Jump to content

Chelsea kampen idag


Ulfagrafr

Recommended Posts

Guest Simen-CFC

Det er ingenting jeg hater mer enn at noen fjortisser fra en annen klubb kommer inn på forumet vårt å kaller oss drit og datt. Det finnes ærlig talt ikke noe værre! Makan til å være oppmerksomhetssyk skal det være måtte på, da er det bedre å heller springe naken rundt slottet, for sånt blir jeg forbanna av. Disse supporterne er såklart oftest ManU-fans men det hender også at andre blir sånn.

 

Vell, underskuddet betaler Roman uansett. Og har du en kilde på Chelsea måtte låne penger hos Roman for i det hele tatt få godkjent regnskapet sitt hos en revisor ?

Link to comment
Share on other sites

Vell, når Sovjetunionen gikk i oppløsning (alt var statlig eid) så var det noen smarte menn som var tidlig ute å sikret seg forskjellige saker, og Roman skaffet seg et av de større oljeselskapene.

 

Han har jo vært med på å sparke beina under for sine egne landsmenn. Hva om en slik fyr klarte å skurke til seg oljen ute i nordsjøen? Vi hadde endt opp som Polen! Greit nok det at en riking kan kjøpe opp en fotballklubb, vi er jo tross alt ikke kommunister, men jeg mener at det ikke bør være blodpenger inne i bildet.

Link to comment
Share on other sites

Vell, underskuddet betaler Roman uansett. Og har du en kilde på Chelsea måtte låne penger hos Roman for i det hele tatt få godkjent regnskapet sitt hos en revisor ?

1818[/snapback]

Nå har ikke Roman uendelig mye med penger, så det spørs hvor mange år dere kan fortsette å gå 1 mrd i underskudd.

Link to comment
Share on other sites

Det er uansett ubeskrivelig feigt, umoralsk og en stor skam for fotballen at et lag med skitne penger skal vinne frem i fotballen i dag. Ja, jeg tenker på Chealsea. Et lag totalt ribbet for sjel. Det er så provoserende å se de ture frem med sine mafia penger og tro at de er et godt fotballag... jaja.. trøsten får være at hvis Abramovitsj trekker seg går klubben rett ned i helvete...

 

 

Jeg synes vi alle skal stå opp å være så stolte så stolte over klubben i vårt hjerte. Tenk hva vi har utrettet med de minimale ressursene vi har og har hatt. Vi har utviklet verdenspillere i fleng, og fremtiden ser stjernelys ut. Nå er det bare å kjøre på videre, og ta kamp for kamp, tann for tann hilsen gooner 87

Link to comment
Share on other sites

Guest Simen-CFC

Forskjellige måter til toppen og det vet dere alle!

Kjenner ikke Roman selv, men som du kanskje skjønte har jeg lært litt om han. Finnes en god mengde avisartikler om han også, og da det også er kommet ut en bok om han.

 

Hvordan vet du at det ER mafiapenger da?

Og VI ikke har sjel? Vell, se på dere selv da, dere har hatt et par kamper uten én Engelsk spiller. Kaller du det sjel ? Jeg vet at for noen sesonger siden at vi ofte stilte på kamper uten en engelsk spiller vi også, men som sagt; for noen sesonger siden. Det var da Vialli var manager og var litt for glad i utenlandske spillere. Men nå har vi en av verdens beste trener i en alder av noen og tredve, det syns jeg er spennende. Han har penger til rådighet (selv om Mourinho ikke er så keen på å kjøpe så mange spillere) og han er en type England ikke har sett maken til. Han sover ikke dårlig om nettene selv om Chelsea har hatt/har 7 (!) saker på seg fra enten UEFA eller FA på seg. Vel, syns ikke noe om utviklingen at det blir sånn, men jeg liker bare typen Mourinho mer, mer og mer!

Link to comment
Share on other sites

Forskjellige måter til toppen og det vet dere alle!

Kjenner ikke Roman selv, men som du kanskje skjønte har jeg lært litt om han. Finnes en god mengde avisartikler om han også, og da det også er kommet ut en bok om han.

 

Hvordan vet du at det ER mafiapenger da?

Og VI ikke har sjel? Vell, se på dere selv da, dere har hatt et par kamper uten én Engelsk spiller. Kaller du det sjel ? Jeg vet at for noen sesonger siden at vi ofte stilte på kamper uten en engelsk spiller vi også, men som sagt; for noen sesonger siden. Det var da Vialli var manager og var litt for glad i utenlandske spillere. Men nå har vi en av verdens beste trener i en alder av noen og tredve, det syns jeg er spennende. Han har penger til rådighet (selv om Mourinho ikke er så keen på å kjøpe så mange spillere) og han er en type England ikke har sett maken til. Han sover ikke dårlig om nettene selv om Chelsea har hatt/har 7 (!) saker på seg fra enten UEFA eller FA på seg. Vel, syns ikke noe om utviklingen at det blir sånn, men jeg liker bare typen Mourinho mer, mer og mer!

