Andain Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 Dette blir nok uten tvil vår hardeste kamp sålangt i pre-season kampene våre i år. Dette er nok kampen som vil vise hvor godt igang laget er foran sesongstart. Kampen går direkte på følgende TV kanaler (i tillegg til Arsenal TV Online): SuperSport 3 SA SKY Sports 1 Al Jazeera Sport SBS 6 Sport+ SuperSport 2 RTP 1 Det hender ofte at det streames direkte på internett fra Al Jazeera Sport, dersom det skulle dukke opp kommer jeg til å poste linken i denne tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 Ja, en vanskelig kamp blir dette! men jeg følger ikke med på Ajax lenger, jeg gjorde det før. Har de noen gode/kjente spillere da?? Blir iallefall en litt jevn kamp tipper jeg da! men AFC skal vel klare 3 eller 4-2 Takk for kanal-"oppsummering" Andain! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 2-1 til Gunners tror jeg her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 bra sitat!(if you take away the cash,manchester united and chelsea will fail,not arsenal" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henryistheking Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 Ja, dette blir knall tøft. Dere husker vel champions league kampen mot dem! De var alle mann bak, men har mistet Zlatan, Chivu, Van der Meyde, og Van der vaart er jeg ikke sikker på. Men de har et ekstreme gode unge spillere, sånn som Mitea! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunders1 Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 Det blir nok en tøff kamp. Det er en del splillere som har forlatt Ajax, men de har så bra ungdomsakademi så med en gang det forsvinner en god spiller kommer det en ung en og tar plassen hans. 3-1 til Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 Hmm...blir vel et par hakk tøffere enn de andre Pre-seson kampene hittil! Men, tipper at vi vinner...mm...3-1 eller 4-2 *Gleder meg til SesongStart* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 bra sitat!(if you take away the cash,manchester united and chelsea will fail,not arsenal" 15574[/snapback] Hehe fant den i en eller annen tekst Den er jo riktig da... Men dette hører kanskje ikke inn i denne tråden Heia Arsenal hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunho Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 0-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Dette blir en tøff kamp, men Ajax er ikke så gode nå som de var før. De har solgt en haug av spillere. Imidlertid har nye, unge spillere vokst opp i klubben, og de produserer nye talenter hver sesong. Tipper 4-2 til Arsenal . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 0-0 15675[/snapback] pessimist, trur det blir 4-3 til arsenal. Vi kommer til å eie i første omgang, før vi bynner å prøve ut litt for mye i andre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 I dag vil jeg helst se Hleb sentralt. På tide å sikte seg inn mot en første-11'er nå. Lehmann Lauren-Toure-Senderos-Cole Freddie-Hleb-Flamini-Pires Reyes-Henry Greit hvis Gilberto, Fabregas, Song, Cristanval m.fl. kommer inn utover kampen også. Bergkamp kommer helt sikkert til å få en del spilletid idag siden han er gammel helt i Amsterdam. Forventer en strålende mottagelse av Ajax-fansen..hehe Håper på en sterk seier, men det virker som vi alltid spiller uavgjort mot Ajax så jeg tipper 1-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Er ikke Gilberto skadet nå for tiden? Husker noe om at han var tvilsom til CS, Men uansett enig at man bør få inn en XI nå. Lehmann Lauren-Toure-Senderos-Cole Freddie-Flamini-Hleb-Pires Henry-Reyes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Håper og tror at Song fremdeles er blant oss. Dette betyr i så fall at han spiller sentralt på midtbanen. Dette vil han også sannsynligvis gjøre i charity shield-kampen mot chelsky, og helt til eventuelt Gilberto klarer å frata ham plassen igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Wenger sa Gilberto har kommet senere igang med pre-season pga. Confederation Cup og