Jump to content

Heia Tufte


Guest luckylars

Recommended Posts

Går det i reprise some day?

21771[/snapback]

 

ALT som går på TVN går i reprise. Er vel aldri noe på den kanalen som ikke blir vist bare en gang. Vet ikke når Tufte går i reprise, men du kan se siste episode nå med en gang på web-tv (for en nett liten sum).

 

Utrolig morsomt program. Beste reality EVER!!!!!!! Nå er jo alt annet bare drit så det sier vel egentlig ingenting men men...

Link to comment
Share on other sites

Beste var når han fyren med langt hår og litt skjegg skulle heade. Kan sammenlignes med Valgerds tapre forsøk på å synge på tv for noen år tilbake! Fikk det liksom ikke helt til....  ;)

21866[/snapback]

 

Men han gjorde en mesterlig heading under kampen mot jenter 15... Dette går raka veien!!! Synes han store feite var morsom. Spesielt når han sa det morsomste under hele kampen var å bli byttet ut!

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Går det i reprise some day?

21771[/snapback]

 

 

De som gikk glipp av mandagens premiere på Heia Tufte, kan se reprisen på TVNORGE lørdag kl. 20:30.

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Går det i reprise some day?

21771[/snapback]

 

 

De som gikk glipp av mandagens premiere på Heia Tufte, kan se reprisen på TVNORGE lørdag kl. 20:30.

 

--

Lucky Lars

21885[/snapback]

 

Ikke akkurat sannsynlig at det blir aktuelt...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Liverpool
Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen?

Blir toppfotball altså!

25728[/snapback]

Har på følelsen at dette kan bli en artig topic, hvis det er mulig å rett og slett diskuterer Tufte her. Tufte er ett morsomt lag, og jeg er sikker på at det er mange som har en eller anne mening om de.

Når det gjelder billetter har jeg desverre ikke fått fatt i, og prøver desverre ikke så hardt heller.Det hadde sikkert vært kjempekjekt å se kampen, men penger, tid, og litt interresse er et par grunner til at jeg ikke har tenkt å skaffe meg billett.

Link to comment
Share on other sites

Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen?

Blir toppfotball altså!

25728[/snapback]

Har på følelsen at dette kan bli en artig topic, hvis det er mulig å rett og slett diskuterer Tufte her. Tufte er ett morsomt lag, og jeg er sikker på at det er mange som har en eller anne mening om de.

Når det gjelder billetter har jeg desverre ikke fått fatt i, og prøver desverre ikke så hardt heller.Det hadde sikkert vært kjempekjekt å se kampen, men penger, tid, og litt interresse er et par grunner til at jeg ikke har tenkt å skaffe meg billett.

25732[/snapback]

Tufte diskuteres vel egentlig her

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim
Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen?

Blir toppfotball altså!

25728[/snapback]

Hvor kan få tak i billetter?

Hadde vært veldig morsomt å sett det ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...