Jump to content

Ny arsenal side


Guest Young Gun

Likte du siden så langt?  

45 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Young Gun

Har laget en arsenal side som jeg har tenkt å sette litt av min tid til. Sida har chatroom som kanskje kan bli populær under arsenals kamper. Ellers er siden bare i startfasen så kommer nok mer etterhvert. :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, bra side så langt...jeg har ikke fått sett gjennom alt som er der inne, men der virker toppers det! Får aldri for mye Arsenal vet dere! ;)

Og iallefall hvis den bare er i startfasen så kommer den jo til å bli kjempe etter hvert iallefall! :withstupid: Og det var spesielt bra bilder på spillerstallen!

Stå på folkens å lag hjemmesider! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du skal ha musikk så kan du kanskje heller bruke P.I.M.P - Henry eller noe lignende, noe med mer trøkk i eller noe sånt! ;)

Men den som er nå er heller ikke helt fæl da!

 

Et tips er kanskje å skrive dato på de nyhete som du skriver, og da kan du lage en "mappe" som kanskje kan legge nyhetene i, og da slipper do også å slette de gamleste nyhetene! ;)

bare et tips!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Hvis du skal ha musikk så kan du kanskje heller bruke P.I.M.P - Henry eller noe lignende, noe med mer trøkk i eller noe sånt! :angry:

Men den som er nå er heller ikke helt fæl da!

 

Et tips er kanskje å skrive dato på de nyhete som du skriver, og da kan du lage en "mappe" som kanskje kan legge nyhetene i, og da slipper do også å slette de gamleste nyhetene! ;)

bare et tips!

20162[/snapback]

skriver dato, helt nederst ; )

Link to comment
Share on other sites

Slik som siden din er nå, er den ubrukelig. Du har ingenting som er unikt, og siden er overflødig. Det er jo likevel en start, og du kommer til å lære et og annet i tiden som kommer. Kanskje kommer det en brukbar side om noen måneder?

 

Drop den "visiters" greia di helt nederst, og lykke til.

 

ps. her er en liten oversikt over de vanlighst feilene:

 

link

Link to comment
Share on other sites

Jeg anbefaler å legge absolutt ALT av bilder som du har av Arsenal inn på "Bilder/Photos" mappen. For jeg ser jo at du har veldig mange bilder når jeg ser på nyhete og sånn. Bare legg ut det du har av bilder. :angry:

 

Stå på! ;)

 

Edit: Når jeg skrev dette så hadde jeg ikke sjekka hvordan siden var... Og det var veldig bra oppdateringer og sånn! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Ny add-on på siden: L2A Bloggen.

Må informere om at du bare kan ha en egen profil med egen avatar inkludert ved å være freewebs registrert. Det er gratis, og kan gjøres her: www.freewebs.comEllers kan du like fullt skrive dine poster her med eget navn, likevel uten profil og avatar

 

PS: ikke til intensjon å konkurrere med Gunners.no forum, det skal mye til i så fall.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...