samme gjelder vel Lehmann. De skal teste om de er på etterskudd fysisk etter ferien, så får vi se når de entrer banen. Er de fit for fight spiller han ganske sikkert mot Chelsea. Fabregas spilte ve U-19-landskamper i sommer og det samme gjelder vel han. Likevel bra å få de i gang på et eller annet vis. Innbyttere i 2.omg. f.eks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Håper og tror at Song fremdeles er blant oss.Dette betyr i så fall at han spiller sentralt på midtbanen. Dette vil han også sannsynligvis gjøre i charity shield-kampen mot chelsky, og helt til eventuelt Gilberto klarer å frata ham plassen igjen. 15794[/snapback] Dette trur eg ikkje. Uansett om Wenger bestemmer seg for å hente Song, så tipper eg 17-åringen blir backup denne sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Er ikke Gilberto skadet nå for tiden? Husker noe om at han var tvilsom til CS, Men uansett enig at man bør få inn en XI nå. 15789[/snapback] Gilberto er ikkje skada, men han har nettopp returnert fra ferie. Så wenger var veldig usikker på korleis formen hans var, han treng vel nokre veker før han er tilbake i toppform. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Dette blir nok uten tvil vår hardeste kamp sålangt i pre-season kampene våre i år. Dette er nok kampen som vil vise hvor godt igang laget er foran sesongstart. Kampen går direkte på følgende TV kanaler (i tillegg til Arsenal TV Online): SuperSport 3 SA SKY Sports 1 Al Jazeera Sport SBS 6 Sport+ SuperSport 2 RTP 1 Det hender ofte at det streames direkte på internett fra Al Jazeera Sport, dersom det skulle dukke opp kommer jeg til å poste linken i denne tråden. 15536[/snapback] Betyr det at man kan høre kampen, eller at man kan se den også`? Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Noen som hører kampen på Arsenal.com? Jeg får ikke noe lyd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Noen som hører kampen på Arsenal.com? Jeg får ikke noe lyd... 15829[/snapback] Når jeg tenker etter, har vell ikke kampen startet enda? =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Betyr det at man kan høre kampen, eller at man kan se den også`? 15825[/snapback] Viss den steames kan du nok sjå den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted July 29, 2005 Author Report Share Posted July 29, 2005 Linker til mulige streams av dagens kamp (for dem av oss uten Arsenal TV Online) mms://212.199.221.153/1041871 mms://213.8.106.59/1041871 mms://213.8.106.61/1041871 mms://212.150.36.34/1041871 Har akkurat sett Porto - Boca Juniors via en av dem, så så med kvaliteten. Er ikke 100 % sikker at Arsenal kampen går vi de linkene også, men verdt et forsøk isåfall. Edit: OBS! Linkene ble litt feil, skal være UTEN http:// foran linkene Men ser ikke ut til at dem fungerer nei... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Skal dere følge streams fra asiatiske kanaler så forsøk å finne en som avspilles i WinAmp. Mye bedre kvalitet, selv om TV er det altså ikke uansett!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Skal dere følge streams fra asiatiske kanaler så forsøk å finne en som avspilles i WinAmp. Mye bedre kvalitet, selv om TV er det altså ikke uansett!! 15836[/snapback] Hvordan skriver man inn adresser i Winamp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal_4ever Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Linker til mulige streams av dagens kamp (for dem av oss uten Arsenal TV Online) mms://212.199.221.153/1041871 mms://213.8.106.59/1041871 mms://213.8.106.61/1041871 mms://212.150.36.34/1041871 Har akkurat sett Porto - Boca Juniors via en av dem, så så med kvaliteten. Er ikke 100 % sikker at Arsenal kampen går vi de linkene også, men verdt et forsøk isåfall. Edit: OBS! Linkene ble litt feil, skal være UTEN http:// foran linkene Men ser ikke ut til at dem fungerer nei... 15833[/snapback] Uff...jeg skjønner ingenting!! Jeg får bare opp at det ikke går ann å åpne!! Blir så irritert Edit: Nåååå skjønte jeg det tenk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.