Jump to content

Fm2005


Larsenal76

Recommended Posts

Guest Viggo Viking
Dere må ha Pires...

Han spiller som en GUD!

Jeg r bare i 1. sesongen min og det går dårlig i pl. ligger ann til en 4 plass, men i alle andre cuper og turneringer går det helt toppers..

Husker ikke laget mitt men jeg bruker Berkamp veldig mye og Reyes veldig lite...

10191[/snapback]

 

Bruker du Reyes veldig lite?? På gamen min er han en av spillets absolutt beste spillere, på nivå med Henry!

10194[/snapback]

 

Du har to av spillets beste venstreflanker!!!

 

Reyes er etter et par sesonger den desidert beste venstreflanken i FM på mitt savegame.

 

I den første sesongen var Pires litt bedre ratingmessig enn Reyes, men jeg sørget å veksle på venstreflanken og spille Pires på høyreflanken inn i mellom.

 

Ettersom jeg spiller med en taktikk og treningsopplegg som gjør at spillerne trenger hvile med jevne mellomrom var den største utfordringen å sørge for de ikke trengte hvile samtidig.

 

Lykke til videre med spilingen!

 

Hilsen "addicted"!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Dere må kjøpe Sanchez Fernandez! På perugia tror æ.

7988[/snapback]

 

Dersom du er Arsenal trenger du i prinsippet ikke annet enn en ny klassekeeper og en ny klassespiss for å lykkes.

 

Det kan dog en fordel å få tak i Vanden Borre, Kompany etc før andre plukker dem opp/prisene går i været!

Link to comment
Share on other sites

Dere må ha Pires...

Han spiller som en GUD!

Jeg r bare i 1. sesongen min og det går dårlig i pl. ligger ann til en 4 plass, men i alle andre cuper og turneringer går det helt toppers..

Husker ikke laget mitt men jeg bruker Berkamp veldig mye og Reyes veldig lite...

10191[/snapback]

 

Bruker du Reyes veldig lite?? På gamen min er han en av spillets absolutt beste spillere, på nivå med Henry!

10194[/snapback]

 

Ja men Berkamp og Henry spiller fantastisk sammen

Link to comment
Share on other sites

Vant "The Treble" med Club Atletico de Madrid (elsker det navnet) første sesongen. 99 poeng i ligaen. Vant UEFA-cupen etter å ha slått Dortmund, Olympiakos, Liverpool og til slutt Rangers i finalen. Cupen vant jeg greit uten å ha møtt et eneste 1.divisjons-lag før i finalen.

 

Leo Franco

 

L.A.Perea T.Dellas N.de Jong Sergi

 

G.Colsa

 

Tiago

 

A.Novo Grønkjær

 

Zurawski El Nino

 

Måtte selge Grønkjær til Depo pga en klausul på 22,5 mill pund. Fikk Luque i retur. Bra

handel!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har akkurat startet en save med Brasil.. Kvalifisert til vm med gruppeseier og greier..

Min første kamp med Brasil vant jeg 11-0 mot et lite veeeldig dårlig lag..

Arsenè Wenger har fått sparken av Peter Hill Wood, rart ikke sant? Arsenal vant jo 04/05 sesongen og kom på andreplass 05/06, veldig rart at Wenger får sparken... (han ville ikke ha jobb som ass. manager på brasil heller) Jeg skal prøve å hente Bergkamp som ass. manager når han legger opp som proff fotballspiller 13.07.06

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...