Jump to content

Papa Boupa Diop


#10

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

La oss nå ikke ta helt av her.. Hadde han vært fast i nesten hver eneste førsteellever i verden, så er det vel litt rart at han spiller for fullham? Diop er god, men ikke bedre enn f.eks Gilberto.

Jeg føler ikke at diop er mannen for vår sentrale midtbane, vi kan få tak i noe bedre.

Dyr kan han også risikere å bli.

Link to comment
Share on other sites

Husker vi diskuterte akkurat dette her litt tideligere i soommer....da var det neste ingen som ville ha han.

Tror jeg var en av de få som ville ha han akkurat da!!

 

Diop er sinnsykt svær å sterk, men der har vi allerede Gilberto-

Må ærlig innrømm at jeg har blitt mer å mer i tvil om denne spilleren, så etter en har tenkepause...så mener jeg at han ikkje er god nok for Arsenal

 

 

Vill heller bruke en del av de dere 300 millionene å kjøpe en klassespiller!!

(Ikkje at e tror Wenger bruker mye penger på en spiller!! men håper det!!)

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Hva skal vi med Diop? Det er da godt med midtbanespillere på b-laget allerede? Mener også det er merkelig at han spiller på Fulham dersom han er så god som enkelte rykter hevder. Han er da heller ikke noen ung up&coming-spiller heller?

 

Nei, la oss heller holde oss til G. Silva, Cesc og Flamini!

Link to comment
Share on other sites

håper på noe bedre en diop..

 

sett han i et par kamper og han er vell kansje ikke dårlig, men er langt fra imponert!!

 

ikke god nok for arsenal!!!

 

syntes vi burde satset på en som er bedre en han( ballack, v. bommel, hargraves, diarra)

 

konge med årets første borte seier!!!

Link to comment
Share on other sites

håper på noe bedre en diop..

 

sett han i et par kamper og han er vell kansje ikke dårlig, men er langt fra imponert!!

 

ikke god nok for arsenal!!!

 

syntes vi burde satset på en som er bedre en han( ballack, v. bommel, hargraves, diarra)

 

konge med årets første borte seier!!!

21834[/snapback]

 

FaenBommel og Hardgrivs kan du kaste i sjøen! Diarra eller Balljack er ok.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Diarra imponerer voldsomt mot Rosenborg må jeg si.

21909[/snapback]

 

 

Enig, denne spilleren bør vi kjøpe.

Diarra fra Mali er den rette hvis vi skal kjøpe en midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fint om han hadde kommet ja ;)  men det er lenge til "overgangsvinduet" åpner så vi får se om Wenger fortsatt er interesert da!

21261[/snapback]

 

Nå har vel Wenger aldri gått ut og sagt at han er intressert i å hente Diop til Arsenal ?

Link to comment
Share on other sites

Diarra imponerer voldsomt mot Rosenborg må jeg si.

21909[/snapback]

 

Nå skal det vel også sies at veldig mange enkeltspillere og lag har "imponert" mot Rosenborg iår. Men Diarra virker som en spennende spiller utifra det lille jeg har sett av han, men om han er Arsenal material vet jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Spørsmålet er vel så enkelt som om man bare skal tilføre bredde, eller vente med å kjøpe til man kan få tak i noen som hever nivået på midtbanen..

22050[/snapback]

 

 

Helt klart et poeng, men da risikerer vi å måtte vente lenge.....

Hvis ikke Ballack er tilgjengelig til jul, må Diarra være en perfekt spiller for oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...