Jump to content

Hvem er Tippeliganes beste spiller?


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Young Gun
Ha Ha...

 

Berg? Totalt Oppskrytt!

Ivers, joda var god for 40 år siden, men har faktisk lagt opp, men antakelig bedre enn Frode Johnsen.

Latterlig undervurderte spillere er lettere: Sakariassen som også spiller for Glimt, Olsen I Ham Kam og ikke minst Arild sundgot i LSK! det må jo være tidenes mest undervurderte spiller!! Scorer masse, og har mange assist, og tippeligaens uten tvil beste oppspillpunkt!

 

Men tilbake til spørmålet.

 

Veldig jevnt mellom et par stykker.

Men jeg må gå for Starts Hæstad, på tross av mange kort (Mener å huske vi hadde en spiller som fikk en del kort også, tror han hadde nr 4 på ryggen)

 

Andre som er nærme er: vif's Grindheim, rbk's Ødegaard (som de desverre har ødelagt på samme måte som George), Kvisvik, Andresen, Sæternes, Mifsud, Scharner, Svindal Larsen, Vaagan Moen m.fl... Disse er alle bedre enn R. Berg hvertfall... og grunnen til at Berg ikke er på landslaget: Troppen blir ikke tatt ut etter VG's spillerbørs!!! men etter faktisk prestasjon!!!

 

Heldigvis!

17864[/snapback]

Og Vg's spillerbørs er ikke basert på prestasjoner?? vil gjerne vite hva som da er vitsen med en slik børs..

17929[/snapback]

 

Selvfølgelig er Vg's spillerbørs basert på prestasjon... Så vanskelig er jeg ikke, at jeg ikke forstår det!

det jeg mener, er at jeg stadig blir forundret over hvem som scorer høyt på den børsen!

Virker som om innstilling har mest å si. Spillere som feks. Mifsud i Lsk og ikke minst da Berg har en djevelsk innstilling, og jobber hardt for laget! Virker som om det betaler seg veldig på Vg's børs.

Satt på spissen: en blind mann med trebein ville nok hatt 8 i snitt, hvis han løp og kjempet som en løve! Skjønner? Ikke et vond ord om Berg. men jeg kan ikke si han er så god som børsen tilsier!

men dette er det selvfølgelig totalt umulig å finne ut av! eneste jeg kan si meg enig i, ang. Glimt og Berg... de kampene jeg har sett i år... og ja, jeg har sett de på Aspmyra i år... er at de har spilt bedre enn tabellen tilsier!

B)

17946[/snapback]

Enig i noe av det du sier, og berg har en djevelsk innstilling ja, men så har han jo scoret 6(!) mål som midtbanespiller på et lag som ligger nest sist på tabellen. er ikke helt sikker på hvor mye toppscorern i tippeligaen har puttet sålangt, men tror det er 9 mål? hvis du tar med dette, og legger til at mannen har hatt en god del målgivende i år og også nærmer seg 36 år med stormskritt fatter du kanskje poenget mitt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...