2050[/snapback]

[/quote

 

Grunnen til at jeg vet det er bare å se på typen. Han ser ut som en søvnig ape. Er umulig at den personen kan være smart. Dessuten, hva har det med at Arsenal bruker mange utenlendinger å gjøre? De har utviklet disse spillerene selv. Tenk på spillere som Vieira. Han kom til Arsenal som vrakgods må jeg si, og i dag blomstrer han som verdens uten tvil beste defensive spiller. Chealsea er et lag som kjøper spillere i hytt og pine. Abramovitsj har jo ingenting med England og Chealsea og gjøre fra før av. De har ikke noen eiere med noen som helst tilknytning til London. Det er en stor skam. Meget stor en. Uansett hva du sier kan du ikke komme fra at Chealsea er og forblir en stor ekkelt skammelig hull i engelsk fotball.;)

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Beklager at jeg pirker, men Mourinho blir 45 i år. Er det frekt å si at man burde vite alderen på treneren sin?

2053[/snapback]

 

Jeg kan i farten ikke huske hvor gammel Arsenè er.

 

Betyr det at jeg er en dårlig supporter? ;)

 

Han sover ikke dårlig om nettene selv om Chelsea har hatt/har 7 (!) saker på seg fra enten UEFA eller FA på seg.

 

Mourinho sover ikke i det hele tatt - har du sett den hårstubben?

Link to comment
Share on other sites

Beklager at jeg pirker, men Mourinho blir 45 i år. Er det frekt å si at man burde vite alderen på treneren sin?

2053[/snapback]

 

Jeg kan i farten ikke huske hvor gammel Arsenè er.

 

Betyr det at jeg er en dårlig supporter? :P

2093[/snapback]

Det har du da motbevist for lenge siden. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes vi alle skal stå opp å være så stolte så stolte over klubben i vårt hjerte. Tenk hva vi har utrettet med de minimale ressursene vi har og har hatt.

 

er en særdeles drøy påstand å mene at arsenal er, og har vært, en fattig klubb da. greit nok at noen PL klubber har mer penger enn oss, men vi har tross alt mer penger enn de fleste.

at ingen kan matche oss på kroner ut og pokaler inn, det er greit. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

må bare svare denne chelsea fyren.

Hvis Wenger hadde hatt en lommebok uten bunn, hadde han ikke trengt å ta hensyn til overprisingen av engelskmenn, og hadde selvfølgelig kastet seg inn i kampen om spillere som Duff, Lampard eller for den saks skyld Ferdinand og Rooney.

 

Jeg synes det er trist at vi ikke spiller med flere engelskmenn, men innser at det er helt nødvendig for at vi skal henge med i toppen, i og med at de vanligvis blir priset høyere enn spillere av samme kvalitet utenlands. Det jeg blir provosert av, er Chelsea og United supportere som sitter på sin høye hest og gir inntrykk av at det aldri vil skje hos de.

At størrelsen på lommeboka til mennene bak klubben skal avgjøre om klubben har sjel eller ikke, er jeg ikke med på.

Link to comment
Share on other sites

Guest Simen-CFC

Vel, fjortissene på Manchester United har aldri ikke møtt motgang. (Fjortissene var født seint på 80-tallet og begynnelsen av 90 og har da aldri møtt ordentlig motgang). Men jeg har møtt motgang, jeg er en EKTE supporter tvers igjennom. Jeg er 15 år, men er en ekte supporter og det står jeg for.

 

Men må man se på hvordan han ser ut for å bedømme han? Ta for eksempel Arjen Robben; han er vel den som minst ser ut som en 20-åring, men det er han - faktisk. Også den engelske keeperen til England (husker ikke navnet i farta) på 70-tallet som hadde en redning som har blitt karakterisert som "tidenes beste redning". Han var den som så minst ut som en fotballspiller, heller en kar som hører hjemme på Plata. Men han var kanskje verdens beste keeper noensinne, men han så ikke slik ut.

 

Slutt med fordommer - Nuff said.

