Jump to content

Introduser deg selv


Jesper

Recommended Posts

Nå som ASCN og dets webasnvarlige har gjort en bra jobb med å få opp disse sidene for oss, og ikke minst forumet som vi håper blir bra, så tenkte jeg vi kunne gi forumet en god start med en introduksjonstråd, hvor alle skriver litt om seg selv, hvor lenge de har holdt med Arsenal og andre ting dere måtte ha på hjertet.

Da blir jeg førstemann:

 

Navn: Jesper J.L. Hagen

Alder: 17, blir 18 ca ved ligastart.

Driver: Går allmenn, andre klasse ved Nesodden Videregående Skole

Bor: Nesodden :(

Litt Arsenal relaterte fakta: Gooner siden en gang midt på 90tallet, da jeg fikk en fotballfilm av Oldemor, med masse herlige Charlie George-mål. Jeg har sett Arsenal live 2 ganger, Stamford Bridge 02/03 (1-1) og Rbk kampen på Lerkendal tidligere denne sesongen. Jeg prøver å få med meg de fleste kampene på Bohemen, og der blir jeg å finne i fremtiden også ettersom jeg skal studere i Oslo om et par års tid.

Så, hva med dere?

Link to comment
Share on other sites

Guest CyberAage

Hei

 

Navn: Åge Harila

Sted:Vadsø

Født: 1983

 

Eneste Arsenalfan blant 4 brødre. resten holder med scum.

Har holdt med Arsenal siden starten av 90-tallet.

Er lidenskapelig opptatt av fotball og idrett generelt, spiller aktivt for IL Norild i 3. Divisjon.

 

Var aldri aktiv på gamle gunners.no men skal prøve å være litt flinkere å skrive og ikke bare lese her :(

Link to comment
Share on other sites

Hei hei.

Mitt navn er Kjetil. Var veldig aktiv på det gamle forumet. Hadde vell over 2500 innlegg.

Har fulgt med arsenal siden 94.

Alder: 20

Driver med: Er utdannet og jobber som kokk.

Favorittspiller: Dennis Bergkamp

 

Har bare vært på Highbury en gang. Det var i fjor mot Leeds da vi knuste dem 5-0. :D

Link to comment
Share on other sites

Hei sveis!

 

Navn: Stian Aleksander Bogstrand

Alder: 20

Sted: Narvik

Nåværende klubb: SPK Hardhaus (toppen av 4. divisjon)

Posisjon: Defender/Midfielder RC

Landskamper: 0

Sivil status: Singel

 

Mitt navn er Stian :D og har fulgt Arsenal siden jeg var 6-7 år gammel. Har sett Arsenal live 2 ganger, og flere blir det! Var registrert som 'Buddy' på det gamle forumet men var ikke så veldig aktiv, ble mest lesing. Skal hive meg mer med i diskusjonene her inne.

Jeg har ikke Viasar sport, så når Arsenal kamper går der er jeg ikke i spesielt godt humør. Misliker STERKT å gå glipp av kamper :D

Så da var gleden stor når det ble klart at TV3 viser Bayern-Arsenal LIVE :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Navn: Ola

Alder: 17

Sted: Trondheim

 

Har vært Arsenal-fan så lenge jeg kan huske, i og med at hele familien er gooners. Har sett Arsenal live 3 ganger. 2 ganger på Highbury og en gang på Lerkendal. Jeg var også aktiv på det forrige forumet.

 

Jeg pleier å se Arsenal på KC av og til, da vi har canal + hjemme og stemningen ikke er den aller beste på KC. Et supportertreff her hadde vært glimrende.

Link to comment
Share on other sites

Hola!

 

Mitt navn er Jan og jeg er bosatt i Sandnes.

Alderen er 22år.

Jobber i forsvaret. (og fraskriver seg alt ansvar ang milliardsprekken;)

 

 

Jeg har vært Gooner siden NRK viste tippekamper på slutten av 80tallet.

De rød og hvitkledde som spilte på verdens mest intime bane, med tidenes spiss (Les: Ian Wright) ga meg noe helt spesielt som fortsatt lever ved!

 

Once a Goonah, always a GOONAH!

Link to comment
Share on other sites

TGL, kjent som TG fra det forrige forumet.

 

Hadde vel over 1000 poster der, tror jeg. Var ikke så veldig mot slutten på det forrige forumet, og kommer sannsynligvis ikke til å være det her heller. Kommer til å bruke siden mest som info-kanal, da jeg er 19, snart russ, og har andre ting i livet å ta meg til enn bare Arsenal for tiden. Interessen er fortsatt der, men tiden strekker rett og slett ikke til.

 

For de som ikke kjenner meg fra det forrige forumet er jeg en håpløs diplomat og altfor pessimistisk og altfor konservativ. Er også veldig glad i at andre prøver å definere meg som supporter-type basert på alder og andre useriøse antakelser.

Link to comment
Share on other sites

Navn: Rune Hestnes

Bor: Spydeberg

Alder: 16

 

Generelt

Favorittmat: Lasagne

Favorittdrikke: Powerade Lemon Ice

Hobby: Fotball, Snowboard, Webutvikling

 

Musikk

Favorittgenre: Rock og 80/90-talls pop.

