Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Trøsta er at det kommer andre som de garantert kommer til å avgi poeng på . Selfølgelig vært artig å kommet likt på tabellen men men vi får vente å se .

 

Mooooooooooooooohahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

 

Dere var høyt oppe der...KMIR! :D

Vi fikk ikke høre mye fra deg da det sto 0-1 eller 1-1 . wonder why hmm :D

Blir en nytelse å se dere avgi masse poeng i serie slutten ;) vi skal gi dere go fart på den nedturen .

 

 

Dersom "talentløs" satt på gunners.no under en Tottenham kamp ville jeg satt store spørsmålstegn ved hans følelser for Tottenham

Ja det finnes pause i kampen og de fleste har vell parabol å ser kampen hjemme ???

 

Så det første han gjer når dommaren bles til pause er å springe til pcen og logge seg inn på Gunnersforumet?

Jepp han er egentlig arsenal fan men har ikke skjønt det enda , det er derfor han MÅ skrive så ofte inn på GUNNERSFORUMET!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Lille kanin: du maser om det tullet der enda.Helt utrolig.Og hvis du ser på innlegget mitt så er vel ikke det skrevet i noe pause.Det er bare dumt å lære seg klokka forstår jeg. :blink:

 

Deep shit om vi selger Defoe og ikke får Mido permanent sier dere..Spillere ut betyr spillere inn vet dere.Og seriøst, trodde Arse fansen hadde lært å være litt forsiktige med å kle seg ut som ryktehorer.

Link to comment
Share on other sites

Deep shit om vi selger Defoe og ikke får Mido permanent sier dere..Spillere ut betyr spillere inn vet dere.Og seriøst, trodde Arse fansen hadde lært å være litt forsiktige med å kle seg ut som ryktehorer.

 

 

Vi er forsiktige med rykter, men litt harselas er sunt. Spillere ut betyr spillere inn ja...Kanskje Ronaldo, Scheva eller Adriano er aktuelle...Gleder meg til sommerens nesten signing. Personlig håper jeg på at dere henger dere på Chelsea i kampen om toppspissene.

Link to comment
Share on other sites

Lille kanin: du maser om det tullet der enda.Helt utrolig.Og hvis du ser på innlegget mitt så er vel ikke det skrevet i noe pause.Det er bare dumt å lære seg klokka forstår jeg. :blink:

 

Deep shit om vi selger Defoe og ikke får Mido permanent sier dere..Spillere ut betyr spillere inn vet dere.Og seriøst, trodde Arse fansen hadde lært å være litt forsiktige med å kle seg ut som ryktehorer.

Eh har jeg påstått at du skrev det i pausen ??? kan da klokka , jeg er vell ikke helt "talentløs"

Link to comment
Share on other sites

Deep shit om vi selger Defoe og ikke får Mido permanent sier dere..Spillere ut betyr spillere inn vet dere.Og seriøst, trodde Arse fansen hadde lært å være litt forsiktige med å kle seg ut som ryktehorer.

 

 

Vi er forsiktige med rykter, men litt harselas er sunt. Spillere ut betyr spillere inn ja...Kanskje Ronaldo, Scheva eller Adriano er aktuelle...Gleder meg til sommerens nesten signing. Personlig håper jeg på at dere henger dere på Chelsea i kampen om toppspissene.

 

Sikre rykter fra the Sun har kviskra meg at Teddy Cunt også omtrent er til å itre seg yidsdrakta igjen.

Link to comment
Share on other sites

kaninen: du skrev deg enig i tullingen over som påstod at jeg skrev i pausa....

 

Viss det er meg som er tullingen, så skreiv eg pause, fordi eg tolka posten før som at du hadde skrevet i pausa, derfor tok eg det som god fisk og lot vere å sjekke klokkeslettet du posta.

Ro ned cella litt da grinebiter.

Link to comment
Share on other sites

kaninen: du skrev deg enig i tullingen over som påstod at jeg skrev i pausa....

