Jump to content

Championship manager 5


kizzan

Recommended Posts

Når man har spilt til 1.6.2009 så kan man ikke spille mer på cm. Det er noe så utrolig kjedelig. det er ikke bare noe galt på den ene pcen. det skjer på alle tre vi har!

Er det noe galt eller skal det være sånn?

Det er også mer hvis en spiller er under 16 år og du får en scout til å si om ham er god eller ikke, så står det at hen er 0 år.

Link to comment
Share on other sites

Når man har spilt til 1.6.2009 så kan man ikke spille mer på cm. Det er noe så utrolig kjedelig. det er ikke bare noe galt på den ene pcen. det skjer på alle tre vi har!

Er det noe galt eller skal det være sånn?

Det er også mer hvis en spiller er under 16 år og du får en scout til å si om ham er god eller ikke, så står det at hen er 0 år.

15203[/snapback]

 

 

Du spiller ett søppelspill rett og slett. Hvis du skal spille manager spill er FM2005 som gjelder. Ferdig arbeid!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Takk for at du advarte meg.. trodde CM var bra, men hvis det er sånn det spillet er kjøper jeg heller FM... Total Club manager hva syns dere om det??

Har spilt noen av de, og ble ikke så veldig imponert..

Link to comment
Share on other sites

CM er et taperspill. Cm har mange feil. Hvis du ser på Moss fk i førstedivisjon for eksempel så har de 2 millioner euro til kjøp av spiller mens på ekte har de nermere 0.

Skal du ha ett ordentlig spill foreslår jeg FM2005. Har spilt til 2013 og det er IKKE noe dårlig å finne på spillet........... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Takk for at du advarte meg.. trodde CM var bra, men hvis det er sånn det spillet er kjøper jeg heller FM... Total Club manager hva syns dere om det??

Har spilt noen av de, og ble ikke så veldig imponert..

15209[/snapback]

 

 

Har både FM og Total club manager men mener at fm er klart best her er en liste med rekkefølgen på hvor bra disse spillene er ette min mening:

 

1.Football Manager 2005

2.Total Club Manager 2005

3.Championship Manager 5

Link to comment
Share on other sites

Total club manager er litt kult å spille siden diu kan gå aktivt inn i kampene hvis du har fifa2005. Men jeg er helt avhengig av fm2005. Så mitt absolutte klare valg er fm!

CM derimot minner meg om gamle dager med en haug bugs i spillet.

dette har crewet bak fm klart delvis å rydde opp i, men ikke de som overtok programeringen av cm.

 

 

 

of topic. er det noen som har pro cycling manager?

kontakt meg på pm.

Link to comment
Share on other sites

Guest the-gunners-fan

hvilket lag er dere på FM da? jeg er arsenal og her er første: ellveren

 

 

---------C.Abiatti----------

Lauren--Lucio--Toure--A.cole

 

Ljungberg---Vieira---L.donovan

------------Freddy Adu----------

 

-----------Henry--Sheva'--------

benk:

Berbatov

Taylor (Pires,cambpell og lehman har laggt opp)

Kompany

snaijder

Quncy

Link to comment
Share on other sites

jeg har noen av de gamle cm-spilla, de synes jeg er bra. det er jo egenetlig cm 5 også, men fm er nok bedre. Var det ikke sånn at de gamle cm ble laget av de som har laget cm 5 og fm 2005. synes jeg har hørt det

Link to comment
Share on other sites

Jo, det er vel sports interactive som har lagd CM og FM. Men tror det var noe andre som var med på å lage CM som har gått videre med det.

15315[/snapback]

 

Ja noe sånt var det vel...

 

FM2005 er best!

Link to comment
Share on other sites

Dette spelet er så dårlig at utviklarane hadde vel ikkje trua på at nokon skulle nå så langt, og det er vel derfor det klikka. Dei gadd ikkje legge inn fleire datoar.

Link to comment
Share on other sites

Dette spelet er så dårlig at utviklarane hadde vel ikkje trua på at nokon skulle nå så langt, og det er vel derfor det klikka. Dei gadd ikkje legge inn fleire datoar.

15347[/snapback]

 

 

He he, jeg tror du har steikanes rett der ja. . Men ser fram til fm2006 nu æ. kommer hvist til høsten eller tidlig vinter.

Link to comment
Share on other sites

Dette spelet er så dårlig at utviklarane hadde vel ikkje trua på at nokon skulle nå så langt, og det er vel derfor det klikka. Dei gadd ikkje legge inn fleire datoar.

15347[/snapback]

 

Haha...

