Jump to content

Jauda, gauda; i flomlys og pisseregn!!!! :-)))


Chaz

Recommended Posts

Ha en fin dag, Haraldac. Håper du lærer litt om fotball i dag også. Du trenger det.

 

Brann - Norge`s svar på Spudz!!!

25186[/snapback]

Ja, for i Øyblikket er Vålerenga Seriemestere:) ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Lær deg litt fotballhistorie før du hiver deg på diskusjonsbølgen, Haraldac. Du er fullstendig "over the top" i denne debatten.

 

Kos deg nå heller med gullet, og la oss som kan fotballhistorien kose oss med resten.

 

Forøvrig; ønsker du skolering står jeg gladelig til tjeneste. Jeg har tross alt sett norsk topfotball live siden 1959.

 

Brann - Norge`s svar på Spudz.

Link to comment
Share on other sites

Lær deg litt fotballhistorie før du hiver deg på diskusjonsbølgen, Haraldac. Du er fullstendig "over the top" i denne debatten.

 

Kos deg nå heller med gullet, og la oss som kan fotballhistorien kose oss med resten.

 

Forøvrig; ønsker du skolering står jeg gladelig til tjeneste. Jeg har tross alt sett norsk topfotball live siden 1959.

 

Brann - Norge`s svar på Spudz.

25263[/snapback]

Jeg kan massevis av fotballhistore. Du sier dette fordi jeg har planty av argumentrer som du ikke kan si noe på. Du klarer å knote frem at Viking er tidenes beste norske lag osv. Kan du ikke prøve deg med pors neste gang eller noe?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan massevis av fotballhistore. Du sier dette fordi jeg har planty av argumentrer som du ikke kan si noe på. Du klarer å knote frem at Viking er tidenes beste norske lag osv. Kan du ikke prøve deg med pors neste gang eller noe?

25267[/snapback]

 

Du kan tydeligvis fint lite. Jeg har, i samarbeid med Paddy, påvist klart og entydig at Viking er en større klubb i norsk fotballsammenheng enn Brann. Aksepter fakta, og kos deg med seriegullet.

 

Forøvrig; jeg ALDRI skrevet at Viking er Norge`s beste fotballag. Ikke lyv!!!

 

Finn frem bøkene, og begynn å lese historien, du ar ikke kommet så langt på fjorden ennå, serru!

 

Brann - Norge`s svar på Spudz.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid hatt sansen for Brann, mye takket være det store publikummet.

 

Men noe av problemet med Brann er stabiliteten, eller mangel på sådan. År etter år blir Brann nevn som en utfordrer, men skuffer stort sett når det gjelder.

 

Sånn sett er Viking en god del foran Brann. Og slikt har det vært lenge.

Link to comment
Share on other sites

Brann - Norge`s svar på Spudz.

25268[/snapback]

 

He he, du har lagt din elsk på denne. Du er for så vidt inne på noe. Fellestrekkene er påfallende. Enorme forventninger, skrik og skrål med på følgende mageplask. Slik er det år etter år. Så slenger det innom en cupseier i ny og ne. Mest i ne.

Link to comment
Share on other sites

Brann vil uansett være et større lag en viking pga Publikkum, engasjement, underholdning og ikke minst sjel. Brann er og har alltid vært med på å farge tippeligaen på den ene eller andre måten, og vil nok fortsette med det i mange år fremover. Brann-Vestlandets stolthet

Vålerenga-oslos stolthet..............

Link to comment
Share on other sites

Brann vil uansett være et større lag en viking pga Publikkum, engasjement, underholdning og ikke minst sjel. Brann er og har alltid vært med på å farge tippeligaen på den ene eller andre måten, og vil nok fortsette med det i mange år fremover. Brann-Vestlandets stolthet

Vålerenga-oslos stolthet..............

25274[/snapback]

 

Du vet ikke hva du snakker om. Se hva godt voksne debatanter som Sir John og Charlie George skriver. De har levd en stund, de har opplevd litt. Tar de helt feil de også?

