Jump to content

Hvor mange medlemmer?


Guest Thomaz1989

Recommended Posts

Guest Thomaz1989

berre lurte på hvor mange medlemmer det er i supporter klubben. Har vi passert 4000?

På denne tråden kunne vi ha oppdatert ofte hvor mange medlemmer vi har.

Link to comment
Share on other sites

hoi

 

Noen har tatt brukernavnet mitt som i det tidligere forumet var Reyes. Nå må jeg hete Reyes8 isteden. Sutre litt...

 

3784 medlemmer sier dere. Jeg meldte akkurat faren min inn i Arsenal Norway og han ble medlem nummer 9850. Så oxo i siste GP at de lurer på hvem som blir medlem nr. 10 000.

 

Det opereres tydligvis med to lister. Synes det blir feil å si at vi snart er 10 000 mens vi i virkeligheten kun er ca. 4000.

 

Men igjen. Det er 4000 gode supportere. Kan det være medlemsmassen til Mensa?!

Link to comment
Share on other sites

Rettelse:henta medlemsbladet i posten nå. 3784 som Imerslundinho sa

24102[/snapback]

 

det betyr altså at vi har mistet ca. 300 medlemmer det halve året. ville heller sett at tallet gikk oppover.

 

ønsker at alle på forumet som vet om noen kjente eller kamerater som er Arsenal-fan. hvis de så er det så prøv å få dem inn i klubben. prøv med å si at de har det beste medlemsbladet og at det kan bli lettere å fikse billetter til Arsenal kamp. prøver så godt jeg kan å få inn noen jeg kjenner til å bli med i supporter klubben, men problemet er at det ikke er så mange i distriktet ;)

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at medlemstallet har gått ned noe nå er nok det at det er ca. ett år siden vi var i Trondheim på kamp. Tror nok det at mange meldte seg inn bare for å være med i trekningen om billett til den kampen, men som ikke orket å fornye medlemsskapet nå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Grunnen til at medlemstallet har gått ned noe nå er nok det at det er ca. ett år siden vi var i Trondheim på kamp. Tror nok det at mange meldte seg inn bare for å være med i trekningen om billett til den kampen, men som ikke orket å fornye medlemsskapet nå.

24462[/snapback]

 

judaser. det var ikkje fint gjort

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...