Jump to content

Papa Boupa Diop


#10

Recommended Posts

Å e galt med at han er 27 år........er det noe Arsenal trenger så er det rutine!!

22755[/snapback]

Og Diop har massevis av rutine frå......... en middelhavsfarar i PL. Veit lite om det å vinne trofè.

22769[/snapback]

 

Ytterst få stjerner begynte sine karrierer i storklubber. At Diop ikke spiller i en storklubb er ingenting å holde imot han. Vieira spilte for eksempel i Cannes, og vi vet alle hvordan det gikk med ham. Lampard i West Ham, Sol Campbell i Tottenham, Fredrik Ljungberg i Halmstad... Jeg nevner i fleng. Visste de mye om å vinne trofeer?

22836[/snapback]

 

 

 

He, he, de gjør det nå :blink: Har prøvd å poengtere dette før. Noen folk tror at stor spillere bare kommer fra storklubber som Milan, Real osv, osv. Nevn en stor spiller i dag og han vil antagelig komme fra en mindre klubb.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror helt klart Diop ville styrket laget. Men med den summen penger som Fulham skal ha for spilleren sier jeg, nei takk!

 

Nå må en vel regne med at det er en del taktiske utalelser ute å går, men de summene som er nevnt er jo latterlige. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Å e galt med at han er 27 år........er det noe Arsenal trenger så er det rutine!!

22755[/snapback]

Og Diop har massevis av rutine frå......... en middelhavsfarar i PL. Veit lite om det å vinne trofè.

22769[/snapback]

 

Ytterst få stjerner begynte sine karrierer i storklubber. At Diop ikke spiller i en storklubb er ingenting å holde imot han. Vieira spilte for eksempel i Cannes, og vi vet alle hvordan det gikk med ham. Lampard i West Ham, Sol Campbell i Tottenham, Fredrik Ljungberg i Halmstad... Jeg nevner i fleng. Visste de mye om å vinne trofeer?

22836[/snapback]

 

 

 

He, he, de gjør det nå ;) Har prøvd å poengtere dette før. Noen folk tror at stor spillere bare kommer fra storklubber som Milan, Real osv, osv. Nevn en stor spiller i dag og han vil antagelig komme fra en mindre klubb.

22838[/snapback]

 

Helt enig!

Og hvordan i pokker skulle f.eks Real Madrid kunne bygd seg opp til det laget de har nå, uten at de kunne tatt spillere fra mer "fattigere" lag?? Det blir jo helt på trynet, og hvis ingen lag kunne hentet inn spillere så hadde ingen lag eksistert.... :blink:

TENK, TENK folkens....

Link to comment
Share on other sites

Å e galt med at han er 27 år........er det noe Arsenal trenger så er det rutine!!

22755[/snapback]

Og Diop har massevis av rutine frå......... en middelhavsfarar i PL. Veit lite om det å vinne trofè.

22769[/snapback]

 

Ytterst få stjerner begynte sine karrierer i storklubber. At Diop ikke spiller i en storklubb er ingenting å holde imot han. Vieira spilte for eksempel i Cannes, og vi vet alle hvordan det gikk med ham. Lampard i West Ham, Sol Campbell i Tottenham, Fredrik Ljungberg i Halmstad... Jeg nevner i fleng. Visste de mye om å vinne trofeer?

22836[/snapback]

Poenget mitt var vel at rutine ikkje kan nyttast som argument for å hente Diop. Lampard var vel heller ikkje 27 år då han gjekk til Chelsea? Han blei vel heller ikkje henta for rutina sin del? Campbell var heilt klart spesiell - det var ein grunn til at halve Europa var ute etter han. Det same kan vel neppe seiast om Diop. Ljungberg blei vel heller ikkje henta for rutina si - det ville ikkje vert det eg hadde kjøpt han for i dag ein gong.

