Jump to content

2005.07.26 Utrecht B


Andain

Recommended Posts

Arsene Wenger og Arsenal avslutter turen i Østerrike mot Nederlandske Utrecht. Blir det nok en stor seier til oss, eller gir Utrecht oss bedre motstand ? Neste pre-season kamp blir nok av større interresse, da venter Ajax oss.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply
Guest henryistheking

Jeg håper vi vinner mot dette laget, og resten, fordi vi trenger selvtillit etter salget av Vieira. Husk at han var enviktig spiller, men jeg synes vi burde bruke flere unge spillere på disse kampene, sånn som Owusu osv! Eller?

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper vi vinner mot dette laget, og resten, fordi vi trenger selvtillit etter salget av Vieira. Husk at han var enviktig spiller, men jeg synes vi burde bruke flere unge spillere på disse kampene, sånn som Owusu osv! Eller?

15371[/snapback]

 

ja, det synes jeg også, men ekke Quincy (Owusu) med på de kampene??? ;)

Jeg trodde de hadde med seg en hel hurv med spillere, alt fra A til B lag! :D

 

Men det e jo bra av Wenger å ta så mange av spillerne med til Østerrike av alle verdens land da... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper vi vinner mot dette laget, og resten, fordi vi trenger selvtillit etter salget av Vieira. Husk at han var enviktig spiller, men jeg synes vi burde bruke flere unge spillere på disse kampene, sånn som Owusu osv! Eller?

15371[/snapback]

 

ja, det synes jeg også, men ekke Quincy (Owusu) med på de kampene??? ;)

Jeg trodde de hadde med seg en hel hurv med spillere, alt fra A til B lag! ;)

 

Men det e jo bra av Wenger å ta så mange av spillerne med til Østerrike av alle verdens land da... ;)

15385[/snapback]

 

Quincy har deltatt i U-20 VM og Wenger pleier jo å spare de som har vært med i mesterskap i ferien, så regner med at det er derfor han ikke har spilt enda.

Link to comment
Share on other sites

Er Christianval høyre beint? Er han tiltenkt som evt back up for Toure eller for Senderos/Campbell? Hvor har han spilt så langt?

15438[/snapback]

Høgre beint, og har spelt høgre midtstoppar.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Hei:) Er det noen kanaler som sender denne kampen utenom sky sports og Arsenal-Tv? ;)

Og...synes jeg leste et eller annet med at man kan se kampene gratis på Arsenal.tv....hvordan gjør man det???

Link to comment
Share on other sites

Har du tv-overføring piri??

15484[/snapback]

 

Jeg ser kampen via Arsenal TV Online på min Mac ved hjelp av Virtual PC som gir meg muligheten til å kjøre Windows-programmer. Arsenal TV Online bruker Windows Media med DRM og det har ikke Microsoft laget for Mac enda. Det er litt "hakkete", men bedre enn ingenting. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Har du tv-overføring piri??

15484[/snapback]

 

Jeg ser kampen via Arsenal TV Online på min Mac ved hjelp av Virtual PC som gir meg muligheten til å kjøre Windows-programmer. Arsenal TV Online bruker Windows Media med DRM og det har ikke Microsoft laget for Mac enda. Det er litt "hakkete", men bedre enn ingenting. ;)

15485[/snapback]

 

 

Hvordan er kampforløpet da??¨

Song??

Hleb??

Link to comment
Share on other sites

Hleb spiller på venstre kant i denne kampen. Han har jo vært på høyre i de andre kampene. Synes han klarer seg bra, men jeg syntes han var bedre i samspillet med Lauren i de andre kampene.

 

Song er i midten sammen med Pires. Jeg synes han er veldig god og like rolig som Cesc med ballen. Kjempetalent som Wenger MÅ kjøpe.

 

Kampen er ganske jevn og med få sjanser. Jeg synes at Utrecht virker litt friskere i beina. Tror nok de tar kampen alvorligere enn Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hleb spiller på venstre kant i denne kampen. Han har jo vært på høyre i de andre kampene. Synes han klarer seg bra, men jeg syntes han var bedre i samspillet med Lauren i de andre kampene.

 

Song er i midten sammen med Pires. Jeg synes han er veldig god og like rolig som Cesc med ballen. Kjempetalent som Wenger MÅ kjøpe.

 

Kampen er ganske jevn og med få sjanser. Jeg synes at Utrecht virker litt friskere i beina. Tror nok de tar kampen alvorligere enn Arsenal.

15488[/snapback]

 

 

 

Merkelig at ikke Pires og Hleb bytter plass...

Godt å høre at inntrykket mitt av Song virker å stemme.

Han blir garantert kjøpt etter denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Willer

...Pires og Hleb bytte plass...:

Hleb er vel ikke en typisk sentral midtbanespiller slik Arsenal har spilt i de siste årene (defensive sentrale midtbanespillere)...men er en mer offensiv midtbanespiller som passer best inn på kant...eventuelt i en Bergkamprolle...

 

Eller er det jeg som er helt på bærtur...;-)

Link to comment
Share on other sites

Ikke kjør maks. kvalitet fordi da hakker bildet mer. Også en fordel å trykke på stopp og start hvis det blir dårligere.

Jeg må kjøre på Standard broadband i dag. På søndag var det mye bedre. Hakka ikke engang på Enchanged broadband hos meg da.

Ikke imponerende bildekvalitet, men jeg overlever ;)

 

 

Så til kampen:

 

Synes det er litt slappt.. Bør være mulig å kjøre på litt mer guffe.

Akkurat som i fjor synes jeg Cygan er usikker baki der. Blir lett løpt forbi og fintet ut når raske spillere kommer løpende.

En del fine kombinasjoner og pasninger, men det må kunne skapes mere sjanser. Spiller kanskje litt vanskelig...

Link to comment
Share on other sites

2-0 ved Reyes. Fantastisk bra mål som starter med at Howard kaster ballen kjempelangt og presist fram. Bentley med en flott pasning til Reyes som drar av en forsvarer og setter ballen i lengste hjørne. Flott fotball!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomas

0-2 Reyes. Fint angrep, både assisten til Bentley og scoringen til Reyes. Jeg må si at Bentley har imponert meg så langt i disse treningskampene. Virker sikker med ball, og det er ofte noe kreativt som gjøres når han er innblandet! Får virkelig håpe at dette året blir hans store gjennombrudd.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...