Jump to content

Michael Essien


Jazze

Recommended Posts

Guest ReYeS

Jeg er helt bombesikker på at vi ikkje kommer til å kjøpe Essien for 3o mill pund!!

Wenger er en meget fornuftig mann.........og viss du kjøper Essien for så mye penger...ja då er du ikkje fornuftig!!!!!

(tror nok det er Chelsea som går seirende ut av den kampen der!!)

 

 

Viss jeg skulle hatt noe erstatter for Vieira....så ville e ha hatt Bouba Diop!!

Men der er lite sannsynlig at det også skjer......men men

 

 

Jeg stoler på Wenger.......og regner med at vi VINNER Premier League neste år!!!!!!

 

 

PS. Tror vi kommer til å se mange talenter slå igjennom også dette året!!(meget bra)

Link to comment
Share on other sites

Er også gaske sikker på at vi ikke betaler 30 mil pund for Essien. Men ser det ikke som en umulighet at han likevel havner i Arsenal. Chelsea ha holdt på lenge nå uten å få resultat og Essien har utalt at han er stor beundrer av Wenger. Hvis kommer han tror jeg han kan bli en stor hit, han er veldig god.

Link to comment
Share on other sites

Essien er ikke verdt £30 mill.! Dermed basta!

Lyon vet jo at pengesterke Chelski vil ha han og setter en høy pris på han.

 

Han er sikkert god, men å måtte betale dobbelt så mye som vi solgte Vieira for er jo helt latterlig! Dessuten er Paddy bedre! :P

 

Jeg sier bare: Heller Ballack/Gattuso (fordi vi kunne nesten fått begge to for den prisen) :huh:

Link to comment
Share on other sites

begynner å bli temmelig lei hele essien saken,sånn som det ser ut nå tildags virker det som man skal tjene penger på spiller salg i arsenal, og at det er mindre gnist i å vinner trofeer....ikke tolk meg feil,men er bare lut lei at alle ####### spillere (babtista,robinho,essien-trolig) drar til lag som er villige til å ofre dem mer penger, paddy og edu vekke, hleb inn.....for meg virker det som vi stiller svakere i år enn sist sesong,ikke særlig gledende må jeg desverre si......forventer på langt nær at man skal kjøpe i samme kvalitet og kvantitet som chelski,men i det minste bruke penga som er til rådighet på fornuftige kjøp av spillere som er ferdige med puberteten, en ny spiss har jeg savnet i en årrekke..hvorfor ikke?

Link to comment
Share on other sites

begynner å bli temmelig lei hele essien saken,sånn som det ser ut nå tildags virker det som man skal tjene penger på spiller salg i arsenal, og at det er mindre gnist i å vinner trofeer....ikke tolk meg feil,men er bare lut lei at alle ####### spillere (babtista,robinho,essien-trolig) drar til lag som er villige til å ofre dem mer penger, paddy og edu vekke, hleb inn.....for meg virker det som vi stiller svakere i år enn sist sesong,ikke særlig gledende må jeg desverre si......forventer på langt nær at man skal kjøpe i samme kvalitet og kvantitet som chelski,men i det minste bruke penga som er til rådighet på fornuftige kjøp av spillere som er ferdige med puberteten, en ny spiss har jeg savnet i en årrekke..hvorfor ikke?

16318[/snapback]

 

jo du har et poeng der...

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne at en spiss er det første på listen nå. Det uttaler jo Wenger selv også.

Å kjøpe for å kjøpe er ingen vits, Wenger har generellt vært veldig bra på spillerkjøp. Han bruker god tid på skaffe informasjon om spillerne, ser de mange ganger og forsikrer seg om at de passer inn i systemet.

 

Allikevel mener jeg det har vært noen kjøp som har blitt gjort etter samme filosofien som mange på forumet her ønsker. Kjøp av navn som har blitt hauset opp i media eller "stjernespillere". For Arsenal å kjøpe Essien nå for 30mill£, på bakgrunn av 1 god sesong i Frankrike vil være galskap. Har vi noen som helst garanti for at han vil lykkes? Er han så mye bedre enn kom Gilberto/Flamini/Fabregas/Pires/Hleb?

