Jump to content

Carroll


Korslundinho

Recommended Posts

Guest Ric_IMITOP.COM

seriøst, vi burde satse på Hildebrand. By masse for han , 200 millioner og vi får han. Eller sats på espen johnsen,han er ikke langt ifra og vil koste oss rundt 40-50 millioner kr

Link to comment
Share on other sites

Caroll han er jo en tufs da er det vel bedre å sitte å se på at Jensemann slipper inn 100 mål enn at en eks united spiller slipper inn 300 mål for oss på samme antall kamper.

 

Jens er ræva men Caroll er mange ganger dårligere :angry:

Link to comment
Share on other sites

Carroll er på en måte en god keeper. Problemet hans er at han alltid gjør tabber noe som gjør han til en dårlig keeper. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bruker Howard som er en MYE bedre keeper.

Link to comment
Share on other sites

seriøst, vi burde satse på Hildebrand. By masse for han , 200 millioner og vi får han. Eller sats på espen johnsen,han er ikke langt ifra og vil koste oss rundt 40-50 millioner kr

1599[/snapback]

 

Du kan jo by så mye du vil, men gutten har sklrevet ny kontrakt og sagt at han ønsker å være i klubben. 2+2=4 og Hildebrandt kommer aldri til AFC. Ellers er det et spennende forslag med Johnsen!!! Du klager på Lehmann og Almunia og ørte tråder og så vil du ha Johnsen. Husker et par tabber han har gjort. Dream on!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
seriøst, vi burde satse på Hildebrand. By masse for han , 200 millioner og vi får han. Eller sats på espen johnsen,han er ikke langt ifra og vil koste oss rundt 40-50 millioner kr

1599[/snapback]

 

Du kan jo by så mye du vil, men gutten har sklrevet ny kontrakt og sagt at han ønsker å være i klubben. 2+2=4 og Hildebrandt kommer aldri til AFC. Ellers er det et spennende forslag med Johnsen!!! Du klager på Lehmann og Almunia og ørte tråder og så vil du ha Johnsen. Husker et par tabber han har gjort. Dream on!

1685[/snapback]

 

 

Dream on selv idiot. Alt kan kjøpes, alle kan kjøpes! Alle gjør tabber, men for 100 gang så slår Lehmann alle. Johnsen er en bra keeper og han gjør feil ,men ikke kamp etter kamp. Husk at du starte opp saken om Lehmann og ikke jeg. Jeg svarer deg bare,sånn at ikke noen skylder på meg.

Link to comment
Share on other sites

men for 100 gang så slår Lehmann alle.

 

Han slår hvertfall ikke Caroll? Lehman hadde aldri gjort en sånn tabbe som Carol gjorde mot Milan, garantert.

1693[/snapback]

 

aldri si aldri Lehman kan gjøre mye rart. Kanskje ikke så forferdelig men amn kan aldri vite.

En ting som er bra med Lehman er det at han er uforrutsigbar :angry:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo litt lættis at to av verdens beste lag har 2 av verdens dårligste keepere..

1778[/snapback]

Heilt enig.

 

Eg er imponert over en ManU supporter som kaller oss et av verdens beste lag. Imponerande innsikt til å vere ManU fan.

Link to comment
Share on other sites

Som om det ikke er ille nok med Lehmann, Almunia og Taylor!!

 

Carrole er verre enn noen av dem! Hjelpe meg!!! ;)

1339[/snapback]

Hvorfor så negativ til Taylor? Har vel gjort sakene sine bra når han har fått sjansen? Personlig har jeg stor tro på ham, bare la ham prøve seg, kan ikke være mye værre enn Mad-Jens uansett?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Han overbeviste meg i kveld. Løp og kjøp!

1325[/snapback]

 

er'u gær'n. vi kan jo ikke ta å hente en keeper som har spilt på det dårlige laget. er'n ikke god nok for manu, så er'n ikke god nok for Arsenal engang.

2705[/snapback]

 

Nei, eg er ikkje "gær'n". Og har du høyrt om ironi?

Link to comment
Share on other sites

Guest Bjerris

At Arsenal må ha en ny keeper til sommeren det er vel ett faktum. Carrol, det er vel helt uaktuelt. Johnsen det er like uaktuelt. Arsenal må hente en keeper i topp klasse.

Skal det devansive fungere så må man ha en bra keeper, en keeper i verdensklasse. Blir ikke lett og finne, men Sebeastian frey er jo nevt 100 ganger på det gamle forumet.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...