Jump to content

2005.07.29 Ajax B


Andain

Recommended Posts

Hvem er best, hvem har overtaket?? :D

 

Og hva var det Flamini gjorde??? ;)

15886[/snapback]

 

Jevnt. Svinger frem og tilbake. Flamini mottok ballen utenfor spissen av 5-meteren, og befinner seg helt uten forsvarsspillere, men har med seg 2 arsenal spillere. I stedet for å skyte på mål, sentrer han ballen til side...bak en av arsenalspillerne.... og som sagt, ingen forsvarsspillere i nærheten... helt utrolig. I utgangspunktet var det en langpasning til flamini som lurte offsidefellen til ajax

15889[/snapback]

 

:angry:

Hadde Han scora hvis ikke han hadde sentra..jeg mener ikke at du vet om keeperen hadde redda eller ikke, men var han alene med keeper, bare til å sette ballen i nettet liksom?? :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply
Hvem er best, hvem har overtaket?? :D

 

Og hva var det Flamini gjorde??? ;)

15886[/snapback]

 

Jevnt. Svinger frem og tilbake. Flamini mottok ballen utenfor spissen av 5-meteren, og befinner seg helt uten forsvarsspillere, men har med seg 2 arsenal spillere. I stedet for å skyte på mål, sentrer han ballen til side...bak en av arsenalspillerne.... og som sagt, ingen forsvarsspillere i nærheten... helt utrolig. I utgangspunktet var det en langpasning til flamini som lurte offsidefellen til ajax

15889[/snapback]

 

:angry:

Hadde Han scora hvis ikke han hadde sentra..jeg mener ikke at du vet om keeperen hadde redda eller ikke, men var han alene med keeper, bare til å sette ballen i nettet liksom?? :(

15893[/snapback]

 

Hvis han hadde skutt, hadde han skåret... eller for å si det slik; hadde vært mye vanskeligere å ikke skåre.

Link to comment
Share on other sites

Yes...ble en "thriller" i slutten der... ;)

Digg at det var Lupoli som scora og spesiellt at det var Hleb som hadde assisten!! :)

 

Er det noen som har klipp eller bilde av målet?? :)

15910[/snapback]

 

Regner med å få målet straks. Legger det ut straks jeg mottar det

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...