Jump to content

Chartertur til Arsenal - Wigan


Guest luckylars

Recommended Posts

Guest luckylars

Siden mange har tenkt seg å se Arsenal for siste gang på Highbury, burde det kanskje vert mulig å få til en charter-tur arrangert av supporterklubben til den siste kampen mot Wigan?

 

Mulig å få sjekket opp pris på en slik tur? Så bestiller vi et helt Hotell og tømmer dette for turister! ;)

 

Det hadde vert litt av en tur! ;)

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

meget vanskelig å klare det å få til billetter til siste kamp på Highbury. er nok mange allerede som har satt av penger til å få tak i svartebørsbilletter allerede. og den blir nok ikke billig.

 

de sa jo at svarte-billettene gikk for 10000 når Liverpool spilte mot AC Milan i CL finalen i fjor, og siste kamp på Highbury blir nok heller ikke billig. sikkert vanskelig for svarte-haier å få tak i billett til denne kampen, for det er nok ikke mange Arsenal som vil gå glipp av denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok en grunn til at supporterklubben ikke har satt opp fellestur mot Wigan. Vanligvis er det jo fellestur på siste hjemmekamp for sesongen. Men dette er ikke bare siste hjemmekamp for sesongen. Det er siste obligatoriske kamp på Highbury, og det blir nok ekstremt vanskelig for supporterklubben og event travel å få tak i nok billetter til å kunne arrangere en tur

Link to comment
Share on other sites

Er det bekrefta at wigan heime blir siste kamp på highbury?

20778[/snapback]

 

Blir siste obligatoriske kamp ja. Men kan jo hende at Bergkamp's testimonial blir den aller siste. Hvis de ikke velger å ta denne før siste kamp, slik at de kan ta "avslutningsshowet" etter Wigankampen, eller at Bergkamp's testimonial blir spilt på Emirates

Link to comment
Share on other sites

Er det bekrefta at wigan heime blir siste kamp på highbury?

20778[/snapback]

 

Blir siste obligatoriske kamp ja. Men kan jo hende at Bergkamp's testimonial blir den aller siste. Hvis de ikke velger å ta denne før siste kamp, slik at de kan ta "avslutningsshowet" etter Wigankampen, eller at Bergkamp's testimonial blir spilt på Emirates

20785[/snapback]

 

Var dette eg tenkte på. Syns klubben offisielt kunne gått ut å sagt kva som blir siste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Et godt forslag med tur mot Wigan.

En skikkelig forumisttur!

 

Det hadde vært moro!

20814[/snapback]

 

 

Jeg melder meg herved på forumistturen, så kan vi diskutere Lehmann på charterflyet over :P

Link to comment
Share on other sites

Syns klubben offisielt kunne gått ut å sagt kva som blir siste kamp.

20804[/snapback]

 

Offisielt har klubben sagt at Wigan kampen blir den siste offisielle kampen på Highbury for Arsenal

20862[/snapback]

 

Det har eg ikkje fått med meg. Har du ein link?

Link to comment
Share on other sites

Syns klubben offisielt kunne gått ut å sagt kva som blir siste kamp.

20804[/snapback]

 

Offisielt har klubben sagt at Wigan kampen blir den siste offisielle kampen på Highbury for Arsenal

20862[/snapback]

 

Det har eg ikkje fått med meg. Har du ein link?

20869[/snapback]

 

Du finner det en eller annen plass på www.arsenal.com. Men merk deg ordet "offisielle" kamp, dette utelukker ikke en evt. "avslutningskamp" på Highbury.

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp the guiding light as Fabregas comes of age

 

But this is Bergkamp's final season; the only appearance he envisages at the Emirates Stadium will be in his testimonial.

 

Denne artikkelen spekulerer i at Bergkamps testimonial blir spilt på Emirates. Arsenal skal jo spille flere kamper der neste sommer, som et ledd prosessen med å teste ut sikkerhetsrutinene. Først en kamp med 20.000 tilskuere, så 40.000 og så 60.000. At en testimonial vil være en kamp hvor man trekker fullt hus på Emirates, ser jeg ikke bort i fra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest luckylars
Hvor stort skal flyet være, Lars? Og hvor mange billetter tror du vi får?

20761[/snapback]

 

Jeg skal uansett over om jeg ikke får billett eller ikke.

Regner med at det er flere Arsenal fans fra Norge som skal over.

Hadde bare vert fint om vi hadde hatt mulighet å samlet oss.

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...