Jump to content

MGP


Guest tretten06

Recommended Posts

Guest tretten06

Morten Gamst Pedersen blir tippet å bli en storspiller. Etter å ha sett spillet og målene hans mot Fulham og Slovenia er jeg ikke tvil om at det er tilfellet.

Det jeg lurer på er; Er han god nok til å kunne spille for "de tre store" en dag? (United,Che£$ea eller Gunners) ;)

For hvis han fortsetter den utviklingen er i hvertfall ikke jeg i tvil om at han en dag vil bli en premierprofil, og kan lett se ham for meg på Emirates...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke at det hadde vært så dumt nei!

Han spiller iallefall bra i Blackburn og han kjenner jo den Engelske spillestilen, så ja...Arsenal kunne ha hentet ham! :)

Men jeg tror ikke at han blir aktuell for Wenger...men JEG synes at det hadde vært gøy!

Link to comment
Share on other sites

Ja han kunne godt kommet til klubben i vårt hjerte for min del, Men så er det jo et faktum at Wenger ALDRE har hentet en norsk spiller til the gunners, Så jeg tviler på at han kommer.

19792[/snapback]

 

Nå vet jeg ikke halt sikkert hvor lenge Gamst'n har vært i Blackburn, men det er iallefall en stund...så han har på en måte litt Engelsk i blodet...og uansett så er han bedre enn en gjennomsnittlig nordmann! :)

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg ikke halt sikkert hvor lenge Gamst'n har vært i Blackburn, men det er iallefall en stund...så han har på en måte litt Engelsk i blodet...og uansett så er han bedre enn en gjennomsnittlig nordmann! :P

19796[/snapback]

 

Han har ikke lange fartstiden bak seg i Engelsk fotball, han kom til Blackburn i August 2004. Men uten tvil et positivt innslag i Premier League blandt de norske spillerene. Men at han skulle være aktuell for Arsenal er heller tvilsomt, vi har mer enn godt nok med dekning i hans posisjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
gamsten er etter det jeg mener en av de beste spillerne i pl

 

var det ikke wenger som hentet Lydersen til arsenal? ;)

20928[/snapback]

 

George Graham hentet han ved hjelp av en ukjent norsk kar fra Bryne ved

navn Hauge. B)

 

Syns ikke heller Gamsten ennå er god nok for de 3 store.

Ennå for ujevn i prestasjonene.

Link to comment
Share on other sites

Gamsten blir nok aldri noen gooner... Han er ikke god nok, og i tillegg holder han med ManU (idioten...) Hans beste egenskaper som fotballspiller er at han springer mye, nesten hele kampen igjennom, han kaster langt og en gang innmellom har han et bra frispark og en ok corner. Tror ikke det holder for de beste klubbene, men kanskje han vil utvikle seg (Hvis ikke Suness henter han til Newcastle ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Gamsten kan få en skikkelig fin fotballkarriere i England, men neppe for et lag som har spillere som Pires, Reyes, Hleb og Quinzy som alternativ på venstre flanke.

 

Dersom han skulle fortsette utviklingen ser jeg ikke bort fra at han kan havne i Spudz, Man Utd, Liverpool eller Newcastle.

 

Nå kan det være at jeg blir oppfattet litt kjepphøy, når jeg påstår at han ikke bør være aktuell for Arsenal, men muligens etterhvert kan bli god nok for bl.a Man Utd og Liverpool.

 

Min begrunnelse går imidlertid mer på Arsenals spillestil og hvilke egenskaper det kreves for å fylle denne rollen i Arsenal kontra Liverpool og United. Begge lagene bruker flankene sine på en helt annen måte enn Arsenal.

 

Jeg har for øvrig en mistanke om at Gamsten ikke har potensiale for å ta særlig mange steg videre fra det nivået han er på i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest kje_sim
Gamsten blir nok aldri noen gooner... Han er ikke god nok, og i tillegg holder han med ManU (idioten...) Hans beste egenskaper som fotballspiller er at han springer mye, nesten hele kampen igjennom, han kaster langt og en gang innmellom har han et bra frispark og en ok corner. Tror ikke det holder for de beste klubbene, men kanskje han vil utvikle seg (Hvis ikke Suness henter han til Newcastle :blink: ).

