Jump to content

Norge


Guest Livet for Arsenal

Hvem går videre?  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvordan synes dere lagoppstillinga være mot tsjekkia??

jeg mener den burde være sånn:

1.myhre

2.Høyland, 3.Hagen, 4.Hangeland, 5.Riise

6.Valencia, 7.El-Fakiri, 8.Hæstad, 9.Pedersen

10. Iversen

11.carew

 

formasjon:4-2-3-1

 

benk:

12.Johnsen

13.Lundekvam

14.Grindheim

15.Rushfelt

16.Årst

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Guest Livet for Arsenal

-------------------------------------------------Myhre------------------------------------------------

Bergdølmo---------------Hagen-----------Hangeland------------------Riise--------------------Valencia--------------------Hæstad----------Grindheim---------------------------Gamst--------

-------------------------------------Braaten-----Carew----------------------------------------

 

Benk: Johnsen,Lundekvam,Strømstad,El-Fakiri,Iversen.

Link to comment
Share on other sites

Vi har en Norge tråd allerede: her er den.

 

Tror denne burde stenges og slettes ettersom vi har en PRIKK LIK tråd!!

25053[/snapback]

 

Du har jo linket til denne tråden mann....jeg ser ikke hvorfor vi skal slette denne tråden for at denne tråden er "PRIKK LIK"........men men.

 

Laget må vel være dette?:

 

-------------------Myhre-----------------

Bergdølmo--Hagen--Hangeland--Riise

Valencia--Grindheim--Hæstad--Gamst

------------Braathen-----Carew---------

 

Benk: Johnsen--Lundekvam--Strømstad--Iversen--Årst

 

tipper at det kan sette Tsjekkia på en liten test, men jeg sitter faktisk å nesten håper på Tsjekkia seirer her jeg asså...

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Hvorfor håper du at Norge taper?

26214[/snapback]

 

Gutten er 12 år... Det sier det meste. Da har man lov til å være litt vinglete! :D

 

Det er verre med 20-30 års gamle, norske gubber som reiser til Ullevål med tjekkiske flagg og landslagsdrakter. De finnes, dessverre!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor håper du at Norge taper?

26214[/snapback]

 

Gutten er 12 år... Det sier det meste. Da har man lov til å være litt vinglete! :D

 

Det er verre med 20-30 års gamle, norske gubber som reiser til Ullevål med tjekkiske flagg og landslagsdrakter. De finnes, dessverre!

26229[/snapback]

 

Ja, du kan spare deg for de frekkhetene Alexander, 12-åringen har faktisk vett også... :) Men det kom vel på deg som en overrskelse uansett så............

 

en når det gjelder at jeg "vil" at Norge skal tape så har det en enkel grunn: Tsjekkia er ranket til å bli 3. i VM neste år... Og Norge har en tendens til å kunne flakse seg videre i sånne kamper. Og da, hvis Norge kommer til VM, men ikke Tsjekkia så kommer det jo til å bli helt annerledes, Norge kommer ikke videre fra gruppespillet, mens Tsjekkia kunne vært med å kjempet om gullet.........forstår???

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Hvorfor håper du at Norge taper?

26214[/snapback]

 

Gutten er 12 år... Det sier det meste. Da har man lov til å være litt vinglete! :D

 

Det er verre med 20-30 års gamle, norske gubber som reiser til Ullevål med tjekkiske flagg og landslagsdrakter. De finnes, dessverre!

26229[/snapback]

 

Ja, du kan spare deg for de frekkhetene Alexander, 12-åringen har faktisk vett også... :) Men det kom vel på deg som en overrskelse uansett så............

 

en når det gjelder at jeg "vil" at Norge skal tape så har det en enkel grunn: Tsjekkia er ranket til å bli 3. i VM neste år... Og Norge har en tendens til å kunne flakse seg videre i sånne kamper. Og da, hvis Norge kommer til VM, men ikke Tsjekkia så kommer det jo til å bli helt annerledes, Norge kommer ikke videre fra gruppespillet, mens Tsjekkia kunne vært med å kjempet om gullet.........forstår???

26288[/snapback]

12-åringer har vett, men er vinglete. Jeg er selv 14 år, og har nok de samme egenskapene :o .

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor håper du at Norge taper?

26214[/snapback]

 

Gutten er 12 år... Det sier det meste. Da har man lov til å være litt vinglete! :)

 

Det er verre med 20-30 års gamle, norske gubber som reiser til Ullevål med tjekkiske flagg og landslagsdrakter. De finnes, dessverre!

