Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest talentløs

:D

 

Jeg leser,du leser,vi tolker men ting kan tolkes på forskjellig måte.

 

Jeg tåler det meste men synes det har blitt litt mye om meg som person og lite om Tottenham og Arsenal.Jeg registrerte meg ikke her for å diskutere person hvis dere skjønner.

 

Men jeg er totalt enig.La oss sette en strek og la oss fortsatt mobbe,kødde og le av hverandre. :D

 

Lykke til i dag! :P :)

 

Ps:Kan jo fortelle hvorfor dette nicket da siden så mange har hengt seg opp i det.Det er vel så lett at jeg fant ikke noe godt nick og jeg beskrev vel både min fantasi og mine følelser om hvorfor jeg registrerte meg her..Jeg mener ikke at jeg selv er talentløs hvis noen er i tvil. :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Det nærmeste Spurs kommer suksess, er å være Arsenals nabo!

 

Og skulle de ønske lukten av suksess, så har de nå muligheten til å kjøpe en leilighet på vårt gamle stadionanlegg!.....vel blir jo synd for de øvrige leilighetseierne at komplekset da vil falle i verdi.....

:P

Go Spurs, snart er det 50 år siden siste ligamesterskap!

....og snart passerer Arsenal 100 år i øverste divisjon!

 

Stakkars spudzere......., man får et liv og blir tildelt Tottenham som favorittlag. :(

Haha :D

 

Men men men , spurvene under 3-1 til pause , herlichhhhh :D

Goooo Newcastle

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

og da var yidsene borte fra forumet, de begynner vel å innse virkeligheten

 

det var mange fortvilte yids på puben på lørdag, ansiktsuttrykkene deres-UBETALELIG ;)

Link to comment
Share on other sites

For å sitere mange tidlegare innlegg: "Det er tabellen i mai som tel." :P

Det har gått opp for dykk også med andre ord? Glimrande! Dykk kjem etter, på fleire måtar.

Link to comment
Share on other sites

For å sitere mange tidlegare innlegg: "Det er tabellen i mai som tel." :P

 

Jeg lurer litt på hvordan du i det hele tatt tror på fjerde plass. Spudz er jo et synkende skip for tiden, mens vi er i kjempeform. Vi ligger 2 poeng bak med en kamp mindre spilt, i praksis er vi forran. Uansett utfall på OT for oss, så taper dere på THOF, det gjør dere alltid (nesten). Dere har også United igjen som også er i god form. I de to kampene blir det maks et poeng, mest sansynligvis 0. Dere snubler sikkert mot noen andre også.

 

Bare innse det. Dere kan glemmer CL.

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Etter kampen mot Newcastle er det bare å tre lua laaaangt nedover ansiktet for de første 30 minuttene var rett og slett flaut....

 

Ingen tvil om at dere imponerer for tiden men jeg tror ikke dere skal ta noe forgitt.Champions League kan ha en forstyrrende effekt på slutten.Ser dere spiller en eventuell Champions League semi 3 dager før kampen mot oss..

 

Men først og fremst må Tottenham heve seg for at vi skal ha noe mulighet...Bare å stikke fingeren i jorda.

Link to comment
Share on other sites

Guest Solaar

Vel da er vi i April og Spurs er fortsatt foran dere på tabellen. Hadde det ikke vært gøy hvis vi avgjør kampen om 4 plassen på library (til vår fordel) og dere taper finalen i CL? :( Ekstra morsomt hadde det jo vært om en engelsk spiller fikk sjansen å spille for dere før mai også :D

 

Jeg må for øvrig berømme dere nok en gang for den flotte blåfargen på forumet deres.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Etter kampen mot Newcastle er det bare å tre lua laaaangt nedover ansiktet for de første 30 minuttene var rett og slett flaut....

 

Ingen tvil om at dere imponerer for tiden men jeg tror ikke dere skal ta noe forgitt.Champions League kan ha en forstyrrende effekt på slutten.Ser dere spiller en eventuell Champions League semi 3 dager før kampen mot oss..

 

Men først og fremst må Tottenham heve seg for at vi skal ha noe mulighet...Bare å stikke fingeren i jorda.

 

Champions league gir oss flyt og selvtillit, holder vi denne formen leker vi oss til 3 poeng mot spurs. Spurs har ingenting i Champions League å gjøre. :(

Link to comment
Share on other sites

Vi ligger 2 poeng bak med en kamp mindre spilt, i praksis er vi forran.

 

 

Haha, den var god :P

 

Ja, ikke sant? ;) Såvidt jeg husker så får man 3 poeng av å vinne en fotballkamp, og jeg tror ikke Arsenal med den formen vile gått på noen smell mot Pompey hvis kampen hadde blitt spilt. Da hadde vi vært forran. Enkelt og greit.

Link to comment
Share on other sites

Vel da er vi i April og Spurs er fortsatt foran dere på tabellen. Hadde det ikke vært gøy hvis vi avgjør kampen om 4 plassen på library (til vår fordel) og dere taper finalen i CL? :P Ekstra morsomt hadde det jo vært om en engelsk spiller fikk sjansen å spille for dere før mai også :)

 

Jeg må for øvrig berømme dere nok en gang for den flotte blåfargen på forumet deres.

Dette kommer til å bli bittert for dere ! Bare vent og se . Kanskje vi slipper å lese innleggene deres når dere har innsett hvilke middelmådig lag dere er . Stor optimister hver sesong , og veldig kjapt ute med leppa med engang noe bra skjer . Jo høyere dere svever jo tøffere blir fallet , thats a fact!

Link to comment
Share on other sites

Guest K4Ever

For å sitere mange tidlegare innlegg: "Det er tabellen i mai som tel." :huh:

Det har gått opp for dykk også med andre ord? Glimrande! Dykk kjem etter, på fleire måtar.

Vi får nå se, Spurs er ute av form, men arse svikter når det gjelder som mest!

 

Så blir vel Bolton som stikker av med 4. plassen da, hvis vi ikke skjerper oss og tar 4. plassen <_<

 

Yid Army

Link to comment
Share on other sites

For å sitere mange tidlegare innlegg: "Det er tabellen i mai som tel." :P

Det har gått opp for dykk også med andre ord? Glimrande! Dykk kjem etter, på fleire måtar.

Vi får nå se, Spurs er ute av form, men arse svikter når det gjelder som mest!

 

Så blir vel Bolton som stikker av med 4. plassen da, hvis vi ikke skjerper oss og tar 4. plassen :lol:

 

Yid Army

Eh , Bolton er langt bak allerede . De tapte mot Birmingham i går kveld . De har flere vanskelige kamper i vente . Vårt program er lett som jeg har uttalt meg tidligere . Søndag er vår tyngste kamp , og det er mot manu , men jeg tror vi fort kan ta poeng der .

 

Future is so bright we got to wear shades :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...