Link to comment
Share on other sites

Vel, fjortissene på Manchester United har aldri ikke møtt motgang. (Fjortissene var født seint på 80-tallet og begynnelsen av 90 og har da aldri møtt ordentlig motgang). Men jeg har møtt motgang, jeg er en EKTE supporter tvers igjennom. Jeg er 15 år, men er en ekte supporter og det står jeg for.

 

Men må man se på hvordan han ser ut for å bedømme han? Ta for eksempel Arjen Robben; han er vel den som minst ser ut som en 20-åring, men det er han - faktisk. Også den engelske keeperen til England (husker ikke navnet i farta) på 70-tallet som hadde en redning som har blitt karakterisert som "tidenes beste redning". Han var den som så minst ut som en fotballspiller, heller en kar som hører hjemme på Plata. Men han var kanskje verdens beste keeper noensinne, men han så ikke slik ut.

 

Slutt med fordommer - Nuff said.

2225[/snapback]

 

Ærlig talt Simen; og dette er ingen kritikk what-so-ever hverken av gutter født i 1989 eller 1990, deg eller Chelsea supportere generelt, men kan du si meg forskjellen på deg og en hvilken som helst United supporter født i 1990? Hva gjør det mulig for deg å påstå at "de" ikke har møtt motgang, og at du HAR gjort det? Som fotballsupporter mener jeg? Hva gjør deg til en "bedre" supporter enn en like gammel virkårlig United supporter? Hvorfor er du en EKTE supporter, i motsetning til disse "fjortissene" som holder med United?

 

Jeg håper du ser hvor selvmotsigende dine utsagn er, og at du kaster aldri så lite stein i glasshus med ditt innlegg. Men for all del; argumenterer du godt nok så skal jeg muligens revurdere min mening.

Link to comment
Share on other sites

Guest FabregasNr.15
Beklager at jeg pirker, men Mourinho blir 45 i år. Er det frekt å si at man burde vite alderen på treneren sin?

2053[/snapback]

Mourinho blir 42 i år.

Men tilbake til saken, jeg hadde tippet(håpet) at Chelsea Hadde kommet til å bli flyttet til 1.divisjon pga. økonomisk rot, for de hadde 1 milliard i gjeld før Mafian(Roman) kom

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Uansett hva Cheatsea-fans mener må de være enige i at mannen ikke er god i hodet.

Hadde Mourinho vært i Arsenal hadde jeg spydd!

Han er så innbilsk og selvsikker og har mer temperament enn Ferguson

Link to comment
Share on other sites

Guest Simen-CFC

Fikk høre om en artig vits:

 

Arsene Wenger, Alex Ferguson og Jose Mourinho blir alle drept i et flykrasj og drar for å møte sin skaper. Gud henvender seg til Wenger og spør "Hva er det viktigste i livet ditt?". Wenger svarer at han mener at jorden er det viktigste av alt og at å bevare jordens økosystem er av grunnleggende betydning. Gud ser på Wenger og sier "Jeg liker måten du tenker på, kom og sitt ved min venstre side". Gud spør så Ferguson hva som er det essensielle for ham. Ferguson svarer at han føler at mennesker og deres personlige valg er det viktigste. Gud svarer "Jeg liker måten du tenker på, kom og sitt ved min høyre side". Gud snur seg så mot Mourinho, som stirrer på ham indignert. Gud spør, "Hva er problemet ditt Mourinho?". Hvorpå Mourinho repliserer "Jeg tror du sitter i min stol!". :)

 

Unnskyld gutter, men jeg elsker den innstillinga. "Jeg er best i verden, ingen kan stoppe meg i å gjøre det jeg har lyst til i verden". Misunner den innstillinga!

Link to comment
Share on other sites

Unnskyld gutter, men jeg elsker den innstillinga. "Jeg er best i verden, ingen kan stoppe meg i å gjøre det jeg har lyst til i verden". Misunner den innstillinga!

2336[/snapback]

 

Men hele greia er jo fake. Det er et image han har tillagt seg. Mannen er ALTFOR intelligent til å være så cocky. Mourinho er nok mye mer nøktern og fornuftig enn det inntrykket han gir til media, som selvfølgelig sluker alt rått. Men slike fargeklatter trenger vi på fotballbanen. Fantstisk type.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.chelseafc.com/article.asp?artic...ts&nav=&sublid=

 

Om noen er interessert i billetter til kampen i kveld, og har et privatfly tilgjengelig (eventuelt får låne Roman sitt) slik at man kan jette til London på tre timer, så er det fremdeles mye ledig - faktisk så mye at man får kjøpt opptil 4 billetter pr person..

 

Interessen for en midtukekamp med laget som er i ferd med å sikre seg sitt første seriemesterskap på femti år er visst ikke så stor..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...