 

Når Wenger sier han vet hva han driver med så velger ihvertfall jeg å stole på det. Itilegg er det mye morsommere å vinne som underdogs også. Tipper vi kommer til å se ett klassisk Arsenal lag iår, med skikkelig Arsenal Spirit. Årets overraskelse blir Flamini, den nye Parlour. En mann som jobber utrettelig og ikke er redd for å tråkke til skikkelig.

Link to comment
Share on other sites

Guest John Cena

Du har et poeng der,mye morsommere og vinne som underdogs.Det er Chelsea som har presset på seg nå,men det virker dessverre som om de takler det. Vi får se da,når Chelsea møter en smell som vi møtte mot United..DA skal jeg kose meg og se åssen de takler det

Link to comment
Share on other sites

Guest Henrinho
begynner å bli temmelig lei hele essien saken,sånn som det ser ut nå tildags virker det som man skal tjene penger på spiller salg i arsenal, og at det er mindre gnist i å vinner trofeer....ikke tolk meg feil,men er bare lut lei at alle ####### spillere (babtista,robinho,essien-trolig) drar til lag som er villige til å ofre dem mer penger, paddy og edu vekke, hleb inn.....for meg virker det som vi stiller svakere i år enn sist sesong,ikke særlig gledende må jeg desverre si......forventer på langt nær at man skal kjøpe i samme kvalitet og kvantitet som chelski,men i det minste bruke penga som er til rådighet på fornuftige kjøp av spillere som er ferdige med puberteten, en ny spiss har jeg savnet i en årrekke..hvorfor ikke?

16318[/snapback]

 

 

Må si meg enig i dette folkens.... Det settes opp så sinnsyke forventninger til at Arsene skal hente store stjerner for å matche Chelski. Det må vi unngå for vi kan ikke være med i den karusellen der så lenge mafia/olje bossen ruler på Stamford Bridge. Vi hra rett å slett ikke råd. Og da vil jeg heller satse på managerferdighetene til Arsene og hans evne til å utvikle de talentene som vi allerede har. Og når vi da slår de blærete blå så blir det enda deiligere....

 

 

Gunners for Gold 05/06

 

 

Henrinho

Link to comment
Share on other sites

Chelsea tror ikke de kommer til å gå på en smell.. De har ikke smakt på motgang etter at Mora til Inho tok over rattet. Kanskje kan Liverpools lille spiker i CHL-kista ha vært en nedtur, men de bortforklarte det hele med flaks, dommertabber og lignende. I sine egne hoder er Chelsea "ekte mannfolk" som er minst like uslåelige som Arsenal 2003-2004. Alle de andre pikelagene blir ganske enkelt for lette for Abrahams tunge skyts. Det kan ikke bli noe annet enn gull! De neste 5, 10 eller kanskje 20 årene er dømt til å bli Chelsea sine, totalt! Ingen andre har sjans i havet!!! Chelsea har den beste treneren, den beste keeperen, det beste forsvaret, den beste midtbanen, de beste spissene og det beste humøret!!! Det er utopi å tenke at dette laget skal kunne tape noe som helst!!! Dersom så skulle skje vil det være resultat av faktorer Chelsea ikke kan påvirke, som den ustadige flaksen eller dommerne (eller kan man påvirke dommere?)! Allerede er dette laget legender! Aldri før har man sett et slikt lag, med så mange fantastiske personer samlet på ett og samme sted!!! Mourinho har til og med den største tissen i england!!! DET ER BARE Å GI OPP!!! CHELSEA ER VAKSINERT MOT Å TAPE OG VINNER DERMED ALT!!! Og Abramovitshj blir valgt til konge i England...

