Jump to content

2005.07.29 Ajax B


Andain

Recommended Posts

Dette blir nok uten tvil vår hardeste kamp sålangt i pre-season kampene våre i år. Dette er nok kampen som vil vise hvor godt igang laget er foran sesongstart.

 

Kampen går direkte på følgende TV kanaler (i tillegg til Arsenal TV Online):

 

SuperSport 3 SA

SKY Sports 1

Al Jazeera Sport

SBS 6

Sport+

SuperSport 2

RTP 1

 

Det hender ofte at det streames direkte på internett fra Al Jazeera Sport, dersom det skulle dukke opp kommer jeg til å poste linken i denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Ja, en vanskelig kamp blir dette!

men jeg følger ikke med på Ajax lenger, jeg gjorde det før.

Har de noen gode/kjente spillere da??

 

Blir iallefall en litt jevn kamp tipper jeg da!

men AFC skal vel klare 3 eller 4-2

 

 

Takk for kanal-"oppsummering" Andain! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest henryistheking

Ja, dette blir knall tøft. Dere husker vel champions league kampen mot dem! De var alle mann bak, men har mistet Zlatan, Chivu, Van der Meyde, og Van der vaart er jeg ikke sikker på. Men de har et ekstreme gode unge spillere, sånn som Mitea!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Hmm...blir vel et par hakk tøffere enn de andre Pre-seson kampene hittil! Men, tipper at vi vinner...mm...3-1 eller 4-2 ;)

 

*Gleder meg til SesongStart* :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Dette blir en tøff kamp, men Ajax er ikke så gode nå som de var før. De har solgt en haug av spillere. Imidlertid har nye, unge spillere vokst opp i klubben, og de produserer nye talenter hver sesong.

Tipper 4-2 til Arsenal :unsure: .

Link to comment
Share on other sites

I dag vil jeg helst se Hleb sentralt.

På tide å sikte seg inn mot en første-11'er nå.

 

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Freddie-Hleb-Flamini-Pires

Reyes-Henry

 

Greit hvis Gilberto, Fabregas, Song, Cristanval m.fl. kommer inn utover kampen også.

 

Bergkamp kommer helt sikkert til å få en del spilletid idag siden han er gammel helt i Amsterdam. Forventer en strålende mottagelse av Ajax-fansen..hehe

 

 

Håper på en sterk seier, men det virker som vi alltid spiller uavgjort mot Ajax så jeg tipper 1-1 :D

Link to comment
Share on other sites

Er ikke Gilberto skadet nå for tiden? Husker noe om at han var tvilsom til CS, Men uansett enig at man bør få inn en XI nå.

 

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Freddie-Flamini-Hleb-Pires

Henry-Reyes

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Håper og tror at Song fremdeles er blant oss.

Dette betyr i så fall at han spiller sentralt på midtbanen.

Dette vil han også sannsynligvis gjøre i charity shield-kampen mot chelsky, og helt til eventuelt Gilberto klarer å frata ham plassen igjen.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sa Gilberto har kommet senere igang med pre-season pga. Confederation Cup og samme gjelder vel Lehmann.

De skal teste om de er på etterskudd fysisk etter ferien, så får vi se når de entrer banen.

Er de fit for fight spiller han ganske sikkert mot Chelsea.

Fabregas spilte ve U-19-landskamper i sommer og det samme gjelder vel han.

 

Likevel bra å få de i gang på et eller annet vis. Innbyttere i 2.omg. f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror at Song fremdeles er blant oss.

Dette betyr i så fall at han spiller sentralt på midtbanen.

Dette vil han også sannsynligvis gjøre i charity shield-kampen mot chelsky, og helt til eventuelt Gilberto klarer å frata ham plassen igjen.

15794[/snapback]

Dette trur eg ikkje. Uansett om Wenger bestemmer seg for å hente Song, så tipper eg 17-åringen blir backup denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke Gilberto skadet nå for tiden? Husker noe om at han var tvilsom til CS, Men uansett enig at man bør få inn en XI nå.

15789[/snapback]

 

Gilberto er ikkje skada, men han har nettopp returnert fra ferie. Så wenger var veldig usikker på korleis formen hans var, han treng vel nokre veker før han er tilbake i toppform.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Dette blir nok uten tvil vår hardeste kamp sålangt i pre-season kampene våre i år. Dette er nok kampen som vil vise hvor godt igang laget er foran sesongstart.

 

Kampen går direkte på følgende TV kanaler (i tillegg til Arsenal TV Online):

 

SuperSport 3 SA

SKY Sports 1

Al Jazeera Sport

SBS 6

Sport+

SuperSport 2

RTP 1

 

Det hender ofte at det streames direkte på internett fra Al Jazeera Sport, dersom det skulle dukke opp kommer jeg til å poste linken i denne tråden.

15536[/snapback]

 

Betyr det at man kan høre kampen, eller at man kan se den også`? :D

Link to comment
Share on other sites

Linker til mulige streams av dagens kamp (for dem av oss uten Arsenal TV Online)

 

mms://212.199.221.153/1041871

mms://213.8.106.59/1041871

mms://213.8.106.61/1041871

mms://212.150.36.34/1041871

 

Har akkurat sett Porto - Boca Juniors via en av dem, så så med kvaliteten. Er ikke 100 % sikker at Arsenal kampen går vi de linkene også, men verdt et forsøk isåfall.

 

Edit:

 

OBS! Linkene ble litt feil, skal være UTEN http:// foran linkene

Men ser ikke ut til at dem fungerer nei...

Link to comment
Share on other sites

Skal dere følge streams fra asiatiske kanaler så forsøk å finne en som avspilles i WinAmp. Mye bedre kvalitet, selv om TV er det altså ikke uansett!!

15836[/snapback]

 

Hvordan skriver man inn adresser i Winamp?

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Linker til mulige streams av dagens kamp (for dem av oss uten Arsenal TV Online)

 

mms://212.199.221.153/1041871

mms://213.8.106.59/1041871

mms://213.8.106.61/1041871

mms://212.150.36.34/1041871

 

Har akkurat sett Porto - Boca Juniors via en av dem, så så med kvaliteten. Er ikke 100 % sikker at Arsenal kampen går vi de linkene også, men verdt et forsøk isåfall.

 

Edit:

 

OBS! Linkene ble litt feil, skal være UTEN http:// foran linkene

Men ser ikke ut til at dem fungerer nei...

15833[/snapback]

 

 

Uff...jeg skjønner ingenting!! Jeg får bare opp at det ikke går ann å åpne!! :angry: Blir så irritert :(

 

Edit: Nåååå skjønte jeg det tenk :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...