 

Viss det er meg som er tullingen, så skreiv eg pause, fordi eg tolka posten før som at du hadde skrevet i pausa, derfor tok eg det som god fisk og lot vere å sjekke klokkeslettet du posta.

Ro ned cella litt da grinebiter.

 

Så, så, la han være litt hissig. Det hadde vi også blitt dersom vi ikke hadde vunnet ligaen før farge-tv sitt inntog og ingen andre skikkelige trofeer dette årtusenet, mens naboen vasset i trofeer og titler nesten hvert år. Må vise litt skjønn over slike misunnelige stakkarer vettu ;)

Link to comment
Share on other sites

kaninen: du skrev deg enig i tullingen over som påstod at jeg skrev i pausa....

 

Viss det er meg som er tullingen, så skreiv eg pause, fordi eg tolka posten før som at du hadde skrevet i pausa, derfor tok eg det som god fisk og lot vere å sjekke klokkeslettet du posta.

Ro ned cella litt da grinebiter.

 

Så, så, la han være litt hissig. Det hadde vi også blitt dersom vi ikke hadde vunnet ligaen før farge-tv sitt inntog og ingen andre skikkelige trofeer dette årtusenet, mens naboen vasset i trofeer og titler nesten hvert år. Må vise litt skjønn over slike misunnelige stakkarer vettu ;)

 

Tar ikkje det så veldig tungt, trur eg skal overleve dette frontalangrepet her.

Syns såklart litt på naboane då, ikkje so veldig mykje.

Link to comment
Share on other sites

kaninen: du skrev deg enig i tullingen over som påstod at jeg skrev i pausa....

Ikke at det er så viktig men du tar feil nå også . jeg har ikke sagt meg enig med tony . Les posten skikkelig før du går til mot angrep på noe som var ment som en fleip . Det er kanskje vanskelig for deg å se når mange poster kommer på quote???

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Trøsta er at det kommer andre som de garantert kommer til å avgi poeng på . Selfølgelig vært artig å kommet likt på tabellen men men vi får vente å se .

 

Mooooooooooooooohahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

 

Dere var høyt oppe der...KMIR! :D

Vi fikk ikke høre mye fra deg da det sto 0-1 eller 1-1 . wonder why hmm :)

Blir en nytelse å se dere avgi masse poeng i serie slutten :D vi skal gi dere go fart på den nedturen .

 

 

Dersom "talentløs" satt på gunners.no under en Tottenham kamp ville jeg satt store spørsmålstegn ved hans følelser for Tottenham

Ja det finnes pause i kampen og de fleste har vell parabol å ser kampen hjemme ???

 

Så det første han gjer når dommaren bles til pause er å springe til pcen og logge seg inn på Gunnersforumet?

Jepp han er egentlig arsenal fan men har ikke skjønt det enda , det er derfor han MÅ skrive så ofte inn på GUNNERSFORUMET!!!

 

Dere er vel hele gjengen enig i at dette skjedde i pausen ser det da ut som.... :D

Link to comment
Share on other sites

Trøsta er at det kommer andre som de garantert kommer til å avgi poeng på . Selfølgelig vært artig å kommet likt på tabellen men men vi får vente å se .

 

Mooooooooooooooohahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

 

Dere var høyt oppe der...KMIR! :D

Vi fikk ikke høre mye fra deg da det sto 0-1 eller 1-1 . wonder why hmm :)

Blir en nytelse å se dere avgi masse poeng i serie slutten :D vi skal gi dere go fart på den nedturen .

 

 

Dersom "talentløs" satt på gunners.no under en Tottenham kamp ville jeg satt store spørsmålstegn ved hans følelser for Tottenham

Ja det finnes pause i kampen og de fleste har vell parabol å ser kampen hjemme ???

 

Så det første han gjer når dommaren bles til pause er å springe til pcen og logge seg inn på Gunnersforumet?

