Jump to content

Owen Hargeaves til Highbury?


Guest kellex

Recommended Posts

Dette begynner å likne på noe. Hargreaves er en kjempegod spiller som passer perfekt for vårt lag(etter min mening). Han er kraftfull, og er et arbeidsjern, mye lik vår kjære Parlour.

Håper Wenger prøver å kjøpe han istedetfor JJ som er en mye dårligere spiller til en svimlende pris.

Kom igjen Wenger Løp og Kjøp

Link to comment
Share on other sites

Dette begynner å likne på noe. Hargreaves er en kjempegod spiller som passer perfekt for vårt lag(etter min mening). Han er kraftfull, og er et arbeidsjern, mye lik vår kjære Parlour.

Håper Wenger prøver å kjøpe han istedetfor JJ som er en mye dårligere spiller til en svimlende pris.

Kom igjen Wenger Løp og Kjøp

14553[/snapback]

 

Hehe... kunne ikke la være å glise når jeg leste ditt innlegg. Ikke at det var noe galt med det, men jeg har akkurat lest arseblog, og hvis du leser det, skjønner du hva jeg mener. Snakk om å ha ulike oppfatninger om å være på "jakt" etter Hargreaves. :o

 

Og når det er sagt - jeg foretrekker JJ - uten tvil!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Hargreaves er jo bedre enn JJ da! Løp og Kjøp sier jeg :o

 

 

Ballack er nok like sannsynlig å få hit som det er å få Gattuso hit!

14560[/snapback]

 

 

Gattuso er mitt førstevalg! Men jeg ser på Ballack som en veldig liten mulighet da, men drømmen er som sagt Gattuso. Ang JJ o Hargreaves så har jeg ikke sett nok til å tenke meg dem som evt løsninger, isåfall ikke bedre enn Fabregas, Flameni eller evt Hleb..

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at vi bare kan kjøpe ham, han er en god spiller...så vi kan bare kjøpe han!

 

Men siden det er så mange her som snakker om Ballack, er det noen som har linker til et overgangs-rykte med Ballack til Arsenal da??? :o

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Dette begynner å likne på noe. Hargreaves er en kjempegod spiller som passer perfekt for vårt lag(etter min mening). Han er kraftfull, og er et arbeidsjern, mye lik vår kjære Parlour.

Håper Wenger prøver å kjøpe han istedetfor JJ som er en mye dårligere spiller til en svimlende pris.

Kom igjen Wenger Løp og Kjøp

14553[/snapback]

hargreaves kraftig? han er så absolutt ikke en kraftplugg. Se her http://www.toytownmunich.com/archive/000788.html .....Høyde 180cm vekt 74kg

Link to comment
Share on other sites

Hargreaves er ikke noe ønske!

Lite kreativ, en ala Flamini.

Arsenal trenger en general på midtbanen, hadde det nå enda vært Ballack.........

14554[/snapback]

 

Flamini er bedre. Owen Hargreaves blir overflødig.

Link to comment
Share on other sites

Dette begynner å likne på noe. Hargreaves er en kjempegod spiller som passer perfekt for vårt lag(etter min mening). Han er kraftfull, og er et arbeidsjern, mye lik vår kjære Parlour.

Håper Wenger prøver å kjøpe han istedetfor JJ som er en mye dårligere spiller til en svimlende pris.

Kom igjen Wenger Løp og Kjøp

14553[/snapback]

hargreaves kraftig? han er så absolutt ikke en kraftplugg. Se her http://www.toytownmunich.com/archive/000788.html .....Høyde 180cm vekt 74kg

14589[/snapback]

 

Jeg har da aldri sagt at han er kraftig, det jeg mente med kraftfull var at han har mye å gi i taklinger og at han er et arbeidsjern, aldri at han var en kraftplugg. les litt bedre mellom linjene :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Dette begynner å likne på noe. Hargreaves er en kjempegod spiller som passer perfekt for vårt lag(etter min mening). Han er kraftfull, og er et arbeidsjern, mye lik vår kjære Parlour.

Håper Wenger prøver å kjøpe han istedetfor JJ som er en mye dårligere spiller til en svimlende pris.

Kom igjen Wenger Løp og Kjøp

14553[/snapback]

hargreaves kraftig? han er så absolutt ikke en kraftplugg. Se her http://www.toytownmunich.com/archive/000788.html .....Høyde 180cm vekt 74kg

14589[/snapback]

 

Jeg har da aldri sagt at han er kraftig, det jeg mente med kraftfull var at han har mye å gi i taklinger og at han er et arbeidsjern, aldri at han var en kraftplugg. les litt bedre mellom linjene :angry:

14596[/snapback]

hahahaha :D ok da. Alt lå til rette for at det skulle høres ut som det, men sorry da

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Så er det Real Madrids Guti som leter etter en klubb, og da helst Arsenal.