21013[/snapback]

Cornerene hans er det ikke noe galt med synes nå jeg da, ivertfall ikke innoverskruene(de går jo nesten inn ;) )

 

Men på venstre flanke har vi bedre alternativer :P

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
hadde vært greit med en nordmann i Arsenal.

 

Arsenal ville også fått mer fans i Norge. han har en litt engelsk type spillestil i seg også. fra viking til anglikaner er ikke store forskjellen. kanskje han er den som ville fått Arsenal til å spille bedre i CL.

19820[/snapback]

 

Hvis Arsenal har tenkt å kjøpe en spiller for å få mer fans leter de nok neppe i et land som Norge. Da er heller navn som Inamoto om noen husker han (som jeg tror de kjøpte kun for fansen i Japan).

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
gamsten er etter det jeg mener en av de beste spillerne i pl

 

var det ikke wenger som hentet Lydersen til arsenal? :lol:

20928[/snapback]

 

George Graham hentet han ved hjelp av en ukjent norsk kar fra Bryne ved

navn Hauge. ;)

 

Syns ikke heller Gamsten ennå er god nok for de 3 store.

Ennå for ujevn i prestasjonene.

21011[/snapback]

 

Pga Hauge så har Arsenal også gitt beskjed at de aldri mer kommer til å handle en spiller som har agent Hauge pga Graham/Lydersen saken. Så hvis Gamsten har han så er det iallefall uaktuelt.

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

gamsten er etter det jeg mener en av de beste spillerne i pl

 

var det ikke wenger som hentet Lydersen til arsenal? :)

20928[/snapback]

 

George Graham hentet han ved hjelp av en ukjent norsk kar fra Bryne ved

navn Hauge. ;)

 

Syns ikke heller Gamsten ennå er god nok for de 3 store.

Ennå for ujevn i prestasjonene.

21011[/snapback]

 

Pga Hauge så har Arsenal også gitt beskjed at de aldri mer kommer til å handle en spiller som har agent Hauge pga Graham/Lydersen saken. Så hvis Gamsten har han så er det iallefall uaktuelt.

 

--

Lucky Lars

23004[/snapback]

 

Han har nok det.... Men tror ikke Wenger sutrer for det....

Link to comment
Share on other sites

hadde vært greit med en nordmann i Arsenal.

 

Arsenal ville også fått mer fans i Norge. han har en litt engelsk type spillestil i seg også. fra viking til anglikaner er ikke store forskjellen. kanskje han er den som ville fått Arsenal til å spille bedre i CL.

19820[/snapback]

 

Hvis Arsenal har tenkt å kjøpe en spiller for å få mer fans leter de nok neppe i et land som Norge. Da er heller navn som Inamoto om noen husker han (som jeg tror de kjøpte kun for fansen i Japan).

 

--

Lucky Lars

23003[/snapback]

 

Ikke glem at Inamoto er/var en god spiller også luckylars! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ler av Gamsten

 

Reklameguru Ingebrigt Steen Jensen freser mot norske toppspillere i fotball som forsøker å etterligne superpopulære David Beckham på motefronten.

 

- Det blir bare utrolig patetiske forsøk når Morten Gamst Pedersen og hans likemenn leker David Beckham ved å prøve å se kule ut med klær og vise fram håret. Det er til å le seg i hjel av når de prøver å

være trendikoner og stilløver, sier Ingebrigt Steen Jensen til Dagbladet.

 

- Noen av dem (landslagsgutta) legger listen litt for høyt for seg selv. Da må de levere på banen også. De opplever seg selv som idoler og stjerner. Du bør være god om du skal gå med et halv kilo gull,

kjøre Ferrari eller ha striper i håret. Da ser det bare enda dummere ut om de ikke lykkes på banen, sier Try til avisen.

 

Må si meg spesielt enig ved det siste som blir sagt der, nemlig det at de ser kule ut og kjører Ferrari, men presterer ikke på banen og da kan det virke litt dumt!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

viste dere at han var høyre beint heilt til han var 15 og begynte å trene med venstre fordi han var så dårlig med den. og plutselig var han best med den

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
viste dere at han var høyre beint heilt til han var 15 og begynte å trene med venstre fordi han var så dårlig med den. og plutselig var han best med den

24442[/snapback]

:D Gammalt nytt!

24738[/snapback]

 

hehe. tenkte meg det ja

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...