Jepp han er egentlig arsenal fan men har ikke skjønt det enda , det er derfor han MÅ skrive så ofte inn på GUNNERSFORUMET!!!

 

Dere er vel hele gjengen enig i at dette skjedde i pausen ser det da ut som.... :D

 

Stakkars talentløs, det skikkeleg synd på deg.

Link to comment
Share on other sites

Aaaaah, hvilken klassikker fra Sir_Spurs:

 

var det bare meg som irriterte meg kraftig over vårt tidligere æresmedlem Egil Olsen nærmest tilbad Arsenal igår. Det er noe av det mest partiske kommenteringa jeg har vært borte i. ble skikkeli sur etterhvert. Var spesiellt en gang da Henry hadde ballen på kanten og satte fart og du hører Drillo i bakgrunnen "JA JA JA JA!!!" og det er helt sykt. da bør du heller holde deg hjemme Egil...

 

Kjære TV3 dere kan heie på RBK, men å ta parti med Arsenal kan dere holde dere for gode til.

 

Og her slår vår gode "venn" talentløs til med en herlig liten quote:

 

Blanchflower skrev:

Robbo23 skrev:

lest litt inn på gunners siden i løpet av min nattevakt her.har et spørsmål:er de virkelig så dumme som de utgir seg for eller er det et køddeforum ala vgd?

 

Ja, det er bare et køddeforum.

 

 

De bruker vel ca 20 innlegg der inne på å "mobbe" nicket mitt der som er talentløs og 15 innlegg på å kalle meg en Arse*** fan fordi jeg skrev HAHAHAHAHAHAHAHAAHA i et innlegg 15 minutter etter kampslutt.

 

Så det er iallefall ganske åpenbart at de ikke har så veldig mye interessant å diskutere/skrive om på forumet sitt iallefall..

 

Gromgutter har jeg sagt, gromgutter HELE GJENGEN!!! :) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Det var jo konge når Drillo endelig tok litt av...Et høydepunkt spør du meg. At Drillo får ereksjon av å se Arsenal spille er jo ikke noe nytt. Han er kontringsmann, vi er kontringslag....

 

Kan ikke klage på at mannen på sine gamle dager koser seg over god fotball.

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Stakkars talentløs, det skikkeleg synd på deg.

 

Med slike innlegg så vet jeg ikke helt hvem det er synd på. :)

 

Hvorfor så mye "person-angrep" og drittslenging fra deg?Begynner å bli drittlei faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Gromgutter har jeg sagt, gromgutter HELE GJENGEN!!! :) :D :D

 

He he,Er vel lov å lure litt hvorfor dere er så sinnsykt opptatt av nicket jeg valgte (og ingen helt har forstått den ) og hvorfor dere mener jeg er Arsenal fan når jeg poster et innlegg 15 minutter etter kampslutt der det står HA HA HA HA!Deretter påstår to-tre stykker at kl 23.00 var pausen i kampen.

 

Må jo lure...

Link to comment
Share on other sites

Gromgutter har jeg sagt, gromgutter HELE GJENGEN!!! :) :D :D

 

He he,Er vel lov å lure litt hvorfor dere er så sinnsykt opptatt av nicket jeg valgte (og ingen helt har forstått den ) og hvorfor dere mener jeg er Arsenal fan når jeg poster et innlegg 15 minutter etter kampslutt der det står HA HA HA HA!Deretter påstår to-tre stykker at kl 23.00 var pausen i kampen.

 

Må jo lure...

 

Dette har da ingenting med deg spesifikt å gjøre. Ei heller nicket ditt. Nå må du ikke begynne å bli innbilsk. Det har med den signifikante gruppen yids å gjøre. Et glimrende case for en in-spe psykolog! ;)

Link to comment
Share on other sites

Gromgutter har jeg sagt, gromgutter HELE GJENGEN!!! :) :D :D

 

He he,Er vel lov å lure litt hvorfor dere er så sinnsykt opptatt av nicket jeg valgte (og ingen helt har forstått den ) og hvorfor dere mener jeg er Arsenal fan når jeg poster et innlegg 15 minutter etter kampslutt der det står HA HA HA HA!Deretter påstår to-tre stykker at kl 23.00 var pausen i kampen.

