Jump to content

Norge


Guest Livet for Arsenal

Hvem går videre?  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Livet for Arsenal

Tror dere Norge kan slå Tsjekkia?? Nedved skal kanskje begynne igjen.. Men jeg har litt tro på Norge :P Men Tsjekkia blir ikke enkelt. Vi kunne fått bedre rekt og verre..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Guest Van Persie

Tsjekkia er rustne.

Med Lokvenc og Koller ute med skade, ser jeg absolutt muligheter for at Norge går til VM.

 

Tsjekkia var den beste av de tre kandidatene Norge kunne få. Det hadde vært verre med Tyrkia eller Spania. Tror neppe at Tsjekkia er bedre enn Tyrkia på hjemmebane, og på Ullevaal kan Norge slå alle...og tape mot alle.

Link to comment
Share on other sites

Norge kommer ikke til VM i 2006!

Tenk litt folkens... Tsjekkia er ranker til å komme på 4. plass i VM. Mens Norge ligger "en del" plasser bak. Og da er det jo ikke akkurat så veldig stor sjangs for at Norge vinner. Jeg ser at Nedved spiller allikevel, og det gjør det ikke akkurat bedre for Norge. Han er en veldig god spiller, kaptein og playmaker. En viktig brikke!

Tsjekkia gruser Norge!

Link to comment
Share on other sites

Norge kommer ikke til VM i 2006!

Tenk litt folkens... Tsjekkia er ranker til å komme på 4. plass i VM. Mens Norge ligger "en del" plasser bak. Og da er det jo ikke akkurat så veldig stor sjangs for at Norge vinner. Jeg ser at Nedved spiller allikevel, og det gjør det ikke akkurat bedre for Norge. Han er en veldig god spiller, kaptein og playmaker. En viktig brikke!

Tsjekkia gruser Norge!

23401[/snapback]

 

Når Hellas har vunnet EM er alt mulig..

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noen grunn til at vi ikke skal klare det.

Tsjekkia var bedre før. At de er ranket som nr. 4

betyr ikke en dritt i en slik sammenheng.

2 cupkamper hvor Norge på sitt beste absolutt har sjans til å gå

til VM.

Link to comment
Share on other sites

Heilt utrulig at man rangerer Tsjekkia som det beste ein kunne få. Det var det desidert verste. Tsjekkia er eit formidabelt lag, med eller uten Koller. Med eller uten Nedved også for den saks skuld. Kraftig undervurdering ute og går.

 

Muligheiten er svært, svært liten for at Norge går til VM. Det er sjølvsagt sjans, og håpet er der - men sannsynligheiten er minimal.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars

Går vi videre er det pga en elendig fotballkamp og da særlig av oss.

Sikkert 4-5 skudd i stenger og et par redninger på streken.

 

Går vi videre så blir det med andre ord ufortjent.

 

Ikke pessimist men realist! :(

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Heilt utrulig at man rangerer Tsjekkia som det beste ein kunne få. Det var det desidert verste. Tsjekkia er eit formidabelt lag, med eller uten Koller. Med eller uten Nedved også for den saks skuld. Kraftig undervurdering ute og går.

 

Muligheiten er svært, svært liten for at Norge går til VM. Det er sjølvsagt sjans, og håpet er der - men sannsynligheiten er minimal.

23501[/snapback]

 

Helt enig, eg det du sier der er helt sant, og det er FAKTA!

 

Forresten så er Nedved med. Men bare på å sikre Tsjekia til VM, han skal visst ikke være med lenger enn det.

Link to comment
Share on other sites

Heilt utrulig at man rangerer Tsjekkia som det beste ein kunne få. Det var det desidert verste. Tsjekkia er eit formidabelt lag, med eller uten Koller. Med eller uten Nedved også for den saks skuld. Kraftig undervurdering ute og går.

 

Muligheiten er svært, svært liten for at Norge går til VM. Det er sjølvsagt sjans, og håpet er der - men sannsynligheiten er minimal.

23501[/snapback]

 

 

Tsjekkia er knallgode, men jeg er glad vi slapp Spania. De er et bedre lag, etter min mening. Tyrkia ville nok bli det letteste. Tror faktisk Sveits tar Tyrkerne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Tsjekkia gruser Norge!

23401[/snapback]

Det går ikke ann å gruse et lag når mann spiller på gress! Da sier man istedet: "Tsjekkia gresser Norge!" HAHA!! ;) ;)

23591[/snapback]

Hehe.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
trur nok at norge blir for små mot tjekkia men me får håpa på det beste

23979[/snapback]

 

Vet ikke om jeg håper engang jeg.... ;)

 

Liker Tsjekkia folkens! ;)

24085[/snapback]

Ja det må du virkelig gjøre, ettersom du ikke vet om du håper engang på at Norge skal slå Tsjekkia.

Link to comment
Share on other sites

trur nok at norge blir for små mot tjekkia men me får håpa på det beste

23979[/snapback]

 

Vet ikke om jeg håper engang jeg.... ;)

 

Liker Tsjekkia folkens! ;)

24085[/snapback]

Ja det må du virkelig gjøre, ettersom du ikke vet om du håper engang på at Norge skal slå Tsjekkia.

24087[/snapback]

 

Ikke ta dette bokstavelig. Jeg vil ha Norge til VM, men ikke på bekostning av Tsjekkia... Tsjekkia er et lag som fortjener å komme til VM, noe som ikke Norge gjør hvis da ikke Tsjekkia kommer inn. Og det hadde faktisk vært tragisk om Norge hadde flaks i playoffen og at Tsjekkia ikke kom til VM. Og Norge kommer ikke videre fra gruppespillet i VM uansett, og Tsjekkia er faktisk en gullkandidat, så hvis Tsjekkia hadde gått på en smell mot Norge og ikke kommer til VM så er det dumt, ja!!

 

(ble litt mye Norge-Tsjekkia-VM her, men jeg tror jeg fikk sagt det jeg ville.. ;) )

Link to comment
Share on other sites

Ikke ta dette bokstavelig. Jeg vil ha Norge til VM, men ikke på bekostning av Tsjekkia... Tsjekkia er et lag som fortjener å komme til VM, noe som ikke Norge gjør hvis da ikke Tsjekkia kommer inn. Og det hadde faktisk vært tragisk om Norge hadde flaks i playoffen og at Tsjekkia ikke kom til VM. Og Norge kommer ikke videre fra gruppespillet i VM uansett, og Tsjekkia er faktisk en gullkandidat, så hvis Tsjekkia hadde gått på en smell mot Norge og ikke kommer til VM så er det dumt, ja!!

 

(ble litt mye Norge-Tsjekkia-VM her, men jeg tror jeg fikk sagt det jeg ville.. ;) )

24120[/snapback]

Jeg vil ha Norge til VM, men tror nok Tsjekkia blir et nummer for store, for lille Norge.

 

Jeg vil at Norge "flakser i Play-Off'en" og går videre, enn at Tsjekkia "gresser" Norge som jeg kaller det, og kommer fortjent videre! Tsjekkia har jeg aldri likt, men jeg vet at de er gode, og hvertfall nå som de har Pavel på banen igjen! ;) Desverre så må jeg nok si at Tsjekkia går videre!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

Norge kan satse på å vinne 1-0 heime og så forsvare seg heltemodig borte og satse på at det holder. Norge klarer maks å score 1 mål mot Tjekkia på 2 kamper

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...