 

Denne likte jeg spesielt godt: Brann er og har alltid vært med på å farge tippeligaen . Tenker du da på når klubben har operert som det reneste ellevator-laget også? Det er ikke mange år siden de føk mellom de øverste to divisjonene som den reneste yo-yo. Å nei søren; jeg glemte jo at du ikke hadde begynt å følge med på fotball på den tiden!

 

Brann - Norge`s svar på Spudz.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mine argumenter som du har hørt, jeg har hørt dine, og ser en patriotisme for klubben din som er helt kvalm. Du klarer å få til at Viking er et stor fotballag. Vel, de har aldri vært det, og vil ikke være det heller. Noen ganger er det ikke bare resultatene som teller, men faktorer i og rundt klubben+ personligheter i og rundt klubben. Du har vel inne på forumet her også klart å si at Viking stadion er den fineste i Norge...det sier sitt

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mine argumenter som du har hørt, jeg har hørt dine, og ser en patriotisme for klubben din som er helt kvalm. Du klarer å få til at Viking er et stor fotballag. Vel, de har aldri vært det, og vil ikke være det heller. Noen ganger er det ikke bare resultatene som teller, men faktorer i og rundt klubben+ personligheter i og rundt klubben. Du har vel inne på forumet her også klart å si at Viking stadion er den fineste i Norge...det sier sitt

25294[/snapback]

 

Nek! :D

Link to comment
Share on other sites

Det som vel er heilt utrulig her er enkeltes konsekvente mangelfulle evne til å sjå på fakta, og heller la seg prege av subjektive meiningar som baserer seg på populismen i dag, som ikkje nødvendigvis tar utgangspunkt i virkeligheta..

Link to comment
Share on other sites

Det som vel er heilt utrulig her er enkeltes konsekvente mangelfulle evne til å sjå på fakta, og heller la seg prege av subjektive meiningar som baserer seg på populismen i dag, som ikkje nødvendigvis tar utgangspunkt i virkeligheta..

25304[/snapback]

Man kan ikke alltid se på fakta for å forstå sannheten. Og kan du prøve å skrive ordentlig norsk?? er jo mye finere enn nynorsk...hvis du klarer

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mine argumenter som du har hørt, jeg har hørt dine, og ser en patriotisme for klubben din som er helt kvalm. Du klarer å få til at Viking er et stor fotballag. Vel, de har aldri vært det, og vil ikke være det heller. Noen ganger er det ikke bare resultatene som teller, men faktorer i og rundt klubben+ personligheter i og rundt klubben. Du har vel inne på forumet her også klart å si at Viking stadion er den fineste i Norge...det sier sitt

25294[/snapback]

 

Nek! :D

25296[/snapback]

biattttchhhhaaaaa...........................

Link to comment
Share on other sites

Det som vel er heilt utrulig her er enkeltes konsekvente mangelfulle evne til å sjå på fakta, og heller la seg prege av subjektive meiningar som baserer seg på populismen i dag, som ikkje nødvendigvis tar utgangspunkt i virkeligheta..

25304[/snapback]

Man kan ikke alltid se på fakta for å forstå sannheten. Og kan du prøve å skrive ordentlig norsk?? er jo mye finere enn nynorsk...hvis du klarer

25306[/snapback]

ULV, ULV!! :D

Slåande argument du har. Det stenger diskusjonen for min del. Vi kan gjerne ta en diskusjon om kva som er ekte/ordentlig norsk også, men det høyrer neppe heime her.

Link to comment
Share on other sites

Det som vel er heilt utrulig her er enkeltes konsekvente mangelfulle evne til å sjå på fakta, og heller la seg prege av subjektive meiningar som baserer seg på populismen i dag, som ikkje nødvendigvis tar utgangspunkt i virkeligheta..

25304[/snapback]

Man kan ikke alltid se på fakta for å forstå sannheten. Og kan du prøve å skrive ordentlig norsk?? er jo mye finere enn nynorsk...hvis du klarer

25306[/snapback]

ULV, ULV!! :D

Slåande argument du har. Det stenger diskusjonen for min del. Vi kan gjerne ta en diskusjon om kva som er ekte/ordentlig norsk også, men det høyrer neppe heime her.

25308[/snapback]

Her tar vi al driten......ligger jo under Viking tråden..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...