Imerslundinho Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Jeg gir arsenal.no terningkast 1 pga dårlig oppdatering av siden (Dem har enda den Bolton-kampen i FA-cupen på forsiden), et utstrekt bilde av Emirates Stadium som "logo" og man må scrolle metervis nedover i en liten firkant bare for å lese nyhetene! Gunners.no derimot får terningkast 5! Fin og oversiktlig forside der man slepper å scrolle metervis nedover bare for å lese nyhetene, barsk logo med Thierry Henry (som ikke er strekt utover) og sist men ikke minst: Nyttige lenker, til andre nettsider! Men et lite minus vil jeg gi til gunners.no! Kunne godt oppdatert artiklene litt mer! Derfor valgte jeg gunners.no framfor arsenal.no! Hvilke terningkast vil dere andre gi til gunners.no og arsenal.no? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 arsenal.no er en side som er laget KUN av kommersielle interesser. De/den som står bak har INTET forhold til Arsenal. Det er hårreisende å i det hele tatt sammenligne disse to sidene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Arsenal.no var en forferdelig side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Går ikke ann å sammenligne!Gunners.no er jo terningkast 4,mens arsenal.no er 1.Vis det hadde funnets o så hadde det blitt det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 gunners.no: Terningkast 6, for fin og oversiktlig side. arsenal.no: Terningkast 1, veldig kjipt med all den reklamen på høyre side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 er ikke en gang vits i å sammenligne disse sidene!! Arsenal.no er så dårlig oppdatert at det er utrolig. Så få brukere der at forumet blir kjedelig. http://www.arsenal.no = 0,5 ------------------------------------------------------------- gunners.no er ganske bra oppdatert, og en av mine favoritt hobbyer er å skrive i forumet her.. gunners.no gjør en god jobb med flytting/fjerning av tråder som det fins alt for mange av, og er bra oversiktlig. av og til litt dårlig oppdatering, men gunners.no er ei kjempe side!! http://www.gunners.no = 5,7 ----------------------------------------------------------------------------------- men den aller beste siden er http://www.twinz.no !! css side er det Har eget forum, kan også registrere deg på siden hvis uten å registrere seg i forumet.. Nåværende fakta om twinz.no: Registrerte claner: 67 Registrerte brukere: 906 Der er det også en egen liga for de som spiller der..! De har 7 source servere og en BF2 tror jeg Anbefaler deg virkelig å besøke den siden! ip'er til servere: 84.234.167.3:27015 84.234.167.3:27016 84.234.167.3:27017 så husker jeg ikke flere.. http://www.twinz.no = 5,9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Arsenal.no var jo helt tragisk! (det er til og med link til "everton.no" på den også!!!) Arsenal.no - hvis jeg i det hele tatt må gi terningkast så er det jo 1! Gunners.no - bra side dette her, gode linker, blir oppdatert hele tiden +++, terningkast 6!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Hleb Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Arsenal.no var jo helt tragisk!(det er til og med link til "everton.no" på den også!!!) Arsenal.no - hvis jeg i det hele tatt må gi terningkast så er det jo 1! Gunners.no - bra side dette her, gode linker, blir oppdatert hele tiden +++, terningkast 6!! 17098[/snapback] link til Everton side???? det skal ikke være linker til everton sider på en arsenal side!! burde vært en regel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 www.arseblog.com er min side Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Din side, vil det si at det er du som forfatter den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 arsenal.no er den desidert værste fotballsiden jeg har vært borti. ILLE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 En skam at de i det hele tatt kaller det for "arsenal.no" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Har aldri forstått poenget med å lage slike sider som aldri blir oppdatert. En fotballside må oppdateres og holdes aktiv av både webmaster og brukerne. Arsenal.no ble sist oppdatert den 9. mars 2005… Jeg har egentlig aldri helt fått med meg så mye om Arsenal.no. Hvem står bak denne siden, hvordan er forholdet mellom Arsenal.no og Gunners.no? Er det noen som sitter med litt bakgrunnsstoff? Nå har det seg vel slik at vår supportklubb er godkjent aktør av Arsenal Football Club. Da blir det vel litt rart med Arsenal.no når de stiller bak oss. For all del, et mangfold av Arsenal-sider verdsettes av Gooners flest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Har aldri forstått poenget med å lage slike sider som aldri blir oppdatert. En fotballside må oppdateres og holdes aktiv av både webmaster og brukerne. Arsenal.no ble sist oppdatert den 9. mars 2005… Jeg har egentlig aldri helt fått med meg så mye om Arsenal.no. Hvem står bak denne siden, hvordan er forholdet mellom Arsenal.no og Gunners.no? Er det noen som sitter med litt bakgrunnsstoff? Nå har det seg vel slik at vår supportklubb er godkjent aktør av Arsenal Football Club. Da blir det vel litt rart med Arsenal.no når de stiller bak oss. For all del, et mangfold av Arsenal-sider verdsettes av Gooners flest. 17134[/snapback] Det er folk i Spydeberg som står bak siden. De skaffet seg domene-navnene arsnal.no, leeds.no og everton.no. Det er KUN et ønske om å tjene noen kjappe kroner på intetanende Goonere at den siden har oppstått. Ingen forhold til Arsenal i det hele tatt. Den bør boikottes 110%. Jeg har, den gang siden dukket opp, pratet med innehaveren. Det var ingen stor opplevelse. Som sagt; boikott siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Arsenal.no er noe av det mest tragiske jeg noensinne har sett! til og med min side(den er nedlagt nå) var bedre enn den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Den som klager på nivået og sakligheten på dette forumet, bør ta seg en kjapp titt på noen av trådene på arsenal.no! Jeg gremmes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Det er folk i Spydeberg som står bak siden. De skaffet seg domene-navnene arsnal.no, leeds.no og everton.no. Det er KUN et ønske om å tjene noen kjappe kroner på intetanende Goonere at den siden har oppstått. Ingen forhold til Arsenal i det hele tatt. Den bør boikottes 110%. Jeg har, den gang siden dukket opp, pratet med innehaveren. Det var ingen stor opplevelse. Som sagt; boikott siden. 17136[/snapback] Det er bra du holder både oss og deg selv oppdatert Chaz!! Ufattelig synd at noen ser sin mulighet til å utnytte dette. Håper for all del at folk styrer unna. Ikke nok med at innholdet har gått ut på dato, siden er skikkelig jalla med tanke på layout og grafikk. Videre er et imponerende stort antall lenker ødelagt. De som virker sender deg stort sett til en side som er under utvikling. Uprofesjonelt! Styr unna innehaveren fra Spydeberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Dårlig side ass...det er helt tragisk att denna sida represeterer arsenal.... Gunners.no terningskast 6 Arsenal.no jeg brenner opp terningen er det non som har kikka på forumet ellr det er helt elendig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Halla folk.... Jeg brukte vanligvis www.arsenal-mania.com, men det virker som den er nedlagt nå!!! Den hadde vanvittig bra oppdatering på nyheter. Er det noen som har prøvd siden www.fotball247.no ? Veldig bra oppdatert side, det de henter nyheter fra nettsteder, aviser osv. Denne siden er for alle fotball intresserte. www.fotball247.no/th15 er for arsenal, men det tar normalt sett et par timer til arsenal nyhetene legges inn der etter at de har ligget på hovedsiden. SÅ sjekk hovedsiden for arsenal nyheter først. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 www.fotball247.com mener jeg ! sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Arsenal-mania er da ikke nedlagt, jeg besøkte den nå nettopp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.