Jump to content

Dacourt og Davids linket


Guest Marius

Recommended Posts

Guest henryistheking

Jeg håper vi får Davids billig, og ikke Dacourt......... Dacourt har jeg ikke lyst til en gang hvis vi får ham gratis, men Davids er en god spiller, takler alle til pølsebua, nesten bedre en Vieira, bare kondisjonen, Davids løper mye, men kondisjonen er ikke i verdensklasse........Inn me Davids, ut med han stygge Dacourt!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hva som er så galt med disse to. De er to spillere med massiv erfaring fra toppnivå i Europa. De begynner å dra på årene, men kan gi vår midtbane litt mer tynge inntil vi finner en mer passende erstatter til Vieira. De er jo ikke så dyre heller, så det ville passet ypperlig inntil videre, men jeg håper på Cesc og Gilberto sentralt i år!

Link to comment
Share on other sites

Dette kan vel ikke være sant...hva skal lissom vi med Davids? :rolleyes:

Eller, det hadde kanskje vært noe det da men...det er nok ingenting i Davids-ryktet!

Men Dacourt kan bare ryke å reise, iallefall hvis vi må betale! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hva som er så galt med disse to. De er to spillere med massiv erfaring fra toppnivå i Europa. De begynner å dra på årene, men kan gi vår midtbane litt mer tynge inntil vi finner en mer passende erstatter til Vieira. De er jo ikke så dyre heller, så det ville passet ypperlig inntil videre, men jeg håper på Cesc og Gilberto sentralt i år!

15044[/snapback]

Enig.

Link to comment
Share on other sites

Dacourt har jeg ikke hørt noe om., så vet ikke hvordan spilletype han er og hva han er god på.

Davids derimot har jo vært veldig kjent for noen år tilbake. Syke triks kan han med lærkula, og er vel en typisk "Attacking Midfielder" om man skal bruke FM-uttrykk. Gode passninger, god med ball... njaaa hadde kanskje ikke vært noe gæli i å hente han, men spørsmålet er om han greier å venne seg til den engelske spillestilen fort nok? Han begynner vel å dra på åra (hakke peiling på hvor gammel han er jeg men) og da er det ikke noe vites i å kjøpe han KUN fordi han heter Davids...

 

Så å signere Davids etterlater jeg til høyere makter.

 

Vil heller ha Baptista.

Link to comment
Share on other sites

Guest henryistheking

Jeg tror alle vil Baptista istenden for Davids og Dacourt, men Baptista kan ikke spille den plassen Vieira spilte!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nei takk! Ønsker ikke at disse to blir Arsenal-spillere. Davids har hatt sin storhetstid, mens Dacourt gjorde sine saker bra sist han var i England. Nå er begge 31 år og det sier jo litt. Med andre ord ikke så mye å satse på. Måtte i så fall kun vært en ekstrem krisesituasjon.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jeg tror alle vil Baptista istenden for Davids og Dacourt, men Baptista kan ikke spille den plassen Vieira spilte!!! :-|

15061[/snapback]

 

Baptista er nok tiltenkt en spissrolle, men da han ankom Spania ble han ansett som en av de mest talentfulle defensive midtbanespillere (sentralt på midtbanen).

Link to comment
Share on other sites

Davids er mer eller mindre klar for Tottenham faktisk.  ;)

 

Jaja, who cares? Ikke en spiller for oss og for framtiden uansett

Blir bare mer gule og røde kort på Spudz da :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
www.arsenal.com:

 

Wenger benekter interesse for Dacort og Davids.

15328[/snapback]

 

Mens nå i etterkant bekrefter Arsene Wenger at han vurderte å hente Olivier Dacourt inn for å erstatte Patrick Vieira. Men Wenger valgte istedenfor å satse på Mathieu Flamini.

 

Les hele artikkelen : Wenger did consider Dacourt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...