Guest luckylars Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Skal sikkert ikke mere til for å slå Vålerenga! Tufte IL -- Lucky Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Flust av talent der gitt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Jævli bra program....Uslålig......Beste reallityserien på mange år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Bra påfunn det! Det var morsomt å se hvordan de reagerte når de fikk ballen i beina.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Det går så seint på kvelden, fordi jeg har skole på hverdager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Det går så seint på kvelden, fordi jeg har skole på hverdager 21744[/snapback] Åja derfor?? Men sier du " " til skolen?? Jeg sier " ", " " og " "....heller jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 beste programmet i fra TV NORGE på lenge. skal bli gøy å se hvor gode de blir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 beste programmet i fra TV NORGE på lenge. skal bli gøy å se hvor gode de blir. 21759[/snapback] Har ikke tro på at de blir så veldig gode da.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Går det i reprise some day? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Går det i reprise some day? 21771[/snapback] ALT som går på TVN går i reprise. Er vel aldri noe på den kanalen som ikke blir vist bare en gang. Vet ikke når Tufte går i reprise, men du kan se siste episode nå med en gang på web-tv (for en nett liten sum). Utrolig morsomt program. Beste reality EVER!!!!!!! Nå er jo alt annet bare drit så det sier vel egentlig ingenting men men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Helt Konge! Jeg lurer på hvordan det går an å være så dårlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Beste var når han fyren med langt hår og litt skjegg skulle heade. Kan sammenlignes med Valgerds tapre forsøk på å synge på tv for noen år tilbake! Fikk det liksom ikke helt til.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Beste var når han fyren med langt hår og litt skjegg skulle heade. Kan sammenlignes med Valgerds tapre forsøk på å synge på tv for noen år tilbake! Fikk det liksom ikke helt til.... 21866[/snapback] Men han gjorde en mesterlig heading under kampen mot jenter 15... Dette går raka veien!!! Synes han store feite var morsom. Spesielt når han sa det morsomste under hele kampen var å bli byttet ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest luckylars Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Går det i reprise some day? 21771[/snapback] De som gikk glipp av mandagens premiere på Heia Tufte, kan se reprisen på TVNORGE lørdag kl. 20:30. -- Lucky Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Går det i reprise some day? 21771[/snapback] De som gikk glipp av mandagens premiere på Heia Tufte, kan se reprisen på TVNORGE lørdag kl. 20:30. -- Lucky Lars 21885[/snapback] Ikke akkurat sannsynlig at det blir aktuelt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 5, 2005 Report Share Posted October 5, 2005 Jeg elsker dette programmet! Jeg har sett på det alle gangene det har gått på TVNorge og jeg holder på å le meg i hjel! Skal se på det neste gang og for da skal de spille Norway Cup! HAHAHA!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 5, 2005 Report Share Posted October 5, 2005 En ting til: Tufte IL har egen hjemmeside: tufteil.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen? Blir toppfotball altså! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Liverpool Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen?Blir toppfotball altså! 25728[/snapback] Har på følelsen at dette kan bli en artig topic, hvis det er mulig å rett og slett diskuterer Tufte her. Tufte er ett morsomt lag, og jeg er sikker på at det er mange som har en eller anne mening om de. Når det gjelder billetter har jeg desverre ikke fått fatt i, og prøver desverre ikke så hardt heller.Det hadde sikkert vært kjempekjekt å se kampen, men penger, tid, og litt interresse er et par grunner til at jeg ikke har tenkt å skaffe meg billett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 HAHA NFF var redd for at de skulle stjele tilskuerne til Dame-cupfinalen.......Sier litt om damefotball i Norge Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen?Blir toppfotball altså! 25728[/snapback] Har på følelsen at dette kan bli en artig topic, hvis det er mulig å rett og slett diskuterer Tufte her. Tufte er ett morsomt lag, og jeg er sikker på at det er mange som har en eller anne mening om de. Når det gjelder billetter har jeg desverre ikke fått fatt i, og prøver desverre ikke så hardt heller.Det hadde sikkert vært kjempekjekt å se kampen, men penger, tid, og litt interresse er et par grunner til at jeg ikke har tenkt å skaffe meg billett. 25732[/snapback] Tufte diskuteres vel egentlig her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen?Blir toppfotball altså! 25728[/snapback] Hvor kan få tak i billetter? Hadde vært veldig morsomt å sett det Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen?Blir toppfotball altså! 25728[/snapback] Hvor kan få tak i billetter? Hadde vært veldig morsomt å sett det 25737[/snapback] Det ble utsolgt på 20 min i følge tv2 tekst-tv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Noen som vet om kampen kommer til å vises på tv? Viser TV Norge den som en hel kamp, eller bare sånne små glimt av kampn? Håper på hele kampen! Håper på svar..;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 kan bli en spennende kamp dette. Tufte IL begynner jo snart å bli så gode at de vil banke 'Enga. etter det jeg har forstått så vil det bli visst hele kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.