Jump to content

Cole til Barca for 220 mill?


Highbury Hero

Recommended Posts

Nye rykter om Ashley Cole, denne gangen er han på vei til Barca for den nette sum av 220 millioner! Tviler på dette, men for 220 mill., og Clichy i bakhånd,  så burde Arsenal ihvertfall vurdere et salg  :P

 

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=74087

978[/snapback]

 

Tviler personlig veldig på om dette er sant. Men hvis det mot formodning er sant og Cole ØNSKER seg bort slik som media skal ha det til, så selg han på flekken! 220 millioner er veldig mye penger for en venstreback.

Clichy har vist tegn til at han har det som skal til for å ta over. Wenger har dessuten råd til å kjøpe alle verdens venstrebacker. Han skal visstok få 500 mill til sommeren ifølge London Evening Star og hvis man legger til 220 mill for Cole har plutselig Wenger 700 mill å kjøpe for!

Jeg håper selvfølgelig dette bare er oppspinn fordi Cole er for øyeblikket verdens beste i sin posisjon!

Link to comment
Share on other sites

Vi har PL's to beste venstrebacker, og ser ingen grunn til å endre på det, i alle fall til den prisen der. Må nok doble summen for at det skal vere litt interessant.

 

Uansett er Cole en gooner.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnerman1111
Nye rykter om Ashley Cole, denne gangen er han på vei til Barca for den nette sum av 220 millioner! Tviler på dette, men for 220 mill., og Clichy i bakhånd, så burde Arsenal ihvertfall vurdere et salg 

 

Har du tatt deg en pille!!?? Vi selger ikke verdens beste venstreback!! Hvordan skal vi da greie å vinne trofeer, viss vi skal selge spillere hele tiden, viss det står endel penger på spill??

Link to comment
Share on other sites

Nye rykter om Ashley Cole, denne gangen er han på vei til Barca for den nette sum av 220 millioner! Tviler på dette, men for 220 mill., og Clichy i bakhånd,  så burde Arsenal ihvertfall vurdere et salg  ;)

Helt enig, bør selge han nå så lenge Arsenal får 220 mill for han!

Arsenal har trosalt Clichy i bakhand og han er ikke så mye dårlige enn A Cole

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Vi har PL's to beste venstrebacker, og ser ingen grunn til å endre på det, i alle fall til den prisen der. Må nok doble summen for at det skal vere litt interessant.

 

Uansett er Cole en gooner.

996[/snapback]

 

Spørmålet er vel heller om forskjellen mellom £ 35.0000 og £ 70.000 per uke føles sterkere eller svakere enn klubbfølelsen for Arsenal.

 

Jeg kan heller ikke fri meg fra angsten om at £ 20.000.000 kan bli litt for fristende for Arsenal-styret når vi har Clichy i stallen, slik at tilbudet til Cole blir lavere enn det ellers ville blitt, og at unnskyldningen for å selge Cole dermed er på plass.

 

Styret kan dermed "vaske sine hender" og si at Cole ikke ville undertegne ny kontrakt og at de dermed var tvunget il å selge!

 

Mulig at jeg i lys av Edu-historien er blitt paranoid og alt for pessemistisk!?

Link to comment
Share on other sites

Personlig ville eg gjort allt for beholde Cole i klubben, 220mill er ikkje godt nok for ein gooner så står so nært hjertet mitt som han.

Og alle dokke som seie at Clichy e nesten like god, ta dokke ein bolle.

Clichy e it stort talent, ingen tvil om det.

Men eg ser ikkje samme drivet i han, den iskalde kontrollen bak og dei flotte løpa framover på vingen. Er ikkje mangen forsvarara som e like gode offansivt som Cole heller, va ein gong spiss veit dokke så han kan sitt:D...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil i utgangspunktet ikke at Cole skal selges, men hvis det stemmer at han var i møte med Chelsea, så har han gått bak ryggen på klubben. Og det er noe jeg ikke klarer å tilgi så lett.

 

Og det vil være bedre å eventuelt selge han til Barcelona enn Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Skal vi selge en venstreback, så skal vi selge en franskmann. Cole er engelsk. Problemet er at franskmannen også er så forbanna god. Ser en ny Silvinho/Cole situasjon seile opp her nå, hvor vi igjen besitter to fantastisk gode venstrebacker. Hvor lenge vil Clichy akseptere forhold som Silvinho ikke aksepterte?

Link to comment
Share on other sites

Skal vi selge en venstreback, så skal vi selge en franskmann. Cole er engelsk. Problemet er at franskmannen også er så forbanna god. Ser en ny Silvinho/Cole situasjon seile opp her nå, hvor vi igjen besitter to fantastisk gode venstrebacker. Hvor lenge vil Clichy akseptere forhold som Silvinho ikke aksepterte?

2471[/snapback]

 

 

Jeg tror nok Clichy kan klare seg lenge i Silvinho rollen fordi han er ung og er ikke vant med å spille fast a-lags fotball men en av dem må ut etterhvert, men ingen behøver å gå før om to år.

Vi får se hvem som er best av dem da for clichy utvikler seg jo bare mer og mer men visst Cole vil gå så får han gå for vi kan ikke ha en spiller som ikke er konsentrert på klubben sin men jeg håper ikke vi kommer opp i en situasjon hvor Cole drar fordi han er en gunner og jeg liker han utrolig godt som spiller.

Link to comment
Share on other sites

Nye rykter om Ashley Cole, denne gangen er han på vei til Barca for den nette sum av 220 millioner! Tviler på dette, men for 220 mill., og Clichy i bakhånd,  så burde Arsenal ihvertfall vurdere et salg  :D

 

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=74087

978[/snapback]

 

 

er'u gæern eller. vi trenger en god venstreback. clichy er god han, men vi trenger cole, han er best

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...