Jump to content

2005.07.31 FC Porto N


Andain

Recommended Posts

Guest Viggo Viking
Virker ikke som om det er noen som har sett kampen i dag, her inne...

16159[/snapback]

 

Tja! Lasta ned pplive og fikk etter en del problemer innstallert programmet på engelsk og fant til slutt rett kanal.

 

Jeg fikk med meg de 20 sista minuttene + oppsummeringen med målene til slutt.

 

I de siste 20 minuttene var kampen jevnspilt med muligens et lite overtak for Arsenal. Intet brilliant spill dog. I den perioden jeg så, spilte Eboue - Toure - Cygan og Hoyte (mesteparten av tiden) i forsvarsfireren. Kan ikke akkurat si at den kombinasjonen fungerte optimalt, så Porto hadde flere muligheter til å utlikne på slutten. Lehmann virket for øvrig å fortsette vårsesongens gode trend med være trygg og sikker i målet.

 

Ljungberg avgjorde kampen med to "iskalde" og velplasserte skudd.

Link to comment
Share on other sites

Guest knoed

så hele matchen og du så vel den svakeste arsenal perioden som var siste 20.

 

da var det endel slurv som førte til unødvendig porto initativ.

 

for arsenal var absolutt det beste laget hele kampen sett under et men burde ha scoret et par til i 2 omg.

 

dette var hva vi trengte før charity shield mot chelsea og pl start.

 

hleb er bare helt fantastisk der har vi mye å glede oss til,han er mye sterkere i kroppen enn det han ser ut til også.eminemt teknikk og forståelse for spillet,holder bra på ballen.

 

og ljungberg vår kjære svenske er allerede i toppform!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
I følge kamprapporten så spilte ikke Hoyte...

16167[/snapback]

 

Nå så jeg aldri innbytteren for Cole på nært hold, men i følge teksten på tv-sendinga så var det Hoyte som kom inn.

Link to comment
Share on other sites

I følge kamprapporten så spilte ikke Hoyte...

16167[/snapback]

 

Nå så jeg aldri innbytteren for Cole på nært hold, men i følge teksten på tv-sendinga så var det Hoyte som kom inn.

16171[/snapback]

I følge arsenal.com blei Cole aldri bytta ut. Senderos blei dog bytta ut for Toure.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
I følge kamprapporten så spilte ikke Hoyte...

16167[/snapback]

 

Nå så jeg aldri innbytteren for Cole på nært hold, men i følge teksten på tv-sendinga så var det Hoyte som kom inn.

16171[/snapback]

I følge arsenal.com blei Cole aldri bytta ut. Senderos blei dog bytta ut for Toure.

16175[/snapback]

 

Vel det er ikke bare jeg som mener at Hoyte kom inn for Cole:

 

http://www.soccerpulse.com/forum/index.php...c=50619&st=100#

 

Hoyte kom inn for cole etter 74 minutter! Tror nok www.arsenal.com for en gangs skyld ikke er helt oppdatert.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

6 kamper - 6 seire, mot blant annet topplag i Europa som Ajax og Porto.

Disse resultatene betyr ikke all verden men det er en meget god vane å vinne fotballkamper.

Gir selvtillit og flyt, som er så sinnssykt viktig i denne sporten.

Hva skjer så når Sol, Fabregas og Gilberto kommer tilbake????

Og hvordan ligger det an med det nye stjerneskuddet, Song, kommer han?????

Godt å ha Jensemann tilbake i buret, føler meg så mye tryggere da ;)

Vi er rett og slett i rute.

Bring on the russian bastards.

Link to comment
Share on other sites

Så kampen på Sky, og ja, Hoyte kom inn for Cole.

 

Første halvdel av andre omgang var bra ellers var kampen heller svak fra Arsenal. Det offensive var heller forferdelig i første omgang og på meg så virket det som det var et stort problem at vi hadde for mange spillere som ville holde på ballen istedet for å la den gå (Pires, Hleb, Bentley, Henry, Reyes). Dette forandret seg til andre omgang når Ljungberg og Bergkamp kom inn for Bentley og Reyes.

 

Er forøvrig mest bekymret for midtforsvaret. Senderos virker veldig ukonsentrert for øyeblikket og Cygan er Cygan. Forhåpentligvis skjerper Senderos seg når alvoret starter, og han kjenner ikke mer til den strekken han måtte ut med på fredag.

 

Håper også det ikke er planen å la Pires spille sentralt når alvoret starter. Vår andre sentrale mann trenger ikke å være defensiv, men han må være villig til å kjempe og arbeide, og en mer taklingssky spiller enn Pires skal en jo lete lenge etter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...