Guest Zimmerboy Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 En trofast Arsenalsupporter, gjennom 18 år lurer. Hvor ble de av, heltene mine? Noen som veit hva disse driver med i dag? Winterburn Dixon Smith Thomas Og Davies Kanskje litt sprøtt å spørre om, men.... Hadde vært artig å vite! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 Har Parlour lagt opp enda, eller spiller han fortsatt i Boro? Kunne vært fint å hente inn han dette året om han ikke har lagt opp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunho Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 En trofast Arsenalsupporter, gjennom 18 år lurer.Hvor ble de av, heltene mine? Noen som veit hva disse driver med i dag? Winterburn Dixon Smith Thomas Og Davies Kanskje litt sprøtt å spørre om, men.... Hadde vært artig å vite! 17866[/snapback] Pratet med Michael Thomas for noe uker siden. Han var i Florø med Liverpool old boys. Var ikke så mye vetig å få ut av han, mest optatt av blondine som svanste rundt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunders1 Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 Har Parlour lagt opp enda, eller spiller han fortsatt i Boro?Kunne vært fint å hente inn han dette året om han ikke har lagt opp! 17893[/snapback] Han spilte mot Liverpool i serieåpningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 Lee Dixon tror jeg driver en litt finere restaurant litt utenfor London. Hadde vært noe å svinge innom en gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Hva med panikkkjøpene Diawara, Helder og Kiwomya? Har de lagt opp alle mann eller hvor befinner de seg i dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 26, 2005 Report Share Posted September 26, 2005 Adams og Dixon er iallefall på fisketur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 26, 2005 Report Share Posted September 26, 2005 Adams og Dixon er iallefall på fisketur! 21656[/snapback] Får faktisk frysninger når jeg igjen opplever Adams og Dixon "Live" igjen. Dette er jo helt sykt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.