Jump to content

Fm2005


Larsenal76

Recommended Posts

Så ikke noen andre tråder om dette , så da starter jeg en.

Jeg har store problemer med å få i gang nettverks spil med fm2005. Har åpna porter, gitt fra meg ip adr osv osv. men kompisen min får ike logget seg på hos meg.

har adsl hos telenor.

Er det noen som har erfaring med dette så gjerne del det her.

 

Ellers må dere gjerne komme med forslag til spilere , taktikk, trenings program etc etc.

Link to comment
Share on other sites

kan ikke gi deg noen tips om ionline spill.Men formasjon og mannskap kan du jo få.

 

jeg spiller med Arsenal selfølgelig.

Da er det greit med en offensiv 4-4-2 formasjon son er veldig angrepsvillige.

 

Mitt mannskap(i 2007):

keepere; Franco og Robinson

Venstre back; Cole og Clichy

Høyre back; Glenn Johnsen og Billy Jones

Sentale forsvarere; Cambell,Riggot, Kolo og Terry

Høyre vinger; Ljungberg og Pennant

Venstre kant;Duff og Rickets(eller hva han heter)

Sentarle Mitbaner; Flamini,Fabreces,Viera og Julio Baptista

Spisser; Fredheim Holm, Reyes, Torres og Henry

 

Funker supert!

Link to comment
Share on other sites

Eg klarer det i alle fall.

Måtte ta ned brannmuren første gang, eller gjere et unntak for det programmet. Har du prøvd det?

 

Har du husket å krysse av for "run as server"?

1201[/snapback]

 

 

har husket å huke av run as server, har godkjent trafikk i brannmur. (windows bm er avslått)

har lest meg igjennom det meste av stoff i www.fmnorge.com , men er like klok(dum).

skulle gjerne banket kompiser og vist dem en gang for alle hvem som er best.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller med Norwich (i 2007) 3-2-3-2

Keeper:Libis Andres Arenas

Midtstoppere:D.M.Rozehnal, S.Monsoreau og A.F.Gonzalez

DMS:F.Guarin og A.V.Borre

MS:CHRISTOFFER DAHL

MH:J.Grønkjær

MV:Vaagan Moen

AS:Ewerthon og R.Jarvis...

 

Fikk Ewerthon gratis før 06/07 sesongen.. C.Dahl må dere kjøpe, han ser ikke så bra ut, men han spiller utrolig.. ble årets spiller og spillernes valg som årets spiller første sesongen

Link to comment
Share on other sites

Spiller for øyeblikket med Athletic Biblao. Steinvanskelig, går rimelig dårlig også. I og med at man kun har lov til å signe baskiske spillere er det vanskelig å finne spillere som hever laget. Lagoppstillingen er:

Daniel Arranzubia

Andoni Iraola-Luis Prieto-Aitor Karanka-Asier Del Horno

Pablo Orbaiz

Joseba Etxeberria- Fran Yeste

Julen Guerrero

Gorka Azkorra-Ismael Urzaiz

 

Det har gått utrolig dårlig til nå, og jeg innehar en 16.plass i ligaen, men klarte å avansere fra gruppespillet i UEFA cupen. Urzaiz har så å si vært vaksinert mot å score mål, i tillegg til at Etxeberria går konstant skadet. Underprestering fører såklart til at spillerene blir misfornøyde, og "stjernespillere" som Del Horno og Urzaiz ønsker seg bort.

 

Men, jeg gir naturligvis ikke opp, og satser på at det går seg til etterhvert.

 

Edit: Der kom dråpen som fikk begeret til å renne over, etter å ha scort 2 mål på 1 minutt, så leder jeg 2-0 borte over bunnlaget Numancia. Naturligvis scorer de en gang, en gang til, og så putter de f*** meg ett til på overtid også. Ligger vel på nedrykk nå tenker jeg......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mitt lag er:

 

Casillas

 

Hoyte--sol---Chivu---Cole

 

Freddie---Vieira--Cesc--Clichy

 

Henry-----Robinho

 

Spiller såklart med Arsenal. Har en sterk benk og reservelag. Rett og slett ett brett utvalg av stjerner men satser mye på unge spillere.

 

Har spilt i tre sessonger nå og har vunnet alle ligaer og cuper med detta laget. :(

Link to comment
Share on other sites

Gå på www.fmnorge.com ,der er det eget forum og hjelp til de som har problemer med ette eller annet.

2897[/snapback]

 

 

 

Prøvd det....

4014[/snapback]

 

 

jeg har hört det er lov å skrive her også jeg!eller er det ikke lov lengre?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nå har jeg begynt ny fil med Lyon. De har utrolig mye penger! I starten ligger de 1,1 mill pund UNDER lønnsbudsjettet. 13,75 mill pund å kjøpe for. Det eneste dumme er at det er kun er lov til å ha 4 ikke-EU spillere. Har kjøpt Mascherano (italiensk pass), Derek Riordan, Zander Diamond, Mauro Esposito, Guarin og Christian Pander. Har solgt Nilmar.

 

Coupet

 

Reveillere Cacapa Cris Pander

 

Mascherano

 

Govou Malouda

 

Juninho

 

 

Esposito Wiltord

Link to comment
Share on other sites

Gå på www.fmnorge.com ,der er det eget forum og hjelp til de som har problemer med ette eller annet.

2897[/snapback]

 

 

 

Prøvd det....

4014[/snapback]

 

 

jeg har hört det er lov å skrive her også jeg!eller er det ikke lov lengre?

4028[/snapback]

 

 

det er fult lovlig det da :P men det ser ikke ut som om det er noen som kan hjelpe deg med akkurat det du vil har så jeg tror det var derfor du ble henvist til forumet på fmnorge.no, lykke til med spillinga.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest jorhauge

Bojinov fra Lecce er ganske bra... Men personlig er jeg egentlig ikke så begeistret for FM... Ingenting topper Cm 98..!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dere må ha Pires...

Han spiller som en GUD!

Jeg r bare i 1. sesongen min og det går dårlig i pl. ligger ann til en 4 plass, men i alle andre cuper og turneringer går det helt toppers..

Husker ikke laget mitt men jeg bruker Berkamp veldig mye og Reyes veldig lite...

Link to comment
Share on other sites

Dere må ha Pires...

Han spiller som en GUD!

Jeg r bare i 1. sesongen min og det går dårlig i pl. ligger ann til en 4 plass, men i alle andre cuper og turneringer går det helt toppers..

Husker ikke laget mitt men jeg bruker Berkamp veldig mye og Reyes veldig lite...

10191[/snapback]

 

Bruker du Reyes veldig lite?? På gamen min er han en av spillets absolutt beste spillere, på nivå med Henry!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...