Favorittband: Rammstein, Aerosmith og Liquidou

Favorittlåt: Liquidou - Narcotic

 

Litt om meg;

Ble Arsenal-fan da jeg var 5 år, altså har jeg vært fan i 11 år nå. Grunnen til at jeg begynte å heie på Arsenal, var at min nabo likte dem. Arsenal var ikke i nærheten av det de er idag, men det var fortsatt morsomt å følge med, selvom det ikke ble så altfor mange titler. Min favoritt er, har vært, og kommer alltid til å være Dennis "Bergie" Bergkamp.

 

Har 7 Arsenal-drakter, og har et eget rom med Arsenal-effekter i kjelleren (der jeg ser på kampene). Har vært medlem i Arsenal Supporter Club Norway (ASCN) i ca 1 år. Huff, vet det er for dårlig, men har ikke lagt merke til den før! Men nå er det altså gjort, og bedre sent enn aldri.

 

Driver forøvrig også en Arsenalside sammed med bl.a Jeser, bergkampje og Aleksander S fra dette forumet :blink: Den finner dere her!

Link to comment
Share on other sites

Hei jeg Heter Emil og kommer fra Asker.

 

Jeg er fotballdommer, men dømmer ikke noe særlig nå lengre.

Liker å trene, venner, kjærste, musikk, sjakk og reise.

Link to comment
Share on other sites

Navn: Magnus Johansen

alder: 18 år, fyller 19 i juli

bosted Løten ( nær hamar)

Ble arsenalsupporter: Tror det var i 1994/95 sesongen en gang etter å ha sett dem i

tippekamp. Følelsene steg forøvrig da jeg fikk en ManU caps til jul av noen slektninger, det føltes fryktelig ille og den ble straks solgt. Da skjønte jeg at jeg hadde utviklet følelser for Gunners!

Favorittspiller: Dennis Bergkamp. Han kommer nok alltid til å være min favorittspiller, han var min første ordentlige favorittspiller og samtlige av mine drakter bærer hans navn!

 

Er godt å ha forumet tilbake. Jeg gikk under samme nick også under det forrige forumet og nærmet meg 300 innlegg før det ble stopp, det antallet er til for å slås! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Navn Harald Riisnæs.

Bosted Horten

37 år.

Jobber i barnevernet i Horten.

Sportslig leder i Ørn Horten.

 

Fikk Arsenal drakt til jul i 73, og har vært frelst siden.

Var i perioder aktiv på gamle forumet, men kan ikke beskyldes for å ha vært spammer. Setter pris på en god saklig diskusjon med litt trøkk i. Liker å provosere litt, men tåler selv en støyt.

Link to comment
Share on other sites

Navn: Daniel Pettersen

Alder: 15 (Orker ikke oppdatere senere på året.. :))

Driver: På fritida? Diverse nettsider, fotball, skole, litt cs (...)

Bor: Levanger, Nord-Trøndelag

 

Arsenalrelatert info:

 

ASCN medlem nr 8899 (Snyggt tall), medlem siden fjorårs-sesongens oppstart, var aktivt medlem av de forrige Gunners.no-forumet som "Piresersen"...

Har aldri vært i London, men blir tur i starten av neste sesong!

Drømmer om å komme i TGP... hehehe

Junior Gunners eller hva det heter

Link to comment
Share on other sites

Namn: Stian Andal.

Alder: 17år. [blir 18år 21.03.87]

Bygd: Naustdal.

 

Fakta: Begynnte å heie på Arsenal i 3.klasse & har vert gjennom so mangt med dem.

E den einaste i familien med Arsenal interesse, ein bror & ein far med Man Utd på hjernen.

Spiller sjølv på Tambarskjelvar IL som startar Seniorlag no.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hei!

Mitt navn er Jonatan. Bor i Moss. Jeg er 15 år og har fulgt med arsenal hele livet. På fritiden spiller jeg en del sjakk og fotball, men bruker også en del tid foran canal +. Har vært på highbury 1 gang (da vi slo Norwich 4-1 i fjor) + en gang da jeg bare var på omvisning der.

Link to comment
Share on other sites

Heihei!

Jeg heter Martin Helmikstøl.

Jeg er 13 år, og jeg bor på en liten plass som heter Heiå.. den nærmesten byen herfra heter Jørpeland, ellers ligger Stavanger i nærheten.

Det jeg gjør på fritiden er vel å spille fotball, stå på snowboard.. selv om det sjelden er snø her "nede", og så sitter jeg med PC'n. Jeg spiller mye fotball inne i stua, siden det er vanvittig dårlig i disse trakter.. så det blir en del teknikktrening med en Arsenal-innefotball...har lært mye av det!

 

Jeg har holdt med Arsenal hele livet, og jeg har vært på Highbury en gang. Det var i fjor, da vi spilte 2-2 mot Bolton. Stor opplevelse selv om det var litt surt med uavgjort. Men vi fikk oppleve trøkk både fra med- og motsupportere 2 ganger hver.. en svært spesiell opplevelse!