 

Poenget var at dersom det er rutine vi er ute etter, som det ikkje var med Ljungberg f.eks, så har ikkje Diop noko å fare med. Dårlig argument for å ønske han til klubben. Vieira spelte for øvrig i AC Milan når vi henta han. Det er sjeldan ein blir henta frå ein middelmådigheit i ein alder av 27.

 

I tillegg er jo Diop ein middelmådigheit, reint fotballmessig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Å e galt med at han er 27 år........er det noe Arsenal trenger så er det rutine!!

22755[/snapback]

Og Diop har massevis av rutine frå......... en middelhavsfarar i PL. Veit lite om det å vinne trofè.

22769[/snapback]

 

Ytterst få stjerner begynte sine karrierer i storklubber. At Diop ikke spiller i en storklubb er ingenting å holde imot han. Vieira spilte for eksempel i Cannes, og vi vet alle hvordan det gikk med ham. Lampard i West Ham, Sol Campbell i Tottenham, Fredrik Ljungberg i Halmstad... Jeg nevner i fleng. Visste de mye om å vinne trofeer?

22836[/snapback]

Poenget mitt var vel at rutine ikkje kan nyttast som argument for å hente Diop. Lampard var vel heller ikkje 27 år då han gjekk til Chelsea? Han blei vel heller ikkje henta for rutina sin del? Campbell var heilt klart spesiell - det var ein grunn til at halve Europa var ute etter han. Det same kan vel neppe seiast om Diop. Ljungberg blei vel heller ikkje henta for rutina si - det ville ikkje vert det eg hadde kjøpt han for i dag ein gong.

 

Poenget var at dersom det er rutine vi er ute etter, som det ikkje var med Ljungberg f.eks, så har ikkje Diop noko å fare med. Dårlig argument for å ønske han til klubben. Vieira spelte for øvrig i AC Milan når vi henta han. Det er sjeldan ein blir henta frå ein middelmådigheit i ein alder av 27.

 

I tillegg er jo Diop ein middelmådigheit, reint fotballmessig.

22867[/snapback]

 

Takk!

 

Trodde en stund at jeg var sørgelig alene i min oppfatning av Diop!

 

Blandt gråstein skal det ikke mye til for å skinne!

Link to comment
Share on other sites

hvordan i pokker skulle f.eks Real Madrid kunne bygd seg opp til det laget de har nå, uten at de kunne tatt spillere fra mer "fattigere" lag?? Det blir jo helt på trynet, og hvis ingen lag kunne hentet inn spillere så hadde ingen lag eksistert.... :lol:

TENK, TENK folkens....

22845[/snapback]

Helt enig med deg der Helmik. INGEN lag hadde eksistert etter et par år uten å kunne hente inn spillere!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Fulham skal visstnok nå være klare til å selge Diop, og Arsenal linkes. Ikkje sikker på om han er den rette for oss, men muskler ville han tilført.

 

Arsenal for Diop?

 

Temmelig sikker på det er bare tull, men media må jo bare finne på noe.

Wenger skal jo ikke kjøpe noen...ikke før til sommer'n ihvertfall.

 

Diop er en god spiller, men danker neppe ut noen på midtbanen vår pr. i dag.

Link to comment
Share on other sites

helt enig!

Tror ikke han kunne ha klart og dunke ut noen som helst på midtbanen vår pr. i dag :)

Pluss at vi har Denilson og song mf, som er på vei opp og pretserer jamt på reservelaget ;)

 

Tror de vil kunne bli nyttige for oss i åra som kommer når Gilberto Har lagt opp :P

Link to comment
Share on other sites

Ryktene går om at Wenger skal være villig til å bruke £7 mill på Papa Boupa Diop.

 

Det hadde jo vært fantastisk- han har vel det beste navnet i fotballverdenen :)

 

http://www.fulhamweb.com/fulhamweb/news/re...article_id=4515

 

Nei takk. Vi har nok på sentral. Snart er Diaby klar også. :D

 

Innlegget er halvannet år gammelt...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tråd stengt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...