Jump to content

Jauda, gauda; i flomlys og pisseregn!!!! :-)))


Chaz

Recommended Posts

Han glemte ike bare 1991, men også 1979 og 1982. 1958 og, for den saks skyld. Bevisst? Ikke vet jeg, men jeg har mine mistanker....

25998[/snapback]

Du har som vanlig veldig mange tanker rundt det som skrives på et fotballforum. Som vanlig er det meste et resultat av et tankekjør ute av kontroll.

 

Brann er ingen lillebror. Og det er ingen grunn til at vi skal føle oss mindre enn Viking. Det er mer enn bare titler som definerer hva en storklubb er. Er dette som er hovedpoengene i det jeg skriver.

 

At Viking er norges mestvinnende klubb etter RBK er det ingen som motsier.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply
Han glemte ike bare 1991, men også 1979 og 1982. 1958 og, for den saks skyld. Bevisst? Ikke vet jeg, men jeg har mine mistanker....

25998[/snapback]

Du har som vanlig veldig mange tanker rundt det som skrives på et fotballforum. Som vanlig er det meste et resultat av et tankekjør ute av kontroll.

 

Brann er ingen lillebror. Og det er ingen grunn til at vi skal føle oss mindre enn Viking. Det er mer enn bare titler som definerer hva en storklubb er. Er dette som er hovedpoengene i det jeg skriver.

 

At Viking er norges mestvinnende klubb etter RBK er det ingen som motsier.

26056[/snapback]

 

Hvorfor du greide å utelate fire titler er det bare du som vet Marius. Dog er det mye mulig at det har noe med "et tankekjør ute av kontroll" å gjøre. Hos deg altså.

 

Brann er og blir lillebror på Vestlandet. Get used to it.

 

Brann - Norge`s svar på spudz

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor du greide å utelate fire titler er det bare du som vet Marius. Dog er det mye mulig at det har noe med "et tankekjør ute av kontroll" å gjøre. Hos deg altså.

26058[/snapback]

Dog.....du har ødelagt det ordet for uoverskuelig fremtid. Artig at ordet blir mye brukt av en del debattanter her inne......

 

Poenget mitt, som du sikkert på et nivå i ditt fascinerende sinn har forstått, er ikke hvor mange titler nevnte klubber har vunnet i fordums tid. Dette i seg selv bestemmer ikke hvem som er "lillebror og storebror." Det er dette jeg med flere har prøvd å argumentere for.

 

At du med flåsete kommentarer avviser alt som sies som;"kult", "for deg startet altså norsk fotball for 10 år siden", "jeg gidder ikke mer", "deres virkelighetsfjerne verden", "du har ikke kommet langt ut på fjorden" etc..får du stå for.

 

Svar gjerne med: Brann- Norge`s svar på spudz.

Link to comment
Share on other sites

Han glemte ike bare 1991, men også 1979 og 1982. 1958 og, for den saks skyld. Bevisst? Ikke vet jeg, men jeg har mine mistanker....

25998[/snapback]

Du har som vanlig veldig mange tanker rundt det som skrives på et fotballforum. Som vanlig er det meste et resultat av et tankekjør ute av kontroll.

 

Brann er ingen lillebror. Og det er ingen grunn til at vi skal føle oss mindre enn Viking. Det er mer enn bare titler som definerer hva en storklubb er. Er dette som er hovedpoengene i det jeg skriver.

 

At Viking er norges mestvinnende klubb etter RBK er det ingen som motsier.

26056[/snapback]

 

Hvorfor du greide å utelate fire titler er det bare du som vet Marius. Dog er det mye mulig at det har noe med "et tankekjør ute av kontroll" å gjøre. Hos deg altså.

 

Brann er og blir lillebror på Vestlandet. Get used to it.

