Jump to content

2005.08.07 Chelsea N


Guest arsenalman

Recommended Posts

Guest arsenalman

:D :D I skrivende stund er det ikke lenge til Comunity Shield kampen mot Chelsea 7.August.. Det ser jeg fram til, å se Hleb og gutta slå Chelsea :o :D

Blir et knallhardt oppgjør......

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Dette blir nok en herlig kamp, men den kommer også til å bli ganske jevn tipper jeg, men med et lite overtak for Arsenal! Men det blir veldig tøft, fordi de bare kjøper, og kjøper så det kan også bli et tap her folkens...selv om jeg egentlig ikke tror det! Men Arsenal pleier jo å være sterke i begynnelsen av sesongene også så...men eg bra kamp, med store sjangser til begge lag kommer det helt sikkert til å være! men det kommer også til å bli vanskelig for Campbell/Senderos/Toure å stoppe Crespo som nå som dere sikkert vet har kommet tilbake fra lån fra AC Milan. Men så kommer det iallefall til å bli vanskelig for Chelski-stopperne å stoppe Henry, stakkars..hehe!

Gleder meg som en unge jeg...opps,(!) jeg er jo en unge...Hehe! :o

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator

vi vinner 3-0. mål:-Henry- 2 -van persie- 1.

ps:" Morana" mourinho feller krokodille tårer etter tape og sier hvor mye han elsker chelsea, men ønsker å forlate chelsea til fordel for sitt kjære lag porto...haha :D hadde vært gøy det

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

JaH, er ikke lenge til den kampen nei...

Håper gutta viser hvor "sterke" de er...altså at gutta vier styrke, og viser at de kan klare seg uten Vieira...! Håper dennr kampen blir starten på en herlig sesong som følger etter....

 

God Bless Every Player At Arsenal.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Den som vinner Charity Shield, de 3 siste årene, har vel ikke vunnet ligaen? :blink:

 

eksempler:

 

01/02, da vant vi jo både ligaen o FA-cupen, så da vant vi jo charity shield og... man u vant 02/03 sesongen!

 

Man U vs Arsenal i Charity Shield 2003 = man u vinner på straffer, vi vinner ligaen

 

Arsenal - man u i 2004 = Arsenal vinner 3-1, chelskjij vinner ligaen!

 

er nok bare tilfeligheter men...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Arsenal_4ever

tipper at Arsenal vinner med et mål, eller på straffer ;) Men håper jo på en total overkjøring av Chelski spillerne, hadde værlig utrolig fett å se Arsenal knuse de :xxx: 3-0 eller no... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å være negativ, men hvorfor er alle her så veldig sikre på at Arsenal kommer til å vinne på en eventuell straffespark-konk?? :P

Er det kanskje fordi vi vant FA-Cupen på straffer??

Faktisk så har det egentlig vært litt sjelden AFC har vunnet på straffer...trodde jeg iallefall...

 

Jeg har da ingenting imot at Arsenal vinner på straffer, men dere virker så veldig sikre på at det blir uavgjort og Arsenal vinner på straffer... :o

______________________________________________________________________________

 

Men kampen tipper jeg ender 2-1 til Arsenal, med mål av Henry og Pires..og Chelski sitt mål blir sikkert scora av Drogba... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å være negativ, men hvorfor er alle her så veldig sikre på at Arsenal kommer til å vinne på  en eventuell straffespark-konk?? :P

Er det kanskje fordi vi vant FA-Cupen på straffer??

Faktisk så har det egentlig vært litt sjelden AFC har vunnet på straffer...trodde jeg iallefall...

 

Jeg har da ingenting imot at Arsenal vinner på straffer, men dere virker så veldig sikre på at det blir uavgjort og Arsenal vinner på straffer... :o

______________________________________________________________________________

 

Men kampen tipper jeg ender 2-1 til Arsenal, med mål av Henry og Pires..og Chelski sitt mål blir sikkert scora av Drogba... :huh:

16307[/snapback]

De to siste kampene vi har hatt mot Chelsea så har det blitt 2-2 hjemme og 0-0 borte! Kanskje litt av grunnen til at vi tipper seier på straffer?

