående av squad players, hvor enkelte av dem som ikke har fått noe særlig med sjanser i ligaen i år vil spille.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...