Jump to content

Arsenal-supportershops


Eboue

Recommended Posts

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette spørsmålet så jeg lagde heller bare en tråd om det....

 

Men det jeg lurer på er:

Er det noen som vet når den offisielle supporter-sjappa på Highbury er åper på hverdager??

Mellom......... til ............ ???

 

På forhånd takk! <_<

 

 

Denne tråden kan brukes til allslags andre ting som omhandler sjappa på Highbury. Hva som helst som dere vil si om den er "tillatt"... <_<

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Pluss at den er åpen på kampdagen. I tillegg så ligger Arsenal World of Sport nede ved Finsbury Park.

21676[/snapback]

 

ja, begge sjappene er vel litt lenger oppe på kampdag også er de ikke?

 

ett must når man er i London er å gå på Arsenal World Of Sport. makan til fin sjappe <_<

Link to comment
Share on other sites

den er stengt på søndag ja ;)  kom 10 min etter den var stengt på lørdag og søndag stengt, senere på dagen hjemreise :o  ble skuffet ja, men fikk med meg en løs murbit av highury før jeg dro

21753[/snapback]

 

 

He, he, jeg og samboeren var og så arsenal - fulham og måtte nesten rive med en liten murbit fra west stands ;) Var flere som hadde vært der før oss da selvfølgelig :o De har forresten alltid oppe til kampstart, og på hverdager var det oppe til seks mener jeg og huske. Den andre STORE arsenal shoppen som jeg enda ikke har fått rotet meg til er litt lenger oppe tror jeg. Og som nevnt her så er det stengt på søndager så lenge de ikke har kamp.

Link to comment
Share on other sites

Følgende informasjon ligger på www.arsenal.com:

 

The Arsenal Shop (located at the stadium)

Avenell Road

London

N5 1BU

020 7704 4120

Open Monday-Saturday 09.00am-5:00pm

 

The Arsenal World of Sport (next door to Finsbury Park station)

Unit 6/9

Station Place

Finsbury Park

N4 2DH

Tel: 020 7272 1000

Open Monday-Saturday 09.00am-5:00pm.

 

I tillegg har dem åpnet før og etter midtuke/søndagskamper.

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Pluss at den er åpen på kampdagen. I tillegg så ligger Arsenal World of Sport nede ved Finsbury Park.

21676[/snapback]

Ett must når man er i London er å gå på Arsenal World Of Sport. makan til fin sjappe :)

21680[/snapback]

 

Det er vel ingen som har hørt om ei hjemmeside til denne shopen? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Man må gå for alle tre, de to på Highbury og den ene på Finsbury. Liker sistnevnte best, stor plass og du kan ta deg god tid til å fordype deg i godene!

 

På Emirates-tråden skrev Dr. Phil:

July: 1,000m2 Megastore completed. Refreshment kiosks and restaurants completed and ready to serve 100,000 orders per match.

 

Snakker vi supporter-sjappe?

 

Ellers har jeg et flott minne fra mitt første besøk på Finsbury-butikken i 1995. I vinduet var det et kjempestort bilde av vinnermålet som Tony Adams gjorde mot Spurdz i semifinalen i FA-cupen.

Link to comment
Share on other sites

På Emirates-tråden skrev Dr. Phil:

July: 1,000m2 Megastore completed. Refreshment kiosks and restaurants completed and ready to serve 100,000 orders per match.

 

Snakker vi supporter-sjappe?

33548[/snapback]

 

Jepp. Er ganske sikker på at gunners shopen på highbury blir nedlagt, men arsenal world of sport ved finsbury park er godt mulig dei vil beholde.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...