#10 Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Ryktene går om at Wenger skal være villig til å bruke £7 mill på Papa Boupa Diop. Det hadde jo vært fantastisk- han har vel det beste navnet i fotballverdenen http://www.fulhamweb.com/fulhamweb/news/re...article_id=4515 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Skal jeg måtte uttale det navnet hver gang jeg snakker om han så orker jeg rett og slett ikke å ha han i stallen.synes jeg wenger bør ta hensyn til! Det får bli pbd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Höstad89_DB10 Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 håper virkelig wenger kjøper bouba diop.. er jo en kjempe god spiller og har en helt rått navn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cesc15 Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Hyggelig at Wenger kjøper en litt kjent spiller for en gans skyld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Hyggelig at Wenger kjøper en litt kjent spiller for en gans skyld 21247[/snapback] "kjøper"??? Det er i januar overgangsvinduet åpner kjære deg....! Men det hadde ikke vært det dummeste å kjøpt Papa nei... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uinoz Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Denne spilleren blir ikke noe annet enn stallfyll, bedre med en spiller som kan utfordre posjonene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Han er god nok.....Ingen tvil....Det er derimot større tvil om at wenger PLUTSELIG har vlitt kjøpegal, Og at han fortsatt er interesang i Januar.....Vi får vente i spenning til 2006 kommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Hadde vært fint om han hadde kommet ja men det er lenge til "overgangsvinduet" åpner så vi får se om Wenger fortsatt er interesert da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry Henry Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Tror du virkelig at ham blir stallfyll, han er jo fettgo han hadde jo spilt fast i nesten alle førsteellvere i verden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 La oss nå ikke ta helt av her.. Hadde han vært fast i nesten hver eneste førsteellever i verden, så er det vel litt rart at han spiller for fullham? Diop er god, men ikke bedre enn f.eks Gilberto. Jeg føler ikke at diop er mannen for vår sentrale midtbane, vi kan få tak i noe bedre. Dyr kan han også risikere å bli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ReYeS Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Husker vi diskuterte akkurat dette her litt tideligere i soommer....da var det neste ingen som ville ha han. Tror jeg var en av de få som ville ha han akkurat da!! Diop er sinnsykt svær å sterk, men der har vi allerede Gilberto- Må ærlig innrømm at jeg har blitt mer å mer i tvil om denne spilleren, så etter en har tenkepause...så mener jeg at han ikkje er god nok for Arsenal Vill heller bruke en del av de dere 300 millionene å kjøpe en klassespiller!! (Ikkje at e tror Wenger bruker mye penger på en spiller!! men håper det!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry Henry Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Jeg håper på Ballack men får vi ikke ham burde vi gå for Diop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest espenstoele Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Hva skal vi med Diop? Det er da godt med midtbanespillere på b-laget allerede? Mener også det er merkelig at han spiller på Fulham dersom han er så god som enkelte rykter hevder. Han er da heller ikke noen ung up&coming-spiller heller? Nei, la oss heller holde oss til G. Silva, Cesc og Flamini! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Livet for Arsenal Posted September 22, 2005 Report Share Posted September 22, 2005 Han syns jeg vi burde kjøpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 håper på noe bedre en diop.. sett han i et par kamper og han er vell kansje ikke dårlig, men er langt fra imponert!! ikke god nok for arsenal!!! syntes vi burde satset på en som er bedre en han( ballack, v. bommel, hargraves, diarra) konge med årets første borte seier!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 håper på noe bedre en diop.. sett han i et par kamper og han er vell kansje ikke dårlig, men er langt fra imponert!! ikke god nok for arsenal!!! syntes vi burde satset på en som er bedre en han( ballack, v. bommel, hargraves, diarra) konge med årets første borte seier!!! 21834[/snapback] FaenBommel og Hardgrivs kan du kaste i sjøen! Diarra eller Balljack er ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Jeg håper han kommer til oss jeg, i motsetning til visse andre. Han er stor, sterk og et bra anker å ha på midtbanen. LØP OG KJØP!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Diarra imponerer voldsomt mot Rosenborg må jeg si. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Diarra imponerer voldsomt mot Rosenborg må jeg si. 21909[/snapback] Enig, denne spilleren bør vi kjøpe. Diarra fra Mali er den rette hvis vi skal kjøpe en midtbanespiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Hadde vært fint om han hadde kommet ja men det er lenge til "overgangsvinduet" åpner så vi får se om Wenger fortsatt er interesert da! 21261[/snapback] Nå har vel Wenger aldri gått ut og sagt at han er intressert i å hente Diop til Arsenal ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Diarra imponerer voldsomt mot Rosenborg må jeg si. 21909[/snapback] Nå skal det vel også sies at veldig mange enkeltspillere og lag har "imponert" mot Rosenborg iår. Men Diarra virker som en spennende spiller utifra det lille jeg har sett av han, men om han er Arsenal material vet jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Synes Yaya Toure imponerte for olympiakos mot rosenborg... Hadde det meste.. Fart, teknikk, taklingsstyrke, sterk i kroppen og gode pasninger... Bør følges! Diop er en brukbar spiller med godt skuddbein, men er han god nok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Spørsmålet er vel så enkelt som om man bare skal tilføre bredde, eller vente med å kjøpe til man kan få tak i noen som hever nivået på midtbanen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Spørsmålet er vel så enkelt som om man bare skal tilføre bredde, eller vente med å kjøpe til man kan få tak i noen som hever nivået på midtbanen.. 22050[/snapback] Helt klart et poeng, men da risikerer vi å måtte vente lenge..... Hvis ikke Ballack er tilgjengelig til jul, må Diarra være en perfekt spiller for oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Skal heller ikke glemme at Joe Cole kan være tilgjengelig. 22072[/snapback] Helt enig! Har nevnt det tidligere; han er god og han er engelsk. Tar gjerne i mot noen gode engelskmenn. Men så var det prisen da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.