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen bryr jeg meg lite om resultatet, men hvordan gutta spiller er det jeg prøver å få med meg. Spiller vi bra fotball framover og gjør en god jobb bakover så vil det se lovende ut for resten av sesongen. Hvis Cole og Lauren(hvis de spiller) klarer å stoppe vingene til Chelsea sånn noenlunde vil jeg se på det som lovende. Og hvis midtstopperne våre og keeperen som spiller (blir nok Toure,Senderos og Lehmann..) klarer å vise fram en sikkerhet og bringe den videre til resten av laget slik at de bare kan presse på framover og vise noe av den fotballen vi har sett de kan spille tidligere, jo da vil jeg si at vi har mye godt i vente framover...

Link to comment
Share on other sites

Denna kampen skal vi spille oss til respekt...Vis gutta spiller rundt med Chelski så får dem respekt til neste kamp og da blir dem ligganes bakpå...Vi har jo ett kjempe bra lag,når vi i tilleg til alle de super gode spillerne vi hadde fra før av har henta Hleb så blir det bra..Det blir ikke noe problem uten Paddy tror jeg,vi har Gilberto på den defansiv så har vi et ms plass til som vi setter Hleb..Vis vi husker forrige kampen vis jeg ikke husker feil,da spilte vi med Flamini og cesc mot den så kalte supre midtbanen til Chelski.Cesc og Flamini temte midtbanen som bare det...Og med evt Viera ellr Lehmann i mål så har vi god keeper dekning..Og vi har den mest målfarlige spiss rekka av de to lagene med reyes og henry på topp så tror jeg att vi kan vinne kampen... :) :D ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Denna kampen skal vi spille oss til respekt...Vis gutta spiller rundt med Chelski så får dem respekt til neste kamp og da blir dem ligganes bakpå...Vi har jo ett kjempe bra lag,når vi i tilleg til alle de super gode spillerne vi hadde fra før av har henta Hleb så blir det bra..Det blir ikke noe problem uten Paddy tror jeg,vi har Gilberto på den defansiv så har vi et ms plass til som vi setter Hleb..Vis vi husker forrige kampen vis jeg ikke husker feil,da spilte vi med Flamini og cesc mot den så kalte supre midtbanen til Chelski.Cesc og Flamini temte midtbanen som bare det...Og med evt Viera ellr Lehmann i mål så har vi god keeper dekning..Og vi har den mest målfarlige spiss rekka av de to lagene med reyes og henry på topp så tror jeg att vi kan vinne kampen... ;)  ;)  ;)  ;)

16439[/snapback]

 

Kunne søren meg ikke vært mer enig :D Vi har et SUUUPERT lag, og jeg tror vi klarer oss heeeelt fint uten Vieira ;) go, Go, GO ARSENAL :D :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Går denne kampen på TV3? Hvis ikke så hadde jeg vært veldig glad for hvis noen har en link til måla (Hvis ikke det blir mål så straffene) når den tid kommer! :D

16510[/snapback]

 

Kampen vises på Tv3 :

 

15:55 Direkte: Fotball: Community Shield 2005 - Chelsea - Arsenal

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Bruce Dickinson

Det kommer helt ann på laget vi stiller med. Stiller vi med fullt lag vinner vi, men hvis vi stiller med mange ungutter, trur jeg Chelsea vinner!

Link to comment
Share on other sites

Går denne kampen på TV3? Hvis ikke så hadde jeg vært veldig glad for hvis noen har en link til måla (Hvis ikke det blir mål så straffene) når den tid kommer! ;)

16510[/snapback]

 

Kampen vises på Tv3 :

 

15:55 Direkte: Fotball: Community Shield 2005 - Chelsea - Arsenal

 

;)

16519[/snapback]

KONGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DA VETTU.... DA blir det søndagskos (forhåpentlig vis! :) )

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...