Jump to content

Sammenligning av arsenal.no og gunners.no


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg gir arsenal.no terningkast 1 pga dårlig oppdatering av siden (Dem har enda den Bolton-kampen i FA-cupen på forsiden), et utstrekt bilde av Emirates Stadium som "logo" og man må scrolle metervis nedover i en liten firkant bare for å lese nyhetene!

 

Gunners.no derimot får terningkast 5!

Fin og oversiktlig forside der man slepper å scrolle metervis nedover bare for å lese nyhetene, barsk logo med Thierry Henry (som ikke er strekt utover) og sist men ikke minst: Nyttige lenker, til andre nettsider!

 

Men et lite minus vil jeg gi til gunners.no! Kunne godt oppdatert artiklene litt mer! :blink:

 

Derfor valgte jeg gunners.no framfor arsenal.no! :)

 

Hvilke terningkast vil dere andre gi til gunners.no og arsenal.no?

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

er ikke en gang vits i å sammenligne disse sidene!!

Arsenal.no er så dårlig oppdatert at det er utrolig.

Så få brukere der at forumet blir kjedelig.

 

http://www.arsenal.no = 0,5

-------------------------------------------------------------

gunners.no er ganske bra oppdatert, og en av mine favoritt hobbyer er å skrive i forumet

her.. gunners.no gjør en god jobb med flytting/fjerning av tråder som det fins

alt for mange av, og er bra oversiktlig. av og til litt dårlig oppdatering, men gunners.no er ei kjempe side!!

 

http://www.gunners.no = 5,7 :blink:

-----------------------------------------------------------------------------------

 

men den aller beste siden er http://www.twinz.no !! css side er det

Har eget forum, kan også registrere deg på siden hvis uten å registrere seg i forumet..

 

Nåværende fakta om twinz.no:

Registrerte claner: 67

Registrerte brukere: 906

 

Der er det også en egen liga for de som spiller der..!

De har 7 source servere og en BF2 tror jeg

Anbefaler deg virkelig å besøke den siden!

 

ip'er til servere:

84.234.167.3:27015

84.234.167.3:27016

84.234.167.3:27017

så husker jeg ikke flere..

 

http://www.twinz.no = 5,9

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.no var jo helt tragisk!

(det er til og med link til "everton.no" på den også!!!) :blink:

 

Arsenal.no - hvis jeg i det hele tatt må gi terningkast så er det jo 1!

Gunners.no - bra side dette her, gode linker, blir oppdatert hele tiden +++, terningkast 6!!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Arsenal.no var jo helt tragisk!

(det er til og med link til "everton.no" på den også!!!) :blink:

 

Arsenal.no - hvis jeg i det hele tatt må gi terningkast så er det jo 1!

Gunners.no - bra side dette her, gode linker, blir oppdatert hele tiden +++, terningkast 6!!

17098[/snapback]

 

link til Everton side???? det skal ikke være linker til everton sider på en arsenal side!!

burde vært en regel!

Link to comment
Share on other sites

Har aldri forstått poenget med å lage slike sider som aldri blir oppdatert. En fotballside må oppdateres og holdes aktiv av både webmaster og brukerne. Arsenal.no ble sist oppdatert den 9. mars 2005…

 

Jeg har egentlig aldri helt fått med meg så mye om Arsenal.no. Hvem står bak denne siden, hvordan er forholdet mellom Arsenal.no og Gunners.no? Er det noen som sitter med litt bakgrunnsstoff?

 

Nå har det seg vel slik at vår supportklubb er godkjent aktør av Arsenal Football Club. Da blir det vel litt rart med Arsenal.no når de stiller bak oss. For all del, et mangfold av Arsenal-sider verdsettes av Gooners flest.

Link to comment
Share on other sites

Har aldri forstått poenget med å lage slike sider som aldri blir oppdatert. En fotballside må oppdateres og holdes aktiv av både webmaster og brukerne. Arsenal.no ble sist oppdatert den 9. mars 2005…

 

Jeg har egentlig aldri helt fått med meg så mye om Arsenal.no. Hvem står bak denne siden, hvordan er forholdet mellom Arsenal.no og Gunners.no? Er det noen som sitter med litt bakgrunnsstoff?

 

Nå har det seg vel slik at vår supportklubb er godkjent aktør av Arsenal Football Club. Da blir det vel litt rart med Arsenal.no når de stiller bak oss. For all del, et mangfold av Arsenal-sider verdsettes av Gooners flest.

17134[/snapback]

 

Det er folk i Spydeberg som står bak siden. De skaffet seg domene-navnene arsnal.no, leeds.no og everton.no. Det er KUN et ønske om å tjene noen kjappe kroner på intetanende Goonere at den siden har oppstått. Ingen forhold til Arsenal i det hele tatt. Den bør boikottes 110%. Jeg har, den gang siden dukket opp, pratet med innehaveren. Det var ingen stor opplevelse.

 

Som sagt; boikott siden.

Link to comment
Share on other sites

Det er folk i Spydeberg som står bak siden. De skaffet seg domene-navnene arsnal.no, leeds.no og everton.no. Det er KUN et ønske om å tjene noen kjappe kroner på intetanende Goonere at den siden har oppstått. Ingen forhold til Arsenal i det hele tatt. Den bør boikottes 110%. Jeg har, den gang siden dukket opp, pratet med innehaveren. Det var ingen stor opplevelse.

 

Som sagt; boikott siden.

17136[/snapback]

 

Det er bra du holder både oss og deg selv oppdatert Chaz!!

 

Ufattelig synd at noen ser sin mulighet til å utnytte dette. Håper for all del at folk styrer unna. Ikke nok med at innholdet har gått ut på dato, siden er skikkelig jalla med tanke på layout og grafikk. Videre er et imponerende stort antall lenker ødelagt. De som virker sender deg stort sett til en side som er under utvikling.

 

Uprofesjonelt! :blink:

 

Styr unna innehaveren fra Spydeberg :P

Link to comment
Share on other sites

Halla folk....

 

Jeg brukte vanligvis www.arsenal-mania.com, men det virker som den er nedlagt nå!!! :(

 

Den hadde vanvittig bra oppdatering på nyheter.

 

Er det noen som har prøvd siden www.fotball247.no ? Veldig bra oppdatert side, det de henter nyheter fra nettsteder, aviser osv.

Denne siden er for alle fotball intresserte.

 

www.fotball247.no/th15 er for arsenal, men det tar normalt sett et par timer til arsenal nyhetene legges inn der etter at de har ligget på hovedsiden. SÅ sjekk hovedsiden for arsenal nyheter først.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...