Jump to content

2005.17.08 norge - sveits


Wenger

Recommended Posts

Dårlig av Norge på begge måla.

MEN SENDEROS VAR IKKE GOD NOK I DAG NEI!!

Carew skulle hatt frispark da Senderos dytta ham på 16-meter streken. Jeg synes egentlig at Norge var best alt i alt, eller egentlig så skulle det blitt 2-2 eller noe sånt, det hadde vært rettferdig for begge lag!

Tricky det innlegget fra Riise i første omgang, der han tok et hallveis hælspark. Dårlig innlegg ble det faktisk heller ikke...

 

Au, det så vondt ut da Årst fikk den støvelen rett i panna!

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke Senderos holdt vanlig klasse idag nei. Jeg syns Norge hadde tendenser før pause, men det forsvant etter pausen. Blir liksom ikke noen helhet når det blir så mange bytter på en gang. Jeg tviler på om vi kommer til VM. Hleb senker oss i Minsk...

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke Senderos holdt vanlig klasse idag nei. Jeg syns Norge hadde tendenser før pause, men det forsvant etter pausen. Blir liksom ikke noen helhet når det blir så mange bytter på en gang. Jeg tviler på om vi kommer til VM. Hleb senker oss i Minsk...

18046[/snapback]

 

Ja, det blir digg når vi skal møte Hleb! :)

Håper han viser supertakter! ;) (......noe som han også må gjøre for AFC denne sesongen! ;) )

Link to comment
Share on other sites

Senderos imponerte ikke nei. En middelmådig kamp av han.

Det som trekker mest ned er jeg syns han begynner virkelig å slite

med farten.

Bedrer han plasseringsevnen sin litt så er han tilbake der han skal være.

Link to comment
Share on other sites

SYnes Senderos gjorde det greit jeg. Han er ikke den raskeste spilleren i verden, men si meg en forsvarspiller i verden under 25 som er bedre enn han på hodet... Gi han tid. Dessuten slår han mange fine pasninger. Toure er også i orden, selv om han mangler rutine. CYgan bør kanskje skiftes ut, men skjønner ikke helt hvorfor alle sier at Toure må på høyreback. Det er ingenting galt med LAuren, og Eboue er i bakhånd. Såg faktisk Frankrike-Elfbkysten på Eurosport i går og Eboue virket frisk i mye av det han gjorde!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Emmanuel Eboue er god offensiv ikke den beste defensiv men synes vi burde kjøpe en stopper.

 

 

Vincent Kompany hadde vært bra.

18099[/snapback]

Han er god både defensivt og offensivt. Defensivt mye bedre enn Lauren.

 

Håper Eboué får sjansen snart.

Link to comment
Share on other sites

Emmanuel Eboue er god offensiv ikke den beste defensiv men synes vi burde kjøpe en stopper.

 

 

Vincent Kompany hadde vært bra.

18099[/snapback]

 

 

 

Synest ikke vi trenger en ny stopper, men det hadde vært lurt å kjøpe Vincent Kompany , STOR mann for fremtiden, signerer vi han ikke nå, kommer han til å forsvinne til en storklubb, og da blir han dyr !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...