Iallefall et bedre alternativ enn Hargreaves...... :angry:

14600[/snapback]

med en pris rundt 14 m £ ifølge noen. Han kan aldri erstatte Vieira og er ikke verd 14 m £. dessuten er han like gammel som Vieira som vi solgte for 13,5m £. En ting er jeg enig i, han er så absolute bedre enn hargreaves og jenas. Guti er en god spiller. Men vi burde ikke betale summen vi fikk fpr Vieira. Guti er verd halvparten av Vieira.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
forresten, er han god defensivt?

14599[/snapback]

 

Ja, han er god defensiv, men ikke god nok til å spille defensiv midtbane visst du skjønner?

14604[/snapback]

han er ikke god nok....det er min mening.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Nå har jo Newcastle kjøpt Emre, og da er det muligens Jenas som ofres til Arsenal.....?????

Hvorfor ikke prøvde Arsenal på Emre?

14611[/snapback]

 

Enig der ja. Arsenal liker ikke bosman spillerere eller billige spillere som ønsker seg vekk fra andre klubber. :angry: Emre var ønsket for 2 sesongr siden...nå som han er billig sier vi nei takk

Link to comment
Share on other sites

Nå har jo Newcastle kjøpt Emre, og da er det muligens Jenas som ofres til Arsenal.....?????

Hvorfor ikke prøvde Arsenal på Emre?

14611[/snapback]

 

Enig der ja. Arsenal liker ikke bosman spillerere eller billige spillere som ønsker seg vekk fra andre klubber. :angry: Emre var ønsket for 2 sesongr siden...nå som han er billig sier vi nei takk

14614[/snapback]

Nei, Patrick Vieira og Thierry Henry var begge storfornøgd i sine klubbar, og i alle fall ikkje billige.

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke noe om hargreaves ,har aldri spilt en go kamp som jeg har sett,,og emre er ikke noe alternativ i mine øyne på midten.Synes vi har nok av små spillere på laget å den som erstatter vieira bør være litt høy,vist ikke blir det å rase inn med mål på dødball i år også..

En spiller som jeg synes hadde vært en god erstatter er dioup fra fulham..Han er stor ,sterk og

har go teknikk samtidig som han kan putte etpar i kassa:)Synes han minner litt om vieira og

han ville ikke kostet oss all verden?+at fabregas å flamini ville fått etpar år på seg til å modnes litt før di får det store ansvaret på midtbanen :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Owen Hargreavs er jo engelsk, det er jo noe Arsenal ikke har for manga av! Men ærlig så syntes jeg ikkje Hargreaves er god nok for Arsenal...han kunne ha vært en go "Squad player"! Han er den typen som jobber å sliter på midtbanen.......men i den rollen har vi jo allerede Gilberto og Flamini!

 

Dioup syntes jeg var et spennende valg......men siden vi aldri har vært linket til han så tviler jeg vi ser han i Arsenal trøya neste år!!

 

 

Håper vi henter en såkalt "Verdensstjerne" på midtbanen.....ein e har hørt om i hverfall!! Det hadde ikkje gjort noe om han var litt høy som dere sier......så vi ikkje får det samme probleme som vi hadde en periode i fjor!!!

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke Hargreaves er god nok og ihvertfall ingen erstatter for Vieira.

En ganske annen spillertype og jeg må si han ser ganske pinglete ut.. :D

Fyren spiller jo ikke fast på Bayern heller, og kan umulig være noe bedre enn Fabregas/Flamini mener jeg.

Vi trenger en "general" som Vieira var for oss.

Håper på Ballack, men svært tvilsomt at han blir Arsenal-spiller. Likevel irriterende hvis han skulle havne i ManU og Wenger ikke en gang gjør et forsøk på kjøpe han.

 

Håper det kommer en midtbanespiller til, men i utgangspunktet tror jeg Wenger har planlagt å bruke Hleb som makker til Silva.

Derfor stresser han ikke med nye innkjøp..as usual.. :(

Link to comment
Share on other sites

Synes et evt Hargreaves kjøp blir en sånn kriseløsning.. En middels midtbane spiller som sliter med å få plass på både BAyern og England.. NEi,snakk heller med lagkameraten Ballack.. Midt i blinken..BAre synd Scum United er i samtaler om han:(

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Nå har jo Newcastle kjøpt Emre, og da er det muligens Jenas som ofres til Arsenal.....?????

Hvorfor ikke prøvde Arsenal på Emre?

14611[/snapback]

 

Enig der ja. Arsenal liker ikke bosman spillerere eller billige spillere som ønsker seg vekk fra andre klubber. :blink: Emre var ønsket for 2 sesongr siden...nå som han er billig sier vi nei takk

14614[/snapback]

Nei, Patrick Vieira og Thierry Henry var begge storfornøgd i sine klubbar, og i alle fall ikkje billige.

14621[/snapback]

hva mener du her? jeg har verken nevnt Vieira eller Henry. Ellers stemmer teorien min akkurat, Vieira og Henry var ikke så billige heller.???????

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...