 

Må jo lure...

Først kunne jeg ikke klokken , og så mente du at jeg var enig med tonymontana , og nå har jeg/vi påstått at vi sier du er arsenal suporter? hvor dum er du egentlig???

 

Ja Chaz dette er virkelig gromgutter fra øverste hylle som ikke er helt lett å diskutere med ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Hvor dum jeg er egentlig?

 

Man sitter ikke på internett å skriver slik til folk man overhodet ikke kjenner.Bare et tips!

 

Og,Roger!

 

Montana skrev dette:

 

Så det første han gjer når dommaren bles til pause er å springe til pcen og logge seg inn på Gunnersforumet?

 

Du skrev dette:

 

Jepp han er egentlig arsenal fan men har ikke skjønt det enda , det er derfor han MÅ skrive så ofte inn på GUNNERSFORUMET!!!

 

Her er du enig med Montana at kl 23(da jeg skrev innlegget) er pausa på Tottenham-WBA.Synes også jeg kan lese at jeg egentlig er Arsenal fan jeg. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Tar selvkritikk på at jeg skrev tulling om deg.Når jeg skrev det la jeg ikke så mye i det men jeg ser klart at det er uheldig og sier sorry for det.

 

Du synes synd på meg.Det kan klart tolkes på flere måter men det er vel 110% sikkert at du ikke mente det positivt.Jeg tar det som person-angrep fordi du ikke svarer eller går på noe av det jeg sier men kun beskriver hva du synes om meg.Med andre ord en person man kan synes synd på.

 

Klart dette er frivillig,og jeg er med på "moroa" selv jeg.Men jeg synes vi for ofte diskuterer person og for lite fotball og resultater da.Går vel snart an å "mobbe" litt Tottenham og Arsenal og la være å "mobbe" hverandre i så stor grad.Uskyldig morro og fleip tåler alle men man må ikke glemme grensen..

Link to comment
Share on other sites

Tar selvkritikk på at jeg skrev tulling om deg.Når jeg skrev det la jeg ikke så mye i det men jeg ser klart at det er uheldig og sier sorry for det.

 

Du synes synd på meg.Det kan klart tolkes på flere måter men det er vel 110% sikkert at du ikke mente det positivt.Jeg tar det som person-angrep fordi du ikke svarer eller går på noe av det jeg sier men kun beskriver hva du synes om meg.Med andre ord en person man kan synes synd på.

 

Klart dette er frivillig,og jeg er med på "moroa" selv jeg.Men jeg synes vi for ofte diskuterer person og for lite fotball og resultater da.Går vel snart an å "mobbe" litt Tottenham og Arsenal og la være å "mobbe" hverandre i så stor grad.Uskyldig morro og fleip tåler alle men man må ikke glemme grensen..

 

unnskyldning godtatt :)

 

men det var absolutt inget personangrep eg prøvde meg på, skreiv som sagt berre at eg syntes synd på deg fordi du følte deg uthengt, men du må nesten tåle såpass når du dukker opp på fiendens forum med det nicket. Hadde eg fått en bedre velkomst på TV viss eg hadde dukka opp som Gunner med det nicket der?

Link to comment
Share on other sites

Duuu " Talentløs" , eg meinte ikke nokke ondt med det eg har skrevet , men du burde inrømme feil , så sett vi en strek over det. Uansett blir det litt fjernt det du har skrevet , og jeg vurderer å kalle deg en 8% . Mitt forslag er å LESE NøYE og ikke komme med feilaktige påstander!!!!!

 

Hvis du ønsker skal jeg repetere dine feil?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...