Jump to content

2005.07.31 FC Porto N


Andain

Recommended Posts

Vår andre kamp i Nederland blir mot FC Porto, Arsene Wenger har begynt å toppe laget nå i de siste kampene foran sesongstart.

 

Denne kampen går direkte på følgende TV kanaler:

 

SuperSport 3 SA

Sky Turk

SKY Sports 1

Al Jazeera Sport

SBS 6

Sport+

Sky Sport 1 (Italy)

SuperSport 2

Sky Turk

Al Jazeera Sport

RTP 1

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Håper den kampen blir vist på den www.pplive.com greia! Var ganske klart bildet, og gøy å se på(fikk bare med meg de siste 10 min)!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Men kampen tror jeg vi vinner 2 - 1 eller meeer:)

Link to comment
Share on other sites

Håper den kampen blir vist på den www.pplive.com greia! Var ganske klart bildet, og gøy å se på(fikk bare med meg de siste 10 min)!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Men kampen tror jeg vi vinner 2 - 1  eller meeer:)

15960[/snapback]

 

www.pplive.com : lastet ned det programmet, men kom kun opp i japansk (selve menyene på programmet jeg lastet ned). Stemmer det ? (tenker ikke på selve siden, der var det bare å trykke på <english>)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Håper den kampen blir vist på den www.pplive.com greia! Var ganske klart bildet, og gøy å se på(fikk bare med meg de siste 10 min)!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Men kampen tror jeg vi vinner 2 - 1 eller meeer:)

15960[/snapback]

 

www.pplive.com : lastet ned det programmet, men kom kun opp i japansk (selve menyene på programmet jeg lastet ned). Stemmer det ? (tenker ikke på selve siden, der var det bare å trykke på <english>)

15965[/snapback]

 

 

Jeg fikk ikke opp no "meny" etter å ha lasta ned programmet. Jeg valgte engelsk, også valgte jeg kanalen "Football" , og fikk da opp kampen med kinesiske(tror jeg) kommentatorer!!!

 

Vet ikke om jeg klarte å svare på det du lurte på...skjønte ikke heeelt hva du mente ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Noen som vet hva stillinga er, og hvor man kan få i det minste sett oppdateringer???

16006[/snapback]

 

Eh....kampen er ikke idag..elr ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest knoed

er vel 1830 blir spennende match.

 

har en følelse at vi er altfor lette på midtbanen nå men håper jeg tar feil.

 

får testa oss skikkelig nå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
er vel 1830 blir spennende match.

 

har en følelse at vi er altfor lette på midtbanen nå men håper jeg tar feil.

 

får testa oss skikkelig nå.

16121[/snapback]

 

Okai :)

Mm...enig med deg i det med midtbanen, men kan godt hende at jeg tar feil. Får se idag da vel ;) Håper kampen går på pplive.com :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...