Guest Arsenal_4ever Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Hei alle sammen! Jeg vet ikke om det er dumt av meg å starte en helt ny "tråd", men jeg bare lurer en ting... Til de som er ArsenalTv "medlemmer", har noen av dere hørt det siste intervjuet med Wenger...?? Han skal vist ha sagt et eller annet om en spiller han nesten signet på den siste dagen overgangsvinduet var oppe.... Linken er her: Wenger: The player I nearly sighned on the day of the deadline Hadde vært kjempe fint om noen kunne fortelle meg hvem denne spilleren er..og hva annet som blir sagt i dette intervjuet På forhånd takk Ha en fin dag..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Arsenal-Mania sier isåfall at det var en spiss Arsene Wenger var i dialog med, men i likhet med arsenal.com henviser dem til Arsenal TV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Kan jo ha vært Djibril Cissé, hvis det var en angriper det var snakk om. Det var jo en del rykter om nettopp denne spilleren helt mot slutten av transfervinduet. Men det vil uansett bli gjetning. Den eneste som kan svare på dette, er Wenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 svarte! at han ikke signa en ny spiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Det var en spiss ja. Det var ikkje nemnt noko namn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Det som i praksis ble sagt var at han ikke kjøpte noen spiss fordi han har Reyes, Van Persie, Quincy (og Aliadiere) - og mener at de er/blir gode nok... Det hørtes med andre ord ikke ut som om det blir aktuelt med en ny spiss i januar heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 Arsenal-Mania sier isåfall at det var en spiss Arsene Wenger var i dialog med, men i likhet med arsenal.com henviser dem til Arsenal TV. 20208[/snapback] kanskje det var han Monaco spilleren da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockyRocastle Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 Mitt tips er at det var Pablo Aimar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pål Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 kanskje det var ballack? Han spiller jo midt/spiss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 kanskje det var ballack? Han spiller jo midt/spiss. 20452[/snapback] Kan Ballack spille spiss?? Jeg har bare sett han spille midtbane for Bayern Munchen og Tyskland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pål Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 kanskje det var ballack? Han spiller jo midt/spiss. 20452[/snapback] Kan Ballack spille spiss?? Jeg har bare sett han spille midtbane for Bayern Munchen og Tyskland 20505[/snapback] har en tysker venn som sier han spiller spiss også ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.