Link to comment
Share on other sites

Guest Henry

heisann

 

Navn:jan-birger hansen

Alder:14 blir 15 i desember

Bosted: neverdal (norland)

Favorittmat: taco/pizza

Favorittdrikke:Powerade mountain blast

Favorittspiller:Henry

 

har vært medlem i arsenal klubben sia 2000 tror e

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hei, jeg heter Mads.

Bor i nærheten av Bergen, sånn ca. en halvtimes kjøring.

Har aldri vært og sett Arsenal live men det blir nok snart en gang.

Har vært Arsenal-fan siden 2002 tror jeg, i starten var jeg ikke særlig ihugga men nå ofrer jeg alt.

Mye enklere å være woMan United supperter i klassen min siden nesten alle er det og det bare er tre Arsenal-fans i klassen men når alle talentene slår til og Arsenal ruler i PL og CL kommer alle medgangsuportere sånn omtrent alle jentene(6 stykker) og noen gutter tror jeg til å trygle og be om å bli Arsenal-fan(Håper jeg).

På fritiden spiller jeg Fotball og Piano.

Link to comment
Share on other sites

Navn : Andre' Bjørklund

Født : 14.03.83

Bor : Posgrunn- oppvokst på Hurum/Tofte

Arsenal-fan siden : Det har hvert helt siden jeg klarte å ha egne meninger!

Favoritt spiller : Ian Wright

Favoritt mat : TACO , Tunfisk , Spaghetti Bolognese

Drikke : Vann og farris og selvfølgelig ØL,Øl og mere øl :)

Musikk : The Hives , Ramones, deftones. osv

Link to comment
Share on other sites

Hallo!!!

 

Jeg heter Joakim Fiskå, er 12 1/2år, fyller i Januar,

Jeg bor på en liten plass som heter Tau, en 30 minutters ferje-kjøring fra Stavanger og nærmeste "liksom by" er Jørpeland ;)

 

Jeg ble Arsenal-fan i begynnelsen av 04/05 sessongen, jeg sa at jeg holdt med Arsenal, før det og, men har aldri brydd skikkelig meg før 04/05.

 

Jeg har vært på Highbury to ganger, første gangen var mot Sheffield United i Fa-cupen men det ble 1-1, det var nedtur :) , men mot Portsmouth da leda Arsenal 4-0 til pause, det ble slutt resultatet òg!

Håper nå å snart komme til Emirates ;)

 

I fritida spiller jeg fotball, se på Arsenal på Canal+ og er her på pc'n! ;)

 

Besøk hjemmesida mi: jjjoooiii.piczo.com

 

PROUD TO BE A GOONER ;)

Link to comment
Share on other sites

Heisann

 

Mitt navn er Andrè Finsådal, født 2 november 1982. Bor i Kristiansand,

 

Ble Arsenal fan 26 mai 1989, det er det første jeg husker me Arsenal i hvertfall, men det begynte vel egentlig for alvor da min bror ga meg et skjerf han hadde i 1990, før det hadde jeg litt sansen for Everton, pga samme broren var Everton fan, Tony Cottee , Grahame Sharp og disse, men da var jeg såpass ung at jeg egentlig ikke visste noe. Men er veldig glad for at det gikk som det gikk og at det var ett gunners skjerf jeg fikk.

 

Driver med fotball sjøl også, men mer på litt useriøst nivå da,

Favorittmusikk: Metal, Maiden, Priest, Manowar, Wasp og hele den pakka der.

Ting jeg driver med på firtiden er: fotball, skole, jobb, litt nostalgi med en gammel Amiga 500 , pesielt spill som Senseble soccer, north and south, kick off osv.

Også blitt ganske hekta på stiga ishockey det siste året...er på jakt etter Stiga Fotball også, men det er vanskelig å oppdrive.

 

Vært medlem av Arsenal Norway siden 1993\ 94 sesongen, da min bror gav meg medlemskap i bursdagsgave, sett Arsenal live 3 ganger, hjemm mot L`pool i 97, borte mot Rosenborg for ett par år siden

og 25 års jubileumsturen til supporterklubben mot Aston Villa, vår 49 kamp undefeated!! møte med Perry Groves og alt det der, utrolig bra tur, med en fin kveld ned på puben sammen med pokalene:)

 

 

Det var litt om meg....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hei! Navnet mitt er Birger Gilje, jeg kommer fra ein "stor" byggd som heter Gilje. Jeg går på Dirdal skule, i 8 klasse. Jeg liker og spille fotball og sitte her på PCen. Mine interesser er: Arsenal, Fotball, Slalom, data, PS2 og mange sporter.

Mine favoritt lag: Så klart ARSENAL, Viking, Barcelona og Juventus. Men Arsenal er yndilings laget og det jeg følger mest med på. Jeg har vert på ein Arsenal kamp: Det var Liverpool-Arsenal på Anfield, da Liverpool vant 2-1 B) Veldig "typisk" akkorat når jeg var der! :blink:

Min yndlings spiller på det nåværened Arsenal er: Henry og Fabregas, på det gammle var det: Mr Bergkamp og Viera. Den mest hata fotball spilleren er: Ashley Cole! :P

 

 

Litt om meg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...