Jump to content

Heia Tufte


Guest luckylars

Recommended Posts

Guest Livet for Arsenal
Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen?

Blir toppfotball altså!

25728[/snapback]

Har på følelsen at dette kan bli en artig topic, hvis det er mulig å rett og slett diskuterer Tufte her. Tufte er ett morsomt lag, og jeg er sikker på at det er mange som har en eller anne mening om de.

Når det gjelder billetter har jeg desverre ikke fått fatt i, og prøver desverre ikke så hardt heller.Det hadde sikkert vært kjempekjekt å se kampen, men penger, tid, og litt interresse er et par grunner til at jeg ikke har tenkt å skaffe meg billett.

25732[/snapback]

kofor kaller du dg liverp**l?

Link to comment
Share on other sites

Guest Liverpool
Er det andre enn meg som har fått tak i billetter te kampen?

Blir toppfotball altså!

25728[/snapback]

Har på følelsen at dette kan bli en artig topic, hvis det er mulig å rett og slett diskuterer Tufte her. Tufte er ett morsomt lag, og jeg er sikker på at det er mange som har en eller anne mening om de.

Når det gjelder billetter har jeg desverre ikke fått fatt i, og prøver desverre ikke så hardt heller.Det hadde sikkert vært kjempekjekt å se kampen, men penger, tid, og litt interresse er et par grunner til at jeg ikke har tenkt å skaffe meg billett.

25732[/snapback]

kofor kaller du dg liverp**l?

25748[/snapback]

 

For nettopp og se reaksjonen din. Ikke heng deg for mye opp i navn. De er ubetydelige. :)

Link to comment
Share on other sites

Har nå vært å sett Tufte - Øster Hus i Stavanger. Kampen endte 9-3 til Ø-H, noe som var totalt urettferdig. Tufte styrte hele 1. omgang, og hadde ikke Ø-H brukt Viking (HA!) spillere i 2. så hadde Tufte vunnet klart. Jeg mener at det blir for dumt at Ø-H jukser på det viset der. Men det kan hende at ØsterHus er for "gode" til at de kan tape mot Tufte. Toppen av kransekaka kom da Ø-H scoret et direkte patetisk selvmål: Spilleren mottar ballen inni egen 16.meter, så smeller han ballen i hjørnet mot en "sjangseløs" keeper. Akkurat om om Tufte ikke klarer seg selv liksom, for det var ingen tvil om at det var med vilje. IDIOTI!

 

God kamp av Tufte, dere imponerer!

HEIA TUFTE! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...