Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest Jazzmakrellen

Hva hjelper det da, når dere kommer til å avgi mange poeng i de andre gjenstående kampene :)

 

So what? Hvis vi vinner mot dere på Highbury, i deres siste sesong der, kan vi godt miste CL for min del ;)

UEFA er uansett en opptur, hvis man ser på hvor vi har havnet på tabellen i PL's historie...

 

 

Om dere mot all formodning skulle vinne den kampen, vil det ikke være i nærheten av å svi så mye som det må ha gjort når vi tok trofeet(slikt man får når man vinner noen titler) på deres hjemmebane. Og det har vi vel jommen gjort to ganger gitt....

Link to comment
Share on other sites

Hva hjelper det da, når dere kommer til å avgi mange poeng i de andre gjenstående kampene :)

 

So what? Hvis vi vinner mot dere på Highbury, i deres siste sesong der, kan vi godt miste CL for min del ;)

UEFA er uansett en opptur, hvis man ser på hvor vi har havnet på tabellen i PL's historie...

 

 

Om dere mot all formodning skulle vinne den kampen, vil det ikke være i nærheten av å svi så mye som det må ha gjort når vi tok trofeet(slikt man får når man vinner noen titler) på deres hjemmebane. Og det har vi vel jommen gjort to ganger gitt....

 

Og det er i følge mine beregninger to flere enn hva de har klart de siste 45 årene ;)

Link to comment
Share on other sites

Trøsta er at det kommer andre som de garantert kommer til å avgi poeng på . Selfølgelig vært artig å kommet likt på tabellen men men vi får vente å se .

 

Mooooooooooooooohahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

 

Dere var høyt oppe der...KMIR! :unsure:

Vi fikk ikke høre mye fra deg da det sto 0-1 eller 1-1 . wonder why hmm :lol:

Blir en nytelse å se dere avgi masse poeng i serie slutten ;) vi skal gi dere go fart på den nedturen .

 

 

Dersom "talentløs" satt på gunners.no under en Tottenham kamp ville jeg satt store spørsmålstegn ved hans følelser for Tottenham

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

du Petter, det er vel kanskje på tide å gi Henry den ekte drakta på bildet ditt!! men drømme videre skal du nå få lov til :lol:

Link to comment
Share on other sites

Og Yidsene fortviler: http://tottenhamsvenner.no/modules.php?nam...r=asc&start=675

 

Hehe, god og gratis klasseunderholdning. Gå og legg deg Black Adder! :D

 

På en slik gledens kveld, klarer TV-forumet å skape høy temp! Og Drill får gjennomgå:

 

Drillo er IKKE Spurssupporter lenger, og han ble kastet ut som æresmedlem i Tottenhams Venner da han tok over for Wimbledon.

 

Bakgrunnen for dette, er at Drillo sa til VG at han holdt med Spurs som ung, men at han nå hadde kastet Tottenham i den nostalgiske søppelbøtta. Han mente at Spurs spilte så ræva fotball at han ikke lenger kunne være supporter av laget vårt.

 

Lenge leve TV-forumet! :)

Link to comment
Share on other sites

Satt på ein sportspub og såg Arsenal-Juventus sammen med nokon kompisar, der ein av dei er tottenaham supporter. Når klokka nærma seg 80 min (trur eg, der om kring) snur han seg til meg og seie, med ei fortvilt mine i ansiktet: Faen så gode dei er da..

For å ta i bruk eit gammalt ordtak: That sums it all up !!

Link to comment
Share on other sites

Og Yidsene fortviler: http://tottenhamsvenner.no/modules.php?nam...r=asc&start=675

 

Hehe, god og gratis klasseunderholdning. Gå og legg deg Black Adder! :D

 

Syns misunnelsesfaktoren berre blei større og større.

Skal tru om nokon av debattantene noken gong kjem til å oppleve yids i CL?

Trur sjeldne naturfenomen vi slå til før det vil skje.

Link to comment
Share on other sites

Trøsta er at det kommer andre som de garantert kommer til å avgi poeng på . Selfølgelig vært artig å kommet likt på tabellen men men vi får vente å se .

 

Mooooooooooooooohahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

 

Dere var høyt oppe der...KMIR! :P

Vi fikk ikke høre mye fra deg da det sto 0-1 eller 1-1 . wonder why hmm :D

Blir en nytelse å se dere avgi masse poeng i serie slutten ;) vi skal gi dere go fart på den nedturen .

 

 

Dersom "talentløs" satt på gunners.no under en Tottenham kamp ville jeg satt store spørsmålstegn ved hans følelser for Tottenham

Ja det finnes pause i kampen og de fleste har vell parabol å ser kampen hjemme ???

Link to comment
Share on other sites

Trøsta er at det kommer andre som de garantert kommer til å avgi poeng på . Selfølgelig vært artig å kommet likt på tabellen men men vi får vente å se .

 

Mooooooooooooooohahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

 

Dere var høyt oppe der...KMIR! :P

Vi fikk ikke høre mye fra deg da det sto 0-1 eller 1-1 . wonder why hmm :D

Blir en nytelse å se dere avgi masse poeng i serie slutten ;) vi skal gi dere go fart på den nedturen .

 

 

Dersom "talentløs" satt på gunners.no under en Tottenham kamp ville jeg satt store spørsmålstegn ved hans følelser for Tottenham

Ja det finnes pause i kampen og de fleste har vell parabol å ser kampen hjemme ???

 

Så det første han gjer når dommaren bles til pause er å springe til pcen og logge seg inn på Gunnersforumet?

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Trøsta er at det kommer andre som de garantert kommer til å avgi poeng på . Selfølgelig vært artig å kommet likt på tabellen men men vi får vente å se .

 

Mooooooooooooooohahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

 

Dere var høyt oppe der...KMIR! ;)

Vi fikk ikke høre mye fra deg da det sto 0-1 eller 1-1 . wonder why hmm :P

Blir en nytelse å se dere avgi masse poeng i serie slutten ;) vi skal gi dere go fart på den nedturen .

 

 

Dersom "talentløs" satt på gunners.no under en Tottenham kamp ville jeg satt store spørsmålstegn ved hans følelser for Tottenham

Ja det finnes pause i kampen og de fleste har vell parabol å ser kampen hjemme ???

 

Så det første han gjer når dommaren bles til pause er å springe til pcen og logge seg inn på Gunnersforumet?

 

Slapp av nå gutta.Kom fra jobb kl 21 denne kvelden.Og innlegget er vel strengt tatt skrevet etter kampen..Må le litt av dere.Dere er jo morsomme også da som tror jeg sitter på dette forumet under en Tottenham kamp... :D

 

Ser noen her inne ikke helt kan klokken også...Imponerende! :D

Link to comment
Share on other sites

Vel.. du er jo talentløs!! Haha..eh..

 

 

æææh.. ja.. Veldig uvanlig for meg å vere våken på denne tida av døgeret. Forbanna sjukdom som forhindrar skjønnheitssøvnen min. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Klart jeg er talentløs! (Utrolig mye morsomt man skulle ha med et nick da :D )

 

Er ikke klar for å diskutere så mye med dere om det mer men jeg kan vel forsikre om at jeg ikke var på noe Arse*** forum under kampen.Men det er jo alltid morsomt å se reaksjonene deres etter kampen.

 

Ellers kan jeg vel bare si gratulerer i dag,imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Guest Yid :D

Skobomberen kan forlate Scum:

 

http://home.skysports.com/list.asp?HLID=37...ball_Home&f=rss

 

Defoe er visst også på veg bort, og Anelka er visstnok linket til dem:

http://www.talksoccer.net/index.php?subact...638372&archive=

 

Og vips, Tottenham kan være i deep shit, slik vi kjenner dem så godt. :)

 

 

Hvorfor skulle vi være i deep shit av den grunn? Et salg av Defoe vil jo gi oss enda mere penger.

Og selvom både Mido og Defoe er gode spillere, er de ikke uerstattelige. Og Tottenham har helt klart råd til å erstatte dem.

 

Inn med Torres og Anelka/Kuyt.

Ut med Mido og Defoe.

Link to comment
Share on other sites

Skobomberen kan forlate Scum:

 

http://home.skysports.com/list.asp?HLID=37...ball_Home&f=rss

 

Defoe er visst også på veg bort, og Anelka er visstnok linket til dem:

http://www.talksoccer.net/index.php?subact...638372&archive=

 

Og vips, Tottenham kan være i deep shit, slik vi kjenner dem så godt. :)

 

 

Hvorfor skulle vi være i deep shit av den grunn? Et salg av Defoe vil jo gi oss enda mere penger.

Og selvom både Mido og Defoe er gode spillere, er de ikke uerstattelige. Og Tottenham har helt klart råd til å erstatte dem.

 

Inn med Torres og Anelka/Kuyt.

Ut med Mido og Defoe.

 

Så spørs det da om spillere som Kuyt og Torres virkelig vil til en klubb som ikke får spille CL... Anelka har for lengst sett sine beste år på en fotballbane.

Link to comment
Share on other sites

Guest Yid :D

Skobomberen kan forlate Scum:

 

http://home.skysports.com/list.asp?HLID=37...ball_Home&f=rss

 

Defoe er visst også på veg bort, og Anelka er visstnok linket til dem:

http://www.talksoccer.net/index.php?subact...638372&archive=

 

Og vips, Tottenham kan være i deep shit, slik vi kjenner dem så godt. :)

 

 

Hvorfor skulle vi være i deep shit av den grunn? Et salg av Defoe vil jo gi oss enda mere penger.

Og selvom både Mido og Defoe er gode spillere, er de ikke uerstattelige. Og Tottenham har helt klart råd til å erstatte dem.

 

Inn med Torres og Anelka/Kuyt.

Ut med Mido og Defoe.

 

Så spørs det da om spillere som Kuyt og Torres virkelig vil til en klubb som ikke får spille CL... Anelka har for lengst sett sine beste år på en fotballbane.

 

Dere i Arse burde vel heller spørre dere selv, hvorfor en spiller som Henry skulle ville spille for en klubb som ikke spiller i CL?

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

rett og slett en klassiker!:D

Nå er det rett rundt hjørnet før de begynner å spekulere i om Henry kanskje kommer til å spille for dem neste år.

Veldig gledelig at de tar turen inn her og spriter opp hverdagen:) Bare så synd at vi ikke akn komme inn til dem og gå betalt litt tilbake;P

Link to comment
Share on other sites

rett og slett en klassiker!:D

Nå er det rett rundt hjørnet før de begynner å spekulere i om Henry kanskje kommer til å spille for dem neste år.

Nei, dei er sjølvsagt ikkje interessert i Henry. Han er ein ufordrageleg person! I tillegg er han ikkje så fryktelig god heller. Ronaldinho er bedre, og Defoe er omtrent på samme nivå.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...