26229[/snapback]

 

Ja, du kan spare deg for de frekkhetene Alexander, 12-åringen har faktisk vett også... :D Men det kom vel på deg som en overrskelse uansett så............

 

en når det gjelder at jeg "vil" at Norge skal tape så har det en enkel grunn: Tsjekkia er ranket til å bli 3. i VM neste år... Og Norge har en tendens til å kunne flakse seg videre i sånne kamper. Og da, hvis Norge kommer til VM, men ikke Tsjekkia så kommer det jo til å bli helt annerledes, Norge kommer ikke videre fra gruppespillet, mens Tsjekkia kunne vært med å kjempet om gullet.........forstår???

26288[/snapback]

 

Flaks eller ikke, den som vinner, vinner. Vi hadde jo syk flaks da vi slo Manure i finalen også, men ingen Arsenal-fans er lei seg av den grunn. Hellas klarte jo å vinne EM, Porto og Liverpool har vunnet CL de to siste årene, så hvorfor ikke Norge VM? En fotballkamp er tross alt kun elleve mann mot elleve andre menn.

Link to comment
Share on other sites

Det Norske fotballforbundet burde tatt en telefon til Paul Burgess å få lært litt om hvordan man behandler en gressmatte! :D

Er jo direkte flaut hvordan Ullevål-matta ser ut..

Paul hadde garantert fått den i tipp topp stand uansett klima og belastning! ;)

 

Flytt kampen til Lerkendal sier no jeg!

Link to comment
Share on other sites

Det Norske fotballforbundet burde tatt en telefon til Paul Burgess å få lært litt om hvordan man behandler en gressmatte!  :D

Er jo direkte flaut hvordan Ullevål-matta ser ut..

Paul hadde garantert fått den i tipp topp stand uansett klima og belastning!  ;)

 

Flytt kampen til Lerkendal sier no jeg!

26808[/snapback]

 

Enig i at kampen burde flyttes til Lerkendal. Ikke en gang Norge med sin "elegante" spillestil har noe å vinne på å spille på den gjørmehaugen. Mener det er trissighet av fotballforbundet å ikke en gang diskutere flytting av kampen. Underholdningsmessig ville alle vunnet på å spille på Lerkendal og grønt gress.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

Ja, forrige gang vi diskuterte Norges playoffsjanser var det et EM sluttspill som stod for døren. Det er to år siden. Da var jo dette forumet overfylt av semb-hatere som håpet Norge skulle ryke ut. Er vi like mange denne gang, eller har folka endret mening? Fortsatt skremmende å lese at det fremdeles finnes nordmenn som håper på norsk nederlag mot Tsjekkia. Hvis Tsjekkia er så jævlig gode og fortjenter VM-billett får de da faen meg bevise det ved å slå lille Norge.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

norge har ein god sjanse til å slå tjekkia på ullevål men eg er ikkjeenig med Hareide at han har tenkt å bruke solli på kanten mot nedved. han er den einaste norske landslagsspelaren som har prestert å få 1 på vg børsen

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Håpløst er det eneste beskrivende ordet.

27051[/snapback]

 

Hvorfor er det håpløst? Bare fordi det er John Arne Riise?

 

Synes det er bra at ikke alt er preget av blodig alvor før denne kampen. Synes det er gøy med litt humor inne i bildet. Er sikker på at hvis en av Arsenal-spillerne hadde inngått et sånt veddemål og kommet slik på pressekonferansen, så ville du ikke reagert slik...

Link to comment
Share on other sites

Dette var svakt og flaut.

 

Slik jeg ser det, er det 2 viktige årsaker til at vi taper denne kampen:

 

1. Gressmatta. Det er rett og slett flaut at vårt eget landslag skal være nødt til å spille så viktige kamper, på en gressmatte som er av dårligere standard enn hva man forventer av et lag i 7. divisjon. Det går rett og slett ikke an å spille fotball på den matten. Enten må man få lagt en ny matte, som tåler den belastningen som Ullevål får, ellers så får man kutte ut med klubbfotball på landslagsarenaen.

 

2. Vår såkalte "stjernespillere" svikter totalt. Gamst'n leverer nok engang elendige dødballer, og Carew, som ifølge enkelte er en spiss i verdensklasse, er mer eller mindre anonym gjennom hele kampen.

 

Nei, det er på tide å sette sammen et lag, som er villig til å blø for landet. Det var ikke mange av dem ute på banen i dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...