Andain Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 Vår andre kamp i Nederland blir mot FC Porto, Arsene Wenger har begynt å toppe laget nå i de siste kampene foran sesongstart. Denne kampen går direkte på følgende TV kanaler: SuperSport 3 SA Sky Turk SKY Sports 1 Al Jazeera Sport SBS 6 Sport+ Sky Sport 1 (Italy) SuperSport 2 Sky Turk Al Jazeera Sport RTP 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the-gunners-fan Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 2-1 t ARSENAL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 flott ,jeg har ingen av de kanalene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 Håper den kampen blir vist på den www.pplive.com greia! Var ganske klart bildet, og gøy å se på(fikk bare med meg de siste 10 min)!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men kampen tror jeg vi vinner 2 - 1 eller meeer:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 30, 2005 Author Report Share Posted July 30, 2005 Håper den kampen blir vist på den www.pplive.com greia! Var ganske klart bildet, og gøy å se på(fikk bare med meg de siste 10 min)!!------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men kampen tror jeg vi vinner 2 - 1 eller meeer:) 15960[/snapback] www.pplive.com : lastet ned det programmet, men kom kun opp i japansk (selve menyene på programmet jeg lastet ned). Stemmer det ? (tenker ikke på selve siden, der var det bare å trykke på <english>) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 man må tydligvis skaffe seg Al-Jazzera de sender jo alt det beste jo. mitt tips: 3-1 til arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 Tipper Arsenal vinner 1-0 igjen, scoring av Henry denne gangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 Håper den kampen blir vist på den www.pplive.com greia! Var ganske klart bildet, og gøy å se på(fikk bare med meg de siste 10 min)!!------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men kampen tror jeg vi vinner 2 - 1 eller meeer:) 15960[/snapback] www.pplive.com : lastet ned det programmet, men kom kun opp i japansk (selve menyene på programmet jeg lastet ned). Stemmer det ? (tenker ikke på selve siden, der var det bare å trykke på <english>) 15965[/snapback] Jeg fikk ikke opp no "meny" etter å ha lasta ned programmet. Jeg valgte engelsk, også valgte jeg kanalen "Football" , og fikk da opp kampen med kinesiske(tror jeg) kommentatorer!!! Vet ikke om jeg klarte å svare på det du lurte på...skjønte ikke heeelt hva du mente Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Livet for Arsenal Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 faen at eg ikke har noen av kanalene! 2-0 til Arsenal. Henry og Pires! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 Sendes kampen på PPLive?? Isåfall når? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 Lasta ned greia fra pplive, men ser ikke ut som de har noen av kanalene der... går det ann å se fra Al Jaazeera på nettet? I såfall, Hvor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 Noen som vet hva stillinga er, og hvor man kan få i det minste sett oppdateringer??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 Noen som vet hva stillinga er, og hvor man kan få i det minste sett oppdateringer??? 16006[/snapback] Eh....kampen er ikke idag..elr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 HAHAHA! Jeg trodde det sto 30 juli Var sikker på at den var i dag! heheehehehe uffamei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Tipper 1-0 eller 2-1 til Arsenal, jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 er kl 17.30 kampen starter?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knoed Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 er vel 1830 blir spennende match. har en følelse at vi er altfor lette på midtbanen nå men håper jeg tar feil. får testa oss skikkelig nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 er vel 1830 blir spennende match. har en følelse at vi er altfor lette på midtbanen nå men håper jeg tar feil. får testa oss skikkelig nå. 16121[/snapback] Okai Mm...enig med deg i det med midtbanen, men kan godt hende at jeg tar feil. Får se idag da vel Håper kampen går på pplive.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knoed Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 noen som kan bekrefte om den går direkte på goggen pub i drammen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Noen som ser kampen med PPLive? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Jepp... Godt forsøk av Hleb nettopp, men heading var litt svak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 O - 1, dårlig forsvarsspill... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Jeg også med bildene på Windows Mediaplayer er fryktelig hakkete. Hva gjør jeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Hmm... var det i starten for meg også, men etterhvert ble det bra. Funker helt strøkent nå. Har du det nyeste, eller prøv real player? Kanskje det funker der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Re9es Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 1-1 Ljungberg. Lopez scoret for Porto! Er det noen her inne som ser kampen??? Hvardan har Henry og Reyes spilt? Senderos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.