 

Tror, eller jeg vet at det er noe galt med innstallasjonen...er det brent eller lastet ned...det kan være "clue't"

Link to comment
Share on other sites

jeg har noen av de gamle cm-spilla, de synes jeg er bra. det er jo egenetlig cm 5 også, men fm er nok bedre. Var det ikke sånn at de gamle cm ble laget av de som har laget cm 5 og fm 2005. synes jeg har hørt det

15312[/snapback]

 

FM2005 er en ren oppdatering og videreføring av CM 03/04. Mens CM 5 er et helt nytt spill laget fra scratch. Og som andre her påpeker; FM 2005 er mange klasser bedre enn taperspillet CM 5. Bare husk at er du i utgangspunktet en CM-fans fra før FM tiden, er det FM man skal spille. FM 2005 har de samme utviklenrne og bruker samme database, men de fikk ikke lov å beholde CM-navnet.

 

Det er nemlig mange som blir lurt av dette. Man tror man er trofast mot CM-folkene ved å kjøpe CM 5 istedet for FM 2005. Men det er altså helt omvendt.

 

Denne forklaringen ble noe avansert ser jeg, men håper den var noe klargjørende allikevel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Takk for at du advarte meg.. trodde CM var bra, men hvis det er sånn det spillet er kjøper jeg heller FM... Total Club manager hva syns dere om det??

Har spilt noen av de, og ble ikke så veldig imponert..

15209[/snapback]

 

Total Club Manager 2005 var en stor fornærmelse. Det spillet havner laaaaangt bak i rekka hos meg pga. dårlig research, flere bugs enn windows 95 osr1, kveitete kontroller og svært liten vilje av EA til å rette opp i feilene som er i spillet. TCM2006 blir med 100% sikkerhet ikke kjøpt av meg.

Link to comment
Share on other sites

Vi har liksom blitt så vant til CM og FM spillene som er så bra, så andre Manager spill sliter med å slå igjennom. For det første må jo kvaliteten være tilstede, men allikevel så tror jeg ingen andre manager spill kommer til å bli så populære og bra som det cm og fm spillene er og har vært...

Link to comment
Share on other sites

Dette spelet er så dårlig at utviklarane hadde vel ikkje trua på at nokon skulle nå så langt, og det er vel derfor det klikka. Dei gadd ikkje legge inn fleire datoar.

15347[/snapback]

 

ja de selger vel bare ved å bruke CM som navn. hadde en kamerat som kjøpte det og han var dypt deprimert over det.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

CM: Har spilt en del CM spill og har merket dette:

1 De klarer faktisk og stave en del av navnene feil!

2 De gir feil informasjon om hvor folk spiller på banen! De kunne funnet på å sagt at Henry var keeper!

3 hmmmmmm....kommer ikke på hva jeg skulle si, men d var noe!

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at CM har mange feil og i at FM er MYYYYYYYYYYYYYEEEEEEE bedre, men når det er sagt er det faktisk noen feil på fm også:

 

1.Selv om han går ut på kontrakt ville neppe Ronaldo gått til Bryne i 2006 (Det skjedde da jeg ledet bryne)

2.Oliver Kahn heter Jens Mustermann (gjør han det i virkeligheten???)

3.Merket til Arsenal og andre storlag blir ikke vist!!!!!!

4.Noen spillere kan bli BEDRE/DÅRLIGERE

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at CM har mange feil og i at FM er MYYYYYYYYYYYYYEEEEEEE bedre, men når det er sagt er det faktisk noen feil på fm også:

 

1.Selv om han går ut på kontrakt ville neppe Ronaldo gått til Bryne i 2006 (Det skjedde da jeg ledet bryne)

2.Oliver Kahn heter Jens Mustermann (gjør han det i virkeligheten???)

3.Merket til Arsenal og andre storlag blir ikke vist!!!!!!

4.Noen spillere kan bli BEDRE/DÅRLIGERE

18051[/snapback]

1. enig, sjølv om eg stiller meg tvilande til at dette har skjedd uten bevis.

2. Oliver Kahn er en idiot som tvinger alle som ønsker å bruke hans namn å betale han ein stor slump med penger. Dette er det ikkje verdt for Sigames. Når det er sagt er det jo berre å laste ned oppdateringar så er Kahn tilbake.

3. Har også med rettigheter å gjere. Ingen feil, dei har berre ikkje lov til å bruke dei.

4. Og ingen spelara kan i virkeligheten bli bedre eller dårlige?

 

Kun 1 av dine punkt kan altså kallast en feil, og det er under tvil!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...