Link to comment
Share on other sites

Chelsea tror ikke de kommer til å gå på en smell.. De har ikke smakt på motgang etter at Mora til Inho tok over rattet. Kanskje kan Liverpools lille spiker i CHL-kista ha vært en nedtur, men de bortforklarte det hele med flaks, dommertabber og lignende. I sine egne hoder er Chelsea "ekte mannfolk" som er minst like uslåelige som Arsenal 2003-2004. Alle de andre pikelagene blir ganske enkelt for lette for Abrahams tunge skyts. Det kan ikke bli noe annet enn gull! De neste 5, 10 eller kanskje 20 årene er dømt til å bli Chelsea sine, totalt! Ingen andre har sjans i havet!!! Chelsea har den beste treneren, den beste keeperen, det beste forsvaret, den beste midtbanen, de beste spissene og det beste humøret!!! Det er utopi å tenke at dette laget skal kunne tape noe som helst!!! Dersom så skulle skje vil det være resultat av faktorer Chelsea ikke kan påvirke, som den ustadige flaksen eller dommerne (eller kan man påvirke dommere?)! Allerede er dette laget legender! Aldri før har man sett et slikt lag, med så mange fantastiske personer samlet på ett og samme sted!!! Mourinho har til og med den største tissen i england!!! DET ER BARE Å GI OPP!!! CHELSEA ER VAKSINERT MOT Å TAPE OG VINNER DERMED ALT!!! Og Abramovitshj blir valgt til konge i England...

16340[/snapback]

Når fikk Chelsea de beste spissene? Crespo og Drogba (Unnskyld ordbruket) SUGER jo! Og åssen vet du at Mourinho har den største tissen? Har du sett tissen til alle trenerne i England kanskje? Er uenig i alt du sier bortsett fra en ting: At Keeperen dems er best! Der er jeg enig!

Link to comment
Share on other sites

Runcie McAdams

Posted Today, 11:09 AM Chelsea tror ikke de kommer til å gå på en smell.. De har ikke smakt på motgang etter at Mora til Inho tok over rattet. Kanskje kan Liverpools lille spiker i CHL-kista ha vært en nedtur, men de bortforklarte det hele med flaks, dommertabber og lignende. I sine egne hoder er Chelsea "ekte mannfolk" som er minst like uslåelige som Arsenal 2003-2004. Alle de andre pikelagene blir ganske enkelt for lette for Abrahams tunge skyts. Det kan ikke bli noe annet enn gull! De neste 5, 10 eller kanskje 20 årene er dømt til å bli Chelsea sine, totalt! Ingen andre har sjans i havet!!! Chelsea har den beste treneren, den beste keeperen, det beste forsvaret, den beste midtbanen, de beste spissene og det beste humøret!!! Det er utopi å tenke at dette laget skal kunne tape noe som helst!!! Dersom så skulle skje vil det være resultat av faktorer Chelsea ikke kan påvirke, som den ustadige flaksen eller dommerne (eller kan man påvirke dommere?)! Allerede er dette laget legender! Aldri før har man sett et slikt lag, med så mange fantastiske personer samlet på ett og samme sted!!! Mourinho har til og med den største tissen i england!!! DET ER BARE Å GI OPP!!! CHELSEA ER VAKSINERT MOT Å TAPE OG VINNER DERMED ALT!!! Og Abramovitshj blir valgt til konge i England...

 

 

Sarkasme...? :P

Link to comment
Share on other sites

tull og vass å si at arsenal ikke har råd...wenger har selv uttalt at han har midlene han ønsker til å kunne kjøpe "stjernespillere"...med nytt stadium neste år, vill inntektene øke desto mer, så her er det ikke BARE pengene det kommer ann på..

16369[/snapback]

 

 

Sant det! Det kommer også (kanskje helst) ann på viljen.. Tviler på at Wenger ønsker å hente spillere i den prisklassen siden man aldri kan sikre seg mot skader, og kan få minst 2 veldig gode mindre profilerte spillere for samme prisen! Men må si jeg hadde syns det var gøy om vi "viste litt muskler" å henta han... :xxx:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...