Jump to content

Vincent Kompany i søkelyset ?


Andain

Recommended Posts

Sky Sports melder idag at Arsenal nok engang har rettet blikket mot den Belgiske forsvarsspilleren Vicent Kompany og våre talentspeidere skal se nærmere på han i Anderlecht's kamp mot Slavia Prague idag.

 

Kilde : Vincent has Kompany [sky Sports]

 

Kompany er i flere år vært regnet som et stort forsvarstalent i Europa, og han har tidligere vært linket til både oss og flere andre store klubber. Men dette uten at det har blitt noe av noen overgang tidligere fra Belgisk fotball. En spennende spiller i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pittaln

Vincent Kompany ville sikkert blitt en fin tillvekst i stallen. Spillere som Cygan og Hoyte er ikke gode nok på øverste nivå i mine øyne. Kan hende dere ser noe som jeg ikke ser, men Cygan er ikke god nok for laget, syns jeg. Håper Kompany blir hentet før vinduet stenger. Noen som er enige??

Link to comment
Share on other sites

Det jeg har sett fra Kompany har isåfall ikke avskrekket meg med tanke på å se han i Arsenal drakten. Det eneste jeg finner litt merkelig er at han nettopp har signert ny kontrakt med Anderlecht som løper frem til sommeren 2010. Men det ble den gang nevnt at Anderlecht ønsket å binde han til klubben med tanke på at han ikke skulle forsvinne som bosman spiller.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg har sett fra Kompany har isåfall ikke avskrekket meg med tanke på å se han i Arsenal drakten. Det eneste jeg finner litt merkelig er at han nettopp har signert ny kontrakt med Anderlecht som løper frem til sommeren 2010. Men det ble den gang nevnt at Anderlecht ønsket å binde han til klubben med tanke på at han ikke skulle forsvinne som bosman spiller.

17300[/snapback]

 

 

 

he he-..... Han er stor i fm2005... he he. Hadde vært artig hvis han er like god i virkeligheten, og evnt havner i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Bra at rykte om Kompany kommer opp igjen!

Jeg har nevnt han før på forumet også og tror han har en bra framtid i europeisk fotball.

 

Om derimot Wenger har tenkt å kjøpe noen som helst er vel tvilsomt, men jeg sier "ja, takk" hvis vi henter Kompany :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Kompany har det meste en midtstopper skal ha: Fysisk styrke, hurtighet og plasseringssikker.

 

Helt klart en spennende spiller. Løp og kjøp!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Graeme Souness, Kevin Keegan, Spudz - De løper og kjøper !

 

Wenger tenker - og handler - smart !

 

 

Ingen løping og kjøping takk ! :o

 

Du har nesten rett, spudz springe mykje, men dei nestensignera berre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...