 

Brann - Norge`s svar på spudz

26058[/snapback]

Jeg skjønner ikke at det kan være så vanskelig å forstå at Brann er størst på vestlandet. Viking har ikke bidratt med noe positivt i Norsk Fotball på veldig veldig lenge. Brann har alle de faktorene som skal til for å kalles en stor klubb. Viking har ikke noe annet en resultatene å bidra med. Brann er størst uansett:)

Link to comment
Share on other sites

Hva du skjønner og ikke skjønner Haraldac, er da revnende likegyldig. Og når det gjelder Marius; I rest my case. Men siden enkelte av dere har så JÆVLIG vanskelig for å forstå det; jo, trofeer er defintivt med på å bestemme hvem som er store- eller lillebror! Noen fjortisser fra eller til på Store Stå betyr derimot fint lite!

 

Brann - Norge`s svar på spudz.

Link to comment
Share on other sites

Hva du skjønner og ikke skjønner Haraldac, er da revnende likegyldig. Og når det gjelder Marius; I rest my case. Men siden enkelte av dere har så JÆVLIG vanskelig for å forstå det; jo, trofeer er defintivt med på å bestemme hvem som er store- eller lillebror! Noen fjortisser fra eller til på Store Stå betyr derimot fint lite!

 

Brann - Norge`s svar på spudz.

26074[/snapback]

Jeg snakket ikke om meg, snakker om deg, og hvis du teker sånn så er dette debattforumet revnende unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Hva du skjønner og ikke skjønner Haraldac, er da revnende likegyldig. Og når det gjelder Marius; I rest my case. Men siden enkelte av dere har så JÆVLIG vanskelig for å forstå det; jo, trofeer er defintivt med på å bestemme hvem som er store- eller lillebror! Noen fjortisser fra eller til på Store Stå betyr derimot fint lite!

 

Brann - Norge`s svar på spudz.

26074[/snapback]

Jeg snakket ikke om meg, snakker om deg, og hvis du teker sånn så er dette debattforumet revnende unødvendig.

26075[/snapback]

 

Mye mulig. Det kommer i hvertfall frem mye rart fra ungkalver som ikke er kommet så langt på fjorden ennå, under tråder som dette.

Link to comment
Share on other sites

Hva du skjønner og ikke skjønner Haraldac, er da revnende likegyldig. Og når det gjelder Marius; I rest my case. Men siden enkelte av dere har så JÆVLIG vanskelig for å forstå det; jo, trofeer er defintivt med på å bestemme hvem som er store- eller lillebror! Noen fjortisser fra eller til på Store Stå betyr derimot fint lite!

 

Brann - Norge`s svar på spudz.

26074[/snapback]

Jeg snakket ikke om meg, snakker om deg, og hvis du teker sånn så er dette debattforumet revnende unødvendig.

26075[/snapback]

 

Mye mulig. Det kommer i hvertfall frem mye rart fra ungkalver som ikke er kommet så langt på fjorden ennå, under tråder som dette.

26079[/snapback]

Det er jo egentlig litt diskriminerende å si at en person ikke har peiling på noe selv om han er født mye senere enn en annen person. Selfølgelig har den eldre personen opplevd mer, men trenger nødvendigvis ikke kunne noe mer. I en situasjon som dette, altså denne diskusjonen så er har både ung og gammel argumentert for at Brann er større enn viking, og det eneste du kommer opp med er: Du har ikke kommet langt ut på fjorden, Brann norges svar på spudz osv, Jeg gidder ikke mer, osv.

Link to comment
Share on other sites

...............trofeer er defintivt med på å bestemme hvem som er store- eller lillebror!

26074[/snapback]

Den oppfatningen har jeg også. Tror ikke det er noen som har talt i mot en slik påstand.

Link to comment
Share on other sites

...............trofeer er defintivt med på å bestemme hvem som er store- eller lillebror!

26074[/snapback]

Den oppfatningen har jeg også. Tror ikke det er noen som har talt i mot en slik påstand.

26090[/snapback]

Nei det er det ikke. Derimot er ikke trofeer det ENESTE som bestemmer hvem som er stor og lillebror

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...