Jump to content

Beste spiss gjennom tidene?


Guest Young Gun

Hvem er vår tids beste spiss?  

27 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Young Gun

Såklart fins det flere spisser fra Arsenal som sikkert fortjener denne tittelen, men mange av dem vet jeg fint lite om! så hvem av disse syns du er best? Den kliniske herr Wright, Magikeren Henry eller kongen selv, Dennis Bergkamp! <_<

Link to comment
Share on other sites

Det er iofs alltid umulig å foreta sånne sammenligninger over tid - spesielt når de ikke har sine peaks samtidig. Vi får allikevel være takknemlige for at alle tre har spilt - og to av dem fremdeles spiller - for Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Didrik. 3 fremragende spillere som alle er så forskjellige i spillestilen at det nesten er umulig.

Vil allikevel hive innpå Arsenals mest undervurderte spiss Alan Smith. HVordan han klarte å få ballen i mål fra alle mulige posisjoner var utrolig.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Didrik. 3 fremragende spillere som alle er så forskjellige i spillestilen at det nesten er umulig.

Vil allikevel hive innpå Arsenals mest undervurderte spiss Alan Smith. HVordan han klarte å få ballen i mål fra alle mulige posisjoner var utrolig.

965[/snapback]

 

 

Jeg er enig i at det er praktisk talt umulig å sammenligne tre spillere med så lik spillestil. Men når det er sagt så vil jeg meddele at min stemme gikk til Dennis!

Jeg mener at han er spilleren som har betydd mest under Wenger og er nøkkelen til dagens spillestil i Arsenal, derfor er han den beste av de tre, foreløpig! :P

Link to comment
Share on other sites

....og vi skal vel heller ikke glemme Drake, Bastin, Radford og Alan Smith.

Stjernespillere spillere alle sammen, selv om de kommer bak den nevte trioen.

984[/snapback]

 

Tror Young gun mente de siste årene, de siste 10-20 årene altså! Var vel det han mente med "vår tids beste spiss". Da går vel Bastin og Drake bort.

Smith kunne forøvrig vært et alternativ! :P

Det var det du mente YOUNG GUN???

Link to comment
Share on other sites

....og vi skal vel heller ikke glemme Drake, Bastin, Radford og Alan Smith.

Stjernespillere spillere alle sammen, selv om de kommer bak den nevte trioen.

984[/snapback]

 

Tror Young gun mente de siste årene, de siste 10-20 årene altså! Var vel det han mente med "vår tids beste spiss". Da går vel Bastin og Drake bort.

Smith kunne forøvrig vært et alternativ! ;)

Det var det du mente YOUNG GUN???

992[/snapback]

Når Topicen er Beste spiss gjennom tidene?, så bør nok radford, Drake og Bastin telles med.

 

Henry er nok den beste spissen og spilleren vi har hatt, mens Dennis har vært den mest innflytelsesrike spilleren for de siste 10 års suksess i Arsenal. Han kom til Arsenal som en meritert stjerne og fikk opp interessen fra yngre lovende spillere ute i Europa til å ønske å spille for oss.

Link to comment
Share on other sites

Alle som kjenner historien vet at Ted Drake var en stor spiller, men hvor mye har dagens supportere sett av han??

Han spilte tross alt fotball for over 70 år siden.

Derfor blir det vanskelig for nåtidens supportere å kåre beste spiss gjennom tidene?..eller..?Men men kun et tankekors....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...