Jump to content

2005.07.26 Utrecht B


Andain

Recommended Posts

Guest jensemann
...Pires og Hleb bytte plass...:

Hleb er vel ikke en typisk sentral midtbanespiller slik Arsenal har spilt i de siste årene (defensive sentrale midtbanespillere)...men er en mer offensiv midtbanespiller som passer best inn på kant...eventuelt i en Bergkamprolle...

 

Eller er det jeg som er helt på bærtur...;-)

15490[/snapback]

 

 

Hleb har spilt sentralt både i bundesliga og på landslaget.

Pires er vel ingen typisk sådan????

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply
...Pires og Hleb bytte plass...:

Hleb er vel ikke en typisk sentral midtbanespiller slik Arsenal har spilt i de siste årene (defensive sentrale midtbanespillere)...men er en mer offensiv midtbanespiller som passer best inn på kant...eventuelt i en Bergkamprolle...

 

Eller er det jeg som er helt på bærtur...;-)

15490[/snapback]

 

Og hva er da Pires? En defensiv midtbanespiller?

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
2-0 ved Reyes. Fantastisk bra mål som starter med at Howard kaster ballen kjempelangt og presist fram. Bentley med en flott pasning til Reyes som drar av en forsvarer og setter ballen i lengste hjørne. Flott fotball!

15492[/snapback]

 

 

Hvordan er han Howard? Virker for meg som han er en ganske så stabil keeper(selvom det kanskje er for tidlig å si), men hva synes dere som har sett han spillef for Arsenal? ;)

 

Ellers, flott med 2 scoringer :D Bare utrolig synd at jeg ikke får sett kampen :( Men det er vel noen som viser Ajax og Porto kampen vel? :D :-|

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er han Howard?

 

Utrecht har ikke hatt så mange sjanser akkurat, så Howard har ikke fått gjort så mye. Det samme har det vært i de andre kampene i Østerrike. Det er ikke så lett å få noe inntrykk av kvaliteten.

 

Men det at Howard også står andreomgangen i dag betyr kanskje at Mannone, som har blitt brukt i de andre kampene, ikke får kontrakt. Han gjorde i alle fall en dårlig jobb da Ritzing scoret sitt mål i den forrige kampen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomas
Men det at Howard også står andreomgangen i dag betyr kanskje at Mannone, som har blitt brukt i de andre kampene, ikke får kontrakt. Han gjorde i alle fall en dårlig jobb da Ritzing scoret sitt mål i den forrige kampen.

15500[/snapback]

 

Hmm, er Mannone også på prøvespill? Trodde han hadde satt signaturen sin på kontrakten jeg..

 

Men over til en annen spiller. Alexandre Song. Jeg ble imponert over hans innsats i kampen mot Weiz, og han har heller ikke gjort seg bort i de to siste kampene. Men en ting jeg er litt betenkt over, og det er hans taklingsstyrke. Jeg kan ikke huske å ha sett han vinne ballen etter en susende takling (ala Vieira). Han er rask til å presse spilleren sin, men synes han for sjelden vinner ballen. Er det andre som har sett det samme, eller har jeg vært litt for kritisk til 17-åringen?

Link to comment
Share on other sites

Positivt av Song, Cristanval og Eboue synes jeg.

Ikke meg i mot hvis de to første får kontrakt. Greit å ha i stallen.

Hleb hadde også en forholdsvis bra kamp, men burde byttet plass med Pires ja som flere sier her.

Howard virker god, men nesten umulig å si med så lite å gjøre i disse kampene.

 

Et greit resultat til slutt, men høyere tempo kreves nok mot Ajax.

Link to comment
Share on other sites

 

Men det at Howard også står andreomgangen i dag betyr kanskje at Mannone, som har blitt brukt i de andre kampene, ikke får kontrakt. Han gjorde i alle fall en dårlig jobb da Ritzing scoret sitt mål i den forrige kampen.

15500[/snapback]

Mannone er då allereie signert.

 

Ellers fin diving av Ljungberg for å sikre oss straffe. Utover det ei fin treningsøkt, og vi skal huske på at dette er et middels Eresdivisee lag, så ikkje gale resultat.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es
17 åringen Mannone har signet allerede ja. Han er en keeper som er god til å stoppe skudd. Mangler en del på feltarbeid og ikke minst grep om ballen. Men for all del, han er ung og kan nok utvikle seg mye.

Howard har imponert ganske mye under treningsleiren.

15532[/snapback]

 

Angående M.Howard - er han storvokst? styrker/svakheter?

Link to comment
Share on other sites

Han ble dratt i trøya.

15563[/snapback]

 

Da er det ikke mye draing som skal til før han detter!! Hadde jo så vidt hånda borti han

15565[/snapback]

 

Enig med Richardinho! Såvidt han er borti Ljungberg...skulle ikke ha vært straffe! ;)

men det er jo greit for meg da at det ble straffe, men hadde det vært mot f.eks Manshit så hadde det aldri blitt straffe, spesielt hvis det var Mike Riley som dømte..!!!

 

Men det som vare merkelig var/er at Ljungberg ikke pleier å filme, men men...

Link to comment
Share on other sites

Klar holding i drakta til freddie, men det er ingen grunn til å kaste seg slik som han gjer. Spørsmålet er då om han hadde fått straffe om han hadde valgt å ikkje kaste seg?

Link to comment
Share on other sites

Han ble dratt i trøya.

15563[/snapback]

Og då er det greit å hive seg som en spanjol?

Nei, dette var verre enn Jeffers sin mot Liverpool for nokre år sidan. Ljungberg hadde lett klart å holde seg på beina.

 

Då hadde vi nok aldri fått straffe, men så var det dette med fair play då. Hååper dette ikkje er en tendens som fortsetter hos han, som er ein av dei "harde" på laget.

Link to comment
Share on other sites

Då hadde vi nok aldri fått straffe....

 

Akkurat, og de som holder hadde fått enda en god grunn til å fortsette med det. Det lønner seg jo. Dette er et tveegget sverd, Paddy. Flesteparten av supportere har et nesten sykelig forhold til "filming" (som i og for seg er greit nok), mens all denne holdingen kommer alt for lite i fokus etter min mening. Straffen til Ljungberg er forøvrig klinkeklar. Skjorta stod som et seil. Under streamingen ble hendelsen vist fra ørten vinkler, så dette er lite å diskutere for dem som har sett den.

Link to comment
Share on other sites

Dte var jo bare såvidt han var i ham. Vi ser jo alle at han river, men det skulle ikke ha vært noen straffe dette her nei..jeg er enig med Paddy jeg, og jeg synes at det du sier Sir John at skjorta stod som et seil synes jeg at er bare tull...trøya henger vel 10 cm ut fra kroppen til Ljungberg som kjenner at det er en som er litt borti han, og han benytter sjangsen til å filme litt, så blir det straffe. Nå ser vi ikke hvilken posisjon dommeren hadde til dette, men han burde ha sett at det ikke skulle være en straffe da...men dere som sier at det skulle ha vært straffe, mens dere kan se det så soleklart på en film, skulle klare å se at det ikke skulle ha vært straffe da. MenMen...! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Då hadde vi nok aldri fått straffe....

 

Akkurat, og de som holder hadde fått enda en god grunn til å fortsette med det. Det lønner seg jo. Dette er et tveegget sverd, Paddy. Flesteparten av supportere har et nesten sykelig forhold til "filming" (som i og for seg er greit nok), mens all denne holdingen kommer alt for lite i fokus etter min mening. Straffen til Ljungberg er forøvrig klinkeklar. Skjorta stod som et seil. Under streamingen ble hendelsen vist fra ørten vinkler, så dette er lite å diskutere for dem som har sett den.

15619[/snapback]

Eg har sett den, og meiner den må diskuterast. Spørsmålet er om det er en forseelse. Hindrar den Ljungberg? Svaret er nei. Ljungberg innser at han mistar ballen og hiv seg fordi han kjenner at nokon er bort i trøya hans. En uting. Som for øvrig også holding er, men i dette tilfellet er det svensken som på beste Francis Jeffers-manèr juksar seg til straffe. Noko som også Robert Pires har gjort. No må det bli slutt. La Ruud holde på med slikt!

 

Poenget er at så lenge noko skjer som ikkje hindrar nokon i noko, så er det ingenting å blåse for. Reknar med du er enig i det. Den einaste som hindrar nokon